2019-09-30, 09:08
Medlem
intressanta kommentarer på
instagram nu

https://postimg.cc/gallery/2yv7rzdlm/
Citera
2019-09-30, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
intressanta kommentarer på
instagram nu

https://postimg.cc/gallery/2yv7rzdlm/

inlägget som tar upp sonens domar, pulversås osv är fantastiskt bra skrivet undra om det får vara kvar och om hon svarar på det?
Citera
2019-09-30, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
inlägget som tar upp sonens domar, pulversås osv är fantastiskt bra skrivet undra om det får vara kvar och om hon svarar på det?

Kan upplysa om att kommentaren du nämner är bortplockad och den som skrev den är blockerad
Citera
2019-09-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Kan upplysa om att kommentaren du nämner är bortplockad och den som skrev den är blockerad

Tur att den finns kvar här och fy f-n vad skenhelig hon är, då står hon inte för det hon säger!
Citera
2019-09-30, 10:59
Medlem
Citat:
Tur att den finns kvar här och fy f-n vad skenhelig hon är, då står hon inte för det hon säger!

Jag håller med dej! det är helt otroligt så korkad hon är!
Citera
2019-09-30, 11:31
Medlem
Att Tunnan skulle släppa bombningen på instagram är en utopi, den var en skänk från ovan för offerkoftan. Hon fick uppmärksamhet och bekräftelse att hon är utsatt vilket smakar mumma för henne, detta kommer Ers Hemskhet att mjölka så länge hon någonsin kan. Hennes mantra glömma och förlåta var är det?
Citera
2019-09-30, 11:43
Medlem
Annas sätt att bete sig mot andra är så intressant. Hon är riktigt obehaglig!! Som flera skrivit tidigare: Ta en paus från allt och LANDA i din egna verklighet och liv!

Blev precis blockad på hennes insta (förväntade mig inget annat) när jag skrev och undrade varför hon inte lever som hon lär. Med tanke på detta tex: https://youtu.be/CJZLOsDW0h4
Citera
2019-09-30, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Att Tunnan skulle släppa bombningen på instagram är en utopi, den var en skänk från ovan för offerkoftan. Hon fick uppmärksamhet och bekräftelse att hon är utsatt vilket smakar mumma för henne, detta kommer Ers Hemskhet att mjölka så länge hon någonsin kan. Hennes mantra glömma och förlåta var är det?

Sannolikt kommer hon ta upp detta så ofta hon kan, men som någon tidigare skrev hur har hon fått tag på uppgifterna om vem/vilka de var och därtill deras telefonnummer till deras föräldrar då det få man inte lämna ut via skolan det är brott mot GDPR lagen

Hon skriver på bloggen;
"Några har dock fortfarande inte ägt sina övertramp och misstag, vilket jag anser är viktigt. Jag har dessutom hela 20 namn på ungdomar som tog det ganska mycket längre än andra valde att göra så jag avvaktar lite till"
Vad menar hon med detta vad ska hon göra med dessa ungdomar sen vem har delgivet henne alla dessa namn och personliga uppgifter det är ett lagbrott i sig!
Citera
2019-09-30, 12:42
Medlem
ytterligare en bra kommentar som snart är borta gissar jag

https://postimg.cc/QHS8by6B
Citera
2019-09-30, 13:59
Medlem
Citat:
Sannolikt kommer hon ta upp detta så ofta hon kan, men som någon tidigare skrev hur har hon fått tag på uppgifterna om vem/vilka de var och därtill deras telefonnummer till deras föräldrar då det få man inte lämna ut via skolan det är brott mot GDPR lagen

Hon skriver på bloggen;
"Några har dock fortfarande inte ägt sina övertramp och misstag, vilket jag anser är viktigt. Jag har dessutom hela 20 namn på ungdomar som tog det ganska mycket längre än andra valde att göra så jag avvaktar lite till"
Vad menar hon med detta vad ska hon göra med dessa ungdomar sen vem har delgivet henne alla dessa namn och personliga uppgifter det är ett lagbrott i sig!

Ett 20-tal till??? Jag tänker att även om det är en tävling så var det antagligen inte alla som var så grova som ett fåtal. Jag tror knappast att över 30 personer deltog i detta. Men Anna får det att låta så. Någonstans har hon ju fått veta vilka nån var, och att det kom från elevkåren.
Citera
2019-09-30, 14:01
Medlem
På IG story nu har Anna en direktkommunikation med oss. Ni vet vi, vars inlägg hon inte läser, men ändå refererar så klockrent och oblygt till. Vi är inte dumma Anna. Och det vet du. Det stör dig så vidapass att du inte kan blocka oss eller ringa våra föräldrar. Och inte heller kan du bemöta oss mer än taffliga inlägg på IG där du får ja-sägarnas stöd.
Vi håller ditt kändisskap igång. Skulle vi tystna skulle du försvinna.
Du borde vara lite snällare och ge oss cred för fan
Citera
2019-09-30, 14:13
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag tror hon är smartare än vad vi anar.
Hennes inlägg genererar många klick, det är väl det det går ut på? Utan hatstormarna hade hon varit totalt ointressant men hon lyckas hålla följarna intresserade genom sina märkliga uttalanden. Bra jobbat Anna!

För er som inte råkar lyssna på slutet av nattradion på P3-P4 har de rätt nyligen infört en tävling som heter Bok eller Anna Book där de som ringer in får gissa om det är en riktig bokcitat eller "bara" en textrad ur den medelkända sångerskans skivkatalog.
Hon lyckas hålla sig ovan isen ett tag till är min uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in