2019-07-06, 12:05
Medlem
Frammes avatar
Just nu känner jag mej lite förvirrad. Är det Lazy eller grabben? Fast ingen kanske riktigt vet. Olika bud. Angående hantverkarna så var min första tanke också polisen. Det är ju väldigt ofta som det ordet skrivs om till något annat. Själv poppar jag inte popcorn, men man får prioritera.
Citera
2019-07-06, 12:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Just nu känner jag mej lite förvirrad. Är det Lazy eller grabben? Fast ingen kanske riktigt vet. Olika bud. Angående hantverkarna så var min första tanke också polisen. Det är ju väldigt ofta som det ordet skrivs om till något annat. Själv poppar jag inte popcorn, men man får prioritera.

Ibland är poliser utklädda till hantverkare, dessa kan vistas i alla miljöer utan att väcka uppmärksamhet, allt från en banklokal till ett soprum. En gång blev jag omkörd på Essingeleden av en bil från "Pelles Rör" Pelle hade blåljuset på.
Någon av poliserna kan ha varit "hantverkare" det gav Anna idén om hantverkare. Då skulle man kunna säga att Anna inte ljög, hon bara glömde att säga att besökarna också var poliser.
Senast redigerad av trottwell 2019-07-06 kl. 12:58.
Citera
2019-07-06, 13:00
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ibland är poliser utklädda till hantverkare, dessa kan vistas i alla miljöer utan att väcka uppmärksamhet, allt från en banklokal till ett soprum. En gång blev jag omkörd på Essingeleden av en bil från "Pelles Rör" Pelle hade blåljuset på.
Någon av poliserna kan ha varit "hantverkare" det gav Anna idén om hantverkare.
Man har ju sett ett antal maskeringar under åren. Märsta-Anna skriver ju ofta om olika leveranser av diverse, där kan ju någon eller några smugit sej med.
Citera
2019-07-06, 13:35
Medlem
colberttts avatar
Tunnan ute och cruisar. På väg till ”viktigt, men hemligt, möte”? 😉😉😉😉😉🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Typ med Antonios advokat? 😉😉😉😉🌸🌸🌸🌸

(Obs att det är mina spekulationer. Hon säger ingenting i videosnutten på IG. Mdn hon har ju historik av många hemliga och viktiga möten!)
Citera
2019-07-06, 15:05
Medlem
Frammes avatar
Det är obegripligt att en sån som Märsta-Anna kan vara så upptagen. Artist är hon ju inte. Det måste vara att hon fiskar efter gratis grejer, av såna som inte är rädda om sitt varumärke, eller blir grundlurade av henne. När dessa personer upptäcker vem hon egentligen är och vad hon sysslar med, ja då är det försent. För dom, inte henne. Hon fiskar vidare och förstör för flera. Det är ju inte bara sin familj hon sabbat utan vi är ju många som följer, och berättar vidare om Märsta-Annas eskapader. Den här tråden blir bara mer och mer spännande.
Citera
2019-07-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Hon lever i en skenvärld, allt är fint och bra och hon är kollega med Celine Dion.

Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Satt och tittade på syrran P Books IG och döm om min förvåning när jag ser att dom har likadana köksstolar...vem har härmat vem tro? Dom umgås väl inte heller och undrar varför??

https://www.instagram.com/p/BpeykOXBC3T/

Är inte inlägget som du lagt upp från 23 oktober 2018 ? Står så nere i vänstra hörnet så då är det ju Anna som kopierat sin syster Pia i så fall...
Citera
2019-07-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birgerandersson
Är inte inlägget som du lagt upp från 23 oktober 2018 ? Står så nere i vänstra hörnet så då är det ju Anna som kopierat sin syster Pia i så fall...

Ja det har du rätt i. Såg inte datumet i går när jag bläddrade i Pias IG:.
Nu vet jag vad jag ska skriva i Märstatantens blogg. Är ju blockad på hennes IG!
Citera
2019-07-06, 16:20
Medlem
inte en enda kommentar på senaste blogginlägget och bara två på det innan
Citera
2019-07-06, 16:23
Medlem
Frammes avatar
Tänk om jag fick tag i Märsta-Annas ungar. Då skulle jag lära dom vett och etikett. Jag är hård men rättvis. Mina uppfostringsmetoder utgår från deras psykiska kapacitet. Först ungarna, sen Märsta-Anna och sist men inte minst, den som möjliggör det totala förfallet av familjen. Roberto! Han är den som får minst fokus här, men är den största boven i dramat. Han möjliggör Märsta-Annas och ungarnas missbruk, tack vare att han pumpar pengar på dom. Vad händer när dom är slut?
Citera
2019-07-06, 16:55
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
inte en enda kommentar på senaste blogginlägget och bara två på det innan

Hon orkar väl inte skriva nya köpta kommentarer.
Citera
2019-07-06, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Tänk om jag fick tag i Märsta-Annas ungar. Då skulle jag lära dom vett och etikett. Jag är hård men rättvis. Mina uppfostringsmetoder utgår från deras psykiska kapacitet. Först ungarna, sen Märsta-Anna och sist men inte minst, den som möjliggör det totala förfallet av familjen. Roberto! Han är den som får minst fokus här, men är den största boven i dramat. Han möjliggör Märsta-Annas och ungarnas missbruk, tack vare att han pumpar pengar på dom. Vad händer när dom är slut?

Oj. Du var mig en hård jävel. Come on spank me please.
Toffeln är väl inte det minsta skyldig. Är man förståndshandikappad kan man inte dömas för sina göranden.
Citera
2019-07-06, 17:29
Medlem
nytt på instastory, antar att det va Celine som gav låten till sin kollega Anna Bool

https://postimg.cc/c6XT00LG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in