2019-05-31, 19:11
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Aha, läromästaren och hans elev... nu ser man äntligen ett mönster framträda... Läromästaren var mytoman, eleven likaså, bedragare, hm nåja, hon är väl anklagad för lögner och snatteri samt var han häradsbetäckare och eleven är nymfomaniskt lagd och har sex i flera timmar på ICA !!!
Japp, liksom Jan Johansens bröllop...
Citera
2019-05-31, 19:59
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Men käre värld var inte vår professionella gråterska på Bibi Anderssons begravning. Hon kanske missade bussen från Märsta och in till stan.
Anna missar aldrig en kändis-begravning, så länge det passar med Märsta-bussens avgångstider.
Hon resonerar att "vi kändisar måste hålla ihop".
Hon dyker alltid upp med en lagom sörjande min, med sina plastblommor och tränger sig in på begravningskaffet för att berätta om sina magoperationer.
Senast redigerad av Rimbert 2019-05-31 kl. 20:10.
Citera
2019-05-31, 20:51
Medlem
som vanligt: Anna får frågor och går i taket, så kommer snyftinlägg om mamman sen tystnad...
Citera
2019-05-31, 21:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna missar aldrig en kändis-begravning, så länge det passar med Märsta-bussens avgångstider.
Hon resonerar att "vi kändisar måste hålla ihop".
Hon dyker alltid upp med en lagom sörjande min, med sina plastblommor och tränger sig in på begravningskaffet för att berätta om sina magoperationer.

Sitt tantbuffande och tränga sig fram beteende har Anna definitivt fått från sin kära mor.
Man kan undra om en annan mor skulle ha kunna gjort Anna mindre mentalt instabil, mer mogen, självgående och omtyckt..eller..
om det ligger i generna finns det ju alltid där, fast med rätt uppfostran och gynnsam miljö kan beteendet mildras..kan utgå från fallet att det inte varit så.
Citera
2019-05-31, 21:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
som vanligt: Anna får frågor och går i taket, så kommer snyftinlägg om mamman sen tystnad...

Patetiskt kärringen är 50 år och hennes beteende saknar motstycke.Anna är verkligen inte som andra.
Hur ska hon kunna göra hennes barn till sunda, arbetsförmögna och självgående personer, då hon dagligen visar ett omoget beetende i barnens uppväxtmiljö..
Citera
2019-05-31, 21:48
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
.... och sen kommer bilderna på mat ...

Snoppviftarn ska ju ha mottagning den 5 juni...undrar om hon kan hålla sig från att visa bilder på ALLA hans goda vänner
Senast redigerad av Boopidoo 2019-05-31 kl. 21:51.
Citera
2019-05-31, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
.... och sen bilder på mat ...
.....och sen gardiner....
Citera
2019-05-31, 22:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Japp, liksom Jan Johansens bröllop...

Va, inte hade väl människan maratonsex på hans bröllop?!!!
Jag blir ju alldeles slutkörd när jag läser om stolligheterna och pendlar mellan förfäran och skratt. Människan är ju ett unikum som borde ställs ut på museum.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-05-31 kl. 22:04.
Citera
2019-05-31, 22:01
Medlem
matbild utav anna

https://postimg.cc/c6RJ14Lc
Citera
2019-05-31, 22:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
matbild utav anna

https://postimg.cc/c6RJ14Lc
Det verkade ju riktigt gott om man läser vad som är i, och bilden var klart tilltalande ... Jag blev hungrig.
Citera
2019-05-31, 22:03
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Va, inte hade väl människan maratonsex på hans bröllop?!!!
Jag blir ju alldeles slutkörd när jag läser om stolligheterna och pendlar mellan förfäran och skratt. Människan är ju ett unikum som borde ställs ut på museum.
Oj hamnade visst lite fel där! Nä, syftade på att hon inte var bjuden dit - heller. Förut påstod att de var väldigt goda vänner...
Citera
2019-05-31, 22:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Oj hamnade visst lite fel där! Nä, syftade på att hon inte var bjuden dit - heller. Förut påstod att de var väldigt goda vänner...

Hehehe ok då förstår jag.
Kanske var han rädd för att hon skulle ha maratonsex i samband med tillställningen så han avböjde att bjuda henne
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-05-31 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in