2019-06-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Kanske:
https://www.lekarkivet.se/lekar.php?id=145

Jaha, då bör det väl vara snoppviftarn och Tunnan som träter om vem som är mest lämplig att vara Maffia... eller?
Citera
2019-06-23, 19:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Tror jag citerade fel inlägg i mitt svar...
Men nån lade iaf upp skärmdump på att hon frågade tatueraren om tid på insta.

Gör människan tidsbokningarna på instagram också? Vet hon inte hur man ringer i telefonen?
Citera
2019-06-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Gör människan tidsbokningarna på instagram också? Vet hon inte hur man ringer i telefonen?
Det är väl superduperviktigt för henne att hela Sverige får se att någon, några i familjen återigen ska tatuera sig genom att visa upp samtalet på insta..KOLLA HÄR ALLTSÅ VAD VI SKA GÖRA SNART!
Citera
2019-06-24, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Citerat (kopierat) från IG:

annatoledanobook
@essmoufid jaaaaa jag längtar 😘🙏🏼🤗❤️❤️❤️🔥 Kan du ta en heldag med mig och mina killar den 1/7 ? 💪🏽⭐️🔥 Och göra några tunga Tattoos🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 vi hörs på telefon imorgon 😘

essmoufid
@annatoledanobook ❤️❤️ vi höres imorn

HELDAG?!
Citera
2019-06-24, 00:57
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
VEM bokar tid öppet i kommentarer!??? Hoppas Märsta-Anna på att Expressen och fans ska komma och föreviga deras moment? Jisses, den människan alltså. Man tycker ju ändå att tatueraren borde akta sig för dem för nu vet ju hela Sverige att han gör fel, alt inte har mod nog att säga till om du råkat skissa fel...
En blatte som gaddar, vad kan gå fel?
Citera
2019-06-24, 01:07
Medlem
Annas klockslagsfetisch fortsätter. Fy fan, skämskudde på den:
bjöd över våra härliga grannar Tina och Anders på gofika och mys kl. 17
Nu är klockan 23.52 och vi sa precis tack och godnatt.

Tror nog lilla Märsta-Anna minsann är ganska mkt på Flashback och tjuvtittar.
Anna: Vi VET det - du behöver inte lägga energi på att bevisa det så att det blir pinsamt för dina nya trevliga grannar, som ännu inte tycks förstått den osmakliga baksidan av fam Toledano...
Citera
2019-06-24, 01:52
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
bjöd över våra härliga grannar Tina och Anders på gofika och mys kl. 17
Nu är klockan 23.52 och vi sa precis tack och godnatt.

Har de så långtråkigt där på vischan i Märsta att de var tvungna att bli swingers?
Citera
2019-06-24, 08:22
Medlem
Kan inte IG-kontot @Pomonagatan varna de nya grannarna? Vad är det för terrorbalans de hållit sina Solnagrannar i (obs ej kronprinsessan, de var säkert bästa vänner 🙏🙏🙏❤️) egentligen när det krävdes att familjen skulle flytta för att grannarna ska ”våga” (som det står på kontot). Hur mycket skada kan en familj göra egentligen?
Citera
2019-06-24, 09:31
Medlem
Nya foton från en dag med make, dotter och syster och där dotter Felicia blivit väldigt smal på kort tid
Citera
2019-06-24, 10:37
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nya foton från en dag med make, dotter och syster och där dotter Felicia blivit väldigt smal på kort tid
Den osminkade sanningen
https://postimg.cc/wygQRPVn
Citera
2019-06-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Kan inte IG-kontot @Pomonagatan varna de nya grannarna? Vad är det för terrorbalans de hållit sina Solnagrannar i (obs ej kronprinsessan, de var säkert bästa vänner 🙏🙏🙏❤️) egentligen när det krävdes att familjen skulle flytta för att grannarna ska ”våga” (som det står på kontot). Hur mycket skada kan en familj göra egentligen?

Ett konto utan inlägg, vars profilbild mer antyder att det är en Flashbackare som ligger bakom, än att det skulle vara några livrädda f.d. grannar.
Fejk, säger min radar.
Citera
2019-06-24, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Den osminkade sanningen
https://postimg.cc/wygQRPVn
OJ! Ja det var nåt heelt annat det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera