2019-07-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Är det där systern som Tunnan inte vill ha kontakt med, eller vice versa? Måste erkänna att jag inte har någon koll på denna Pia. Jag känner bara till den där Sussi, hon som ser ut som att hon snortat meth hela livet.
Kan det finnas en problematik med droger i hela släkten. Pappar Roberto verkar dock vara snurrig utan substanser så där spar dom några kronor. Han får betala sin klippning själv.
Citera
2019-07-05, 22:23
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kan det finnas en problematik med droger i hela släkten. Pappar Roberto verkar dock vara snurrig utan substanser så där spar dom några kronor. Han får betala sin klippning själv.

Tragiskt. Inser såklart att min kommentar gällande Sussi är elak, men helt ärligt - hon ser ut som en meth-missbrukare.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Japp,Sussi är bara kusin, fast Anna och Sussi ser sig som systrar eftersom
Annas mamma tog hand om Sussi, då hennes föräldrar inte kunde det.
Pia är hel eller halv syster till Anna.Hmm..Taskig smak går i generna..

Jag hittade en bild på Pias IG. Det är en bild av henne och mamma Marita. Ingenstans har Tunnan kommenterat bilden och då vet vi ju hur mycket Anna saknar sin mor. Tunnan finns ej heller med som följare hos Pia. Tunnan har väl blockat henne.
Citera
2019-07-05, 22:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Tragiskt. Inser såklart att min kommentar gällande Sussi är elak, men helt ärligt - hon ser ut som en meth-missbrukare.

Jag hittade en bild på Pias IG. Det är en bild av henne och mamma Marita. Ingenstans har Tunnan kommenterat bilden och då vet vi ju hur mycket Anna saknar sin mor. Tunnan finns ej heller med som följare hos Pia. Tunnan har väl blockat henne.

Antar att barnen tar efter Mama och inte följer sin moster .
Citera
2019-07-05, 22:43
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Japp,Sussi är bara kusin, fast Anna och Sussi ser sig som systrar eftersom
Annas mamma tog hand om Sussi, då hennes föräldrar inte kunde det.
Pia är hel eller halv syster till Anna.Hmm..Taskig smak går i generna..
Nå, helsyster kan hon väl inte vara, Marita var väl på semester när hon fick till det med Annas pappa, som hade familj? Man kan tycka att hon borde ha skyddat sig bättre, men då hade i och för sig denna mycket underhållande tråd existerat. Vem som är pappa till Pia vet jag inte, det kanske har nämnts. Har också för mig att det var Pia som tog avstånd? Skänker en tanke i dessa dagar till Vincente, Robertos pappa. Som det verkar har R helt fått disponera det som kom in efter försäljningen av Pomonagatan. Jag tippar på att det var ett försök att hjälpa sonsonen att komma bort från sitt kriminella leverne. Nu skulle ju allt bli så bra, så bra. Fina gardiner, bjuda in trevliga kamrater på studentfest...och nu? TACKEN...
Citera
2019-07-05, 22:53
Medlem
Undrar om grannarna kände igen huset ifall dom läser på nyhetssajter? Inte kul att i 70-ärsåldern börja umgås med folk som har husrannsakan vilket stör idyllen. Pojkvaskern är väl snart hemma hos mamsen igen efter frisläppandet och då kan det bli fara å färde i bushen. Avtändning är inte att leka med hos ungtuppar. Frisörens piller gör bara brukare kåt och brun vilket blir som magnecyl för en missbrukare
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-07-05 kl. 22:57.
Citera
2019-07-05, 22:55
Medlem
Hur kan Märsta Anna sedan "länge" haft inbokad tid hos Moufid Ishak? Hon frågade ju honom för 2 veckor sen på instagram vid den röda baddräktsbilden..men kanske är 2v länge för henne! Har någon fått nå klarhet i vilken av Annas små änglar som hittat på "hyss"?
Citera
2019-07-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Undrar om grannarna kände igen huset ifall dom läser på nyhetssajter? Inte kul att i 70-ärsåldern börja umgås med folk som har husrannsakan vilket stör idyllen. Pojkvaskern är väl snart hemma hos mamsen igen efter frisläppandet och då kan det bli fara å färde i bushen. Avtändning är inte att leka med hos ungtuppar. Frisörens piller gör bara brukare kåt och brun vilket blir som magnecyl för en missbrukare

Ja grannarna borde väl kanske sett polisen där också? eller jag vet inte hur nära de bor men anna har väl nån bra undanflykt.
Citera
2019-07-06, 10:11
Medlem
Herregud nu är slutet nära. Senaste blogginlägget var ju jättekort och innehöll bara ett fåtal emojis - det var dessutom bara kopierad text som redan skrivits på IG. ”Hantverkare” har varit hos stjärnan. Var det en paketdeal månne?
Citera
2019-07-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Herregud nu är slutet nära. Senaste blogginlägget var ju jättekort och innehöll bara ett fåtal emojis - det var dessutom bara kopierad text som redan skrivits på IG. ”Hantverkare” har varit hos stjärnan. Var det en paketdeal månne?

reagerade också på det korta inlägget, kanske hon bara va tvungen att lägga ut något för o få folk att tro att allt är som vanligt. Jag kommenterade o skrev " hantverkare? jag tyckte det va poliser i ert hus" den publicerades inte
Citera
2019-07-06, 10:35
Medlem
Hon ska försöka lura i grannarna att det är hantverkare som ränner runt deras hus när det i verkligheten är polisen som gör husrannsakan. Stackars grannar i detta lugna och fridfulla område, allt förändrades på ett par månader.
Citera
2019-07-06, 10:44
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postis
Hon ska försöka lura i grannarna att det är hantverkare som ränner runt deras hus när det i verkligheten är polisen som gör husrannsakan. Stackars grannar i detta lugna och fridfulla område, allt förändrades på ett par månader.

Det finns många synonymer för Polis - men hantverkare verkar vara en ny tappning.

Den här tråden är en del av min vardag. Den skänker mig många skratt. Men helt ärligt - jag får lite ont i magen av vad som har hänt. Jag tycker verkligen att det är tragiskt. De flyttar till nytt hus, försöker väl börja om, de hinner bo i en-två månader innan Länsman hälsar på. Jag tänker väl mest på Vanessa. Vilket vansinne hon tvingas leva i.
Citera
2019-07-06, 11:09
Hur var det nu? Blev Lazy F hämtad av polisen? Frisläppt?
Att snoppviftarn blev frisläppt fick jag med mig.
Spännande det här popcornkontot blir överbelastat. Men wtf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in