2015-03-23, 10:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
att hon numera äter nio gånger om dagen och måste planera hela sitt liv runt sitt ätande

Om detta är sant så är det ju jävligt konstigt att varje gång hon postar en av sina måltider så är det vanliga portioner vi pratar om. "Behöver" man äta nio gånger om dagen så brukar ju det vara för att man inte kan få ned för mycket mat åt gången.

Ja, att kvinnan orkar är ofattbart.
Citera
2015-03-23, 10:37
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Om detta är sant så är det ju jävligt konstigt att varje gång hon postar en av sina måltider så är det vanliga portioner vi pratar om. "Behöver" man äta nio gånger om dagen så brukar ju det vara för att man inte kan få ned för mycket mat åt gången.

Ja, att kvinnan orkar är ofattbart.

Hon tränar jättemycket nu (Anna Boot-camp tyckte jag att hon sa?) och förbränner mer och behöver äta mer än förut, påstår hon.

Anna verkar vara en speeeechul snowflake där inte samma naturlagar gäller som för alla andra.

"Jag äter HELT normalt, jag unnar mig, jag njuter..." Jo.
Citera
2015-03-23, 10:42
Medlem
Citat:
Nu sitter Bookskan på Malou och gråter och berättar om sina 14 bukoperationer, att hon hade hemska kräkskänslor i 30 minuter efter varje klunk med vatten, att hon numera äter nio gånger om dagen och måste planera hela sitt liv runt sitt ätande, att hon fick tarmvred eftersom hon tränade för hårt i något Martin Lidberg-program ("träning är bra, men den träningsformen var lite för tuff för mig") och att dottern Felicia fick undervisa läkarna i Dalarna som skulle operera Anna hur de skulle göra och att hon trodde att hon skulle dö på operationsbordet. *gråt*

Hur tusan orkar människan?

Råkade också se denna bedrövliga människa, fyfan. Vilken hemskt dryg människa. Avbröt läkarna hela tiden också nu på slutet.
Citera
2015-03-23, 10:46
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Hon tränar jättemycket nu (Anna Boot-camp tyckte jag att hon sa?) och förbränner mer och behöver äta mer än förut, påstår hon.

Anna verkar vara en speeeechul snowflake där inte samma naturlagar gäller som för alla andra.

"Jag äter HELT normalt, jag unnar mig, jag njuter..." Jo.

"Anna Boot-camp"!

Kämpa Anna, kämpa!!!
Citera
2015-03-23, 10:54
Medlem
Hon tar verkligen stor plats i programmet på flera sätt!
Citera
2015-03-23, 12:55
Medlem
Osså trycka upp sina jävla tuttar och säga att hon minsann har både tuttar och rumpa! Doktorerna verkade inte så bekväma med henne heller då hån avbryter tom mer än Malou . Uäck!
Citera
2015-03-23, 17:09
Medlem
Citat:
Nu sitter Bookskan på Malou och gråter och berättar om sina 14 bukoperationer, att hon hade hemska kräkskänslor i 30 minuter efter varje klunk med vatten, att hon numera äter nio gånger om dagen och måste planera hela sitt liv runt sitt ätande, att hon fick tarmvred eftersom hon tränade för hårt i något Martin Lidberg-program ("träning är bra, men den träningsformen var lite för tuff för mig") och att dottern Felicia fick undervisa läkarna i Dalarna som skulle operera Anna hur de skulle göra och att hon trodde att hon skulle dö på operationsbordet. *gråt*

Hur tusan orkar människan?

Var tvungen att se klippet.
För.I.Helvete.
Fy fan vad självcentrerad man kan vara. "Min dotter hjälpte läkarna..." Hahahaha, vem försöker hon lura?
Detta var nästan lika smärtsamt att se som när Fadde Darwich försökte sig på standup.
Senast redigerad av Luton 2015-03-23 kl. 17:12.
Citera
2015-03-23, 17:21
Medlem
Allvarligt nu, någon som vet om tunnan på riktigt har någon form av begåvningshandikapp ?
Citera
2015-03-23, 18:29
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Jag var tvungen att se klippet. Undrar om hon förstår själv hur jäkla underhållande hon är. Snacka om total avsaknad av självinsikt.

Anna låg för döden, och läkarna förberedde en akutoperation. Då gick dottern in och tog befälet. Bromsade läkarna och styrde upp.

Är det någon som har sett något klipp med henne, där hon inte börjar grina?
Citera
2015-03-23, 18:34
Medlem
Mune Sangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Allvarligt nu, någon som vet om tunnan på riktigt har någon form av begåvningshandikapp ?

El Tunno har inte någon form av begåvningshandikapp.
Hon har tamejfan hela paletten.
Citera
2015-03-24, 14:46
Medlem
Pippirayas avatar
Jag följer henne på IG och har faktiskt funderat på att sluta trots den enorma underhållningen. Jag blir förbannad varje gång jag ser hennes nylle och ännu värre är det när hon lägger upp videos på sig själv. Jag kräks.
Citera
2015-03-24, 14:51
Medlem
¨Humor på hög nivå när Tunnan kallar sig själv för proffstuggare,LOL!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in