Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-25, 13:49
  #2425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
¨Humor på hög nivå när Tunnan kallar sig själv för proffstuggare,LOL!!
nu ska hon tillbaka till Let´s Dance, nästa säsong blir Jubileum och Fettot och diverse Personer ska tillbaka,
Citera
2015-03-25, 14:50
  #2426
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ska dom inte göra en "best of"-säsong av Let's Dance?

Anna vill väl komma med. Det är trots allt nio år sedan hennes mest relevanta gig sedan ABC var på tv.

Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
nu ska hon tillbaka till Let´s Dance, nästa säsong blir Jubileum och Fettot och diverse Personer ska tillbaka,

William Haines - näthatare och orakel när det kommer till Anna Books framtida aktiviteter i ett.

Jag tror faktiskt hon kommer åka ut rätt tidigt och sedan böla i pressen om hur orättvist allt är.
Citera
2015-03-25, 18:20
  #2427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
William Haines - näthatare och orakel när det kommer till Anna Books framtida aktiviteter i ett.

Jag tror faktiskt hon kommer åka ut rätt tidigt och sedan böla i pressen om hur orättvist allt är.

Ja, varför skulle det vara annorlunda just denna gång?
Citera
2015-04-09, 23:44
  #2428
Medlem
StAlias avatar
För några veckor sen satt Denise Lopez och pratade om sin stalker i Aftonbladets eller Expressens web-tv. Kan inte hitta det igen. Någon som sett det? Om ja - är det Tunnan hon menar?
Citera
2015-04-10, 01:15
  #2429
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
För några veckor sen satt Denise Lopez och pratade om sin stalker i Aftonbladets eller Expressens web-tv. Kan inte hitta det igen. Någon som sett det? Om ja - är det Tunnan hon menar?

Hur många tror du stalkar Lopez?
Citera
2015-04-10, 01:29
  #2430
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur många tror du stalkar Lopez?

I den här tråden så kan man inte låta bli att fundera på huruvida det endera det finns sanslösa mängder stalkers i Sverige eller om det är så att det är samma personer som stalkar kändisarna/utsatta personer? Tredje, och inte helt otroliga, alternativet är väl att den här stalkningen i många fall är antingen överdriven eller i stort sett påhittad. Det är väldigt taskigt gjort mot dom som verkligen är utsatta men man kan inte låta bli att undra ibland, vem har liksom tid och ork för att sitta och stalka C-kändisar som Anna Book och Denise Lopez?! De är ju dessutom tämligen okontroversiella även om man ibland kan känna viss frustration när man läser AB:s sagor...
Citera
2015-04-11, 19:53
  #2431
Medlem
StAlias avatar
Studsboll - no idea. Det enda jag egentligen vet om Lopez är att hon är en "kändis" som påstår att Tunnan stalkar henne. Min fascination för svenska " kändisar" är begränsad till Tunnan och Dogge Doggelito.
Varje gång jag är på Ikea och avnjuter en bea myser jag och tänker på när hon lackade på julbordet. Svårt att hitta bättre, ej scriptad, underhållning. Avgiftsfritt är det också. Var det inte alldeles för länge sen hon bröt på något nu?
Citera
2015-04-11, 21:23
  #2432
Medlem
JBernards avatar
Jo det är det absolut! Troligtvis har hennes man eller någon annan i hennes närhet tyvärr talat henne tillrätta.
Citera
2015-04-12, 10:53
  #2433
Medlem
StAlias avatar
Ska man tro på det hon skriver på sin IG blir det inga nya tokigheter. På hennes IG kommer alltid kvalité att gå före kvantitet. Hade kanske haft mer tyngd om hon passat på att skriva kvalitet korrekt . Samt inte skrivit det under filmen PÅ HENNE, Robertos fru. Fast å andra sidan verkar inte jag och Tunnan ha samma åsikt om vad kvalitet är.
Ja ja, jag lutar mig tillbaka i soffan i väntan på nästa episod av Cirkus Tunnan och tänker tillbaka på när becsjohansson kommenterade på IG att Tunnans mat såg äcklig ut.
Citera
2015-04-18, 15:22
  #2434
Medlem
Arthass avatar
Tunnan skall vara med i "let's dance all stars"... till hösten (?) och har tydligen börjat hårdträna för fullt för att återigen gå ner några kg. Kan tunnan hålla sig borta från tårtor och ister eller slutar det som vanligt?
Citera
2015-04-18, 21:05
  #2435
Medlem
Moll-Es avatar
Förresten, har Anna Book någonsin gnällt och gråtit om "näthat" i någon tidning?
Citera
2015-04-18, 21:20
  #2436
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Förresten, har Anna Book någonsin gnällt och gråtit om "näthat" i någon tidning?

Hon var ju en av de första som gjorde det i och med den där BDSM-novellen som kom upp på någon Geocities-sida. Det var typ 2004.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback