Citat:
Ursprungligen postat av
GammalGubbkuk
Jaha, då kan således Anna Book gratulera sig själv till att ha fått en gammal man att efter alla dessa år skaffa sig ett konto här på FB. Den feta herrgårdsägarinnan utaf Märsta är alldeles för fascinerande för att man ska kunna låta bli att delta i eländet. Hon och hennes familj är lika njutbara som en gammal sårskorpa - äcklig och man vet att man inte borde peta på den men man gör det ändå.
Nå - till saken! Jag måste ju börja någonstans och något som jag funderat på är om barnen verkligen inte har något som helst umgänge utanför familjen, dvs vanliga vänner som man brukar ha i den åldern?
Feta Flizan verkar inte ha några väninnor? Har hon ens haft någon pojkvän förutom Biggest Loser-killen (som för övrigt väl stack efter väldigt kort tid? Han karlen med att ta hennes oskuld, eller är hon jungfru ännu...?)
Brukar lill-tjejen ha väninnor på besök? Det ser man då i alla fall aldrig till på Annas IG. Hon skulle väl aldrig missa lägga ut något sånt i så fall?
Och Roberto för den delen! Har HAN polare? Han verkar bara umgås med de som Mamma Anna väljer ut åt honom.
Felicia hade en kompis som hon poserade flitigt med på insta, men den tjejen har tydligen
tagit bort sig själv på instagram, för kontot finns inte kvar ( eller så har hon lagt upp ett annat konto)De verkar inte vara superbästisar längre och Felicia hänger mest med big moma.
Tror nog att hon inte har ubermycket vänner, faktiskt tror jag inte någon av ungarna har det.
Vem behöver vänner när man har en stor morsa vars tuttar räcker till för att suga på åt de alla tre
Myndiga ”ungarna”.Navelsträngarna är ju uppenbarligen inte heller avklippta.
Är Anna rädd för att relationen till Roberto ska dö ut om alla ”barnen” flyttar ut ur boet ?