2014-03-09, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kan du inte lägga ut det här? Pleaaaase. Sitter redo med popcornen
Annas instagram? Om du menar den så kan jag inte se.
Citera
2014-03-09, 15:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Annas instagram? Om du menar den så kan jag inte se.

Nej, jag menar inlägget av syster Pia Book (som numera är f d vän till sin syster Anna).
Citera
2014-03-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nej, jag menar inlägget av syster Pia Book (som numera är f d vän till sin syster Anna).

piabookprivat: Att dom orkar 😞👊 Undrar när jag ska lägga mig i? 😏😜

Hon skrev bara så till Denise. Misstänker att hon inte kommer skriva mer heller.
Citera
2014-03-09, 15:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
piabookprivat: Att dom orkar 😞👊 Undrar när jag ska lägga mig i? 😏😜

Hon skrev bara så till Denise. Misstänker att hon inte kommer skriva mer heller.

Ok. Hoppades på att det var några smaskiga avslöjanden om trådens huvudperson
Citera
2014-03-13, 23:13
Medlem
ebba112s avatar
Och nu är hon igång igen på sin instagram..... Förutom alla kort på middagar,fika och dukningar så har hon lagt ut det här.....

Annabooktoledano
För 2 dagar sedan
😔 är faktiskt orolig för min älskade man, hög feber, hosta svår sådan, snorig & värk i hela kroppen ~ Är genuint orolig för han är aldrig sjuk & skulle ALDRIG klaga, för han hatar sjukhus & då säger han inte hur dåligt han mår 😔😔😔 Så nu kommer jag vaka över honom inatt. Har fått i honom liiiite mat, alvedon, färskpressad juice ~ han tog en skön dusch & är nu ordentligt nedbäddad i en renbäddad säng 🙏 Hoppas han inte blir sämre under natten ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Där emellan så är det allmän dyrkan och tips...

Annabooktoledano
🌸💐🌼🌷🌺🌻 Vill verkligen TACKA ALLA som lämnat kommentarer för goda råd & tips. Nu är jag gift med en väääääldigt SNÄLL man.....MEN han är sjuuuuuuuukt rädd för sjukhus & vill in i det sista åka dit. Så jag gör mitt bästa för att ta hand om honom efter huskurer till att börja med. Har dock skällt på honom idag 😔😔😔 för när jag tidigt imorse var med en annan anhörig på ett icke akut, inbokat besök på Danderyd's......ja då åker min übersjuka man TILL JOBBET!!!!!!! Så ni fattar att jag inte har det heeeelt lätt med min envisa plikttrogna make! MEN nu har jag sagt ~ Att mår han likadant IDAG när han kommer hem?!? & får samma febertoppar, frossa, värk i kroppen & huvudet & hostar. Så FÅR HAN INTE JOBBA IMORGON!!!!!!! Så när han kommer hem, får han ett kort skönt bad, 2alvedon, mjukiskläder, nybäddad säng eftersom han svettades ner hela sängen i natt, hett vatten med massa färskpressade citroner & apelsiner i samt lite honung med pepparmynta, röd solhatt, eukalyptus & propolis i som han får dricka regelbundet. Lite god hemlagad mat, funderar på att göra någon mild, enkel & god soppa idag med lite nybakat bröd kanske? Så har vi mina hemgjorda cannelloni från igår kvar idag med 👍🙏 jag har vädrat i sovrummet HELA dagen & sen får jag bädda ner honom i sängen~DET känns som en BRA första plan & försök till att få min älskling frisk igen 👍😉 Så den planen får det bli. Trevlig onsdagskväll önskar jag alla ~ kram Anna.

annabooktoledano
Vill in i det sista INTE åka till sjukhus skulle det stå 😉

Några timmar senare lägger hon upp en bild på Danderyd sjukhus och en person skriver att hon tycker det är konstigt att hon har tid att ta en sån här bild och lägga ut om hon är sjuk... Annas svar :

Annabooktoledano
Tack till alla mina förståndiga följare 🙏🍃🌺 men nu var jag inte på DS med min man, han vägrar nämligen ännu att åka in fast att han inte är bättre 😔 Så idag när jag var på DS så var det med en annan anhörig till mig & det var inget AKUT!!! Vi var hela 25min före utsatt tid för vårt besök. Därför tycker jag att du @dior_diva & det sättet du väljer att uttrycka dig på är riktigt patetiskt. Vem är du? Bara antar saker & ting. Det är aldrig bra vet du. Du kunde ha nöjt dig med att fråga vänligt & artigt. Men det vart för svårt för dig. Då var det lättare att anta nr1. & håna. 🙏 snälla sluta följ mig & börja följa nån bitter artist istället nån med storhetsvansinne & som är i behov av följare!!! JAG är inte det sortens artist & tyvärr ger jag inga rekommendationer på personer med låg psykisk balans. Men om du leeeetar så hittar du nog rätt👋👋👋👋👋👋👋 bye bye bye bye now. Mig slipper du 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sen är det massor av kommentarer om hur elak denna person är som skrivit detta mm.

Några timmar senare har hon lagt in en bild med texten - "Bullshit cant break you if you dont let it. A Queen knows how to build her empire With the same stones that were thrown at her" Och sedan skrivit texten nere ang bilden...

annabooktoledano
🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jag älskar dig såååå min sanna syster🙏🙏🙏 DU är inte som någon annan & det är DIG & dina flickor jag känner mig mest & ärligast älskad utav & jag hoppas vid Gud att jag alltid kommer ha dig & flickorna vid min sida 🙏❤️🍃🌹😘 Är så glad för dig finaste Susanne @sussibook & dina flickor @melissabook & @daniellabook som visar sååå fint att dom stöttar, uppmuntrar & älskar sin moster Anna 😘🙏❤️ Tack flickor tack. Vet att ni aldrig skulle hugga mig i ryggen🙏 Tack för den här fina texten du skickade till mig😘❤️

Sussibook
Älskade syster❤️ för mig är blod tjockare än vatten🙏 jag skulle gå igenom eld & vatten för dom jag älskar o står mig nära. Jag kommer alltid att finnas vid din sida..stötta, lyssna, skydda dig. Älskar dig så mkt😘🌷💗🌷💗🌷💗🌷💗🌷

Annabooktoledano
🙏 Tack min fina syster du är en ängel💜💜💜💜💜💜 @mibipe Roberto mår lite lite bättre men inte bra. Så vi kurerar honom så gott vi kan. Tack för omtanke & förfrågan 🍃🌹🙏

Mer dyrkan och underbara kommentarer från hennes läsare...

En suddig bild som hon tagit på bilen framför henne när hon körde...

Annabooktoledano

För 7 timmar sedan
Tack gode Gud så bor vi inte i city 🙏 var gång man är på Östermalm så är det hemsk trafik, stackars barn som måste växa upp i hela innerstan. Men men vissa prioriterar ju mer efter sina egna behov...vi skulle aldrig göra det i alla fall.

Här fick hon lite mothugg men valde att inte svara på dem...

En bild på Paj...

Annabooktoledano
För 3 timmar sedan
Fikar med finaste systern i världen ~ tack för gott & fint fika, såååååå tacksam att du finns @sussibook 💜 älskar dig & dina härliga kloka döttrar @melissabook @daniellabook 💖💞💗 Tack för idag ~ bättre än pajasmingel....eller vingel 🙊🙉🙈 go go go Klanen

Sussibook
Åhh tack själv för härligt sällskap☺️❤️👍 o för alla härliga skratt😂😂😂😂😂💕 Framtiden ser härligt ljus ut....👌 läääängtar....🙊☺️. Massa pussar o kramar till dig hjärtat❤️

Här har hon lagt in en video snutt på hur hon filmar radion i bilen när det spelar en låt...

Annabooktoledano
För 2 timmar sedan
Härliga minnen älskade syster @sussibook 👀👀👀👀👀 Åhhhh vad vi ska ha det underbart i sommar 💜 Skönt att jag bara delat mitt Paradis med Godhjärtade sanna människor 🙏

Sussibook
Ja här rycker det i kroppen 😃👍 Ja det kommer bli sååå underbart🙏💗 & galet kul😜 puss puss love u❤️❤️❤️

En bild på mat...

Annabooktoledano
För 1 timme sedan
Middag till min älskade klan 💜💗💜💗💜💗💜💗 Lyx lyx lyx i vardagen VARJE dag det blir så när man prioriterar barnen & finaste mannen VARJE dag 😂😂😂😂😂Sen kan ju vissa ha vilja tafatta anledningar som passar dom för stunden. Den som ingen man har har ingen att gå med & den som har en man vill inte gå med den mamman man ha 🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙉🙉 men jag ser & ler ☺️ & skulle aldrig prioritera som ER KLAN GÖR 👋👋👋👋👋👋👋 BYE BYE NOW

Gabrielastella
Är telefonen skyldig till skrivfel i denna texten? Jag fattar ingenting😳

Nituus
Assså Anna .... Att du känner att du behöver bevisa för andra hur du har de hela tiden.dag in och dag ut.. Är det inte jobbigt?! Kan du inte bara veta i ditt sinne hur jäkla bra u har de, och njuta av de varje sekund! Ist för att pressa och bevisa hur perfekta alla i din familj är! Njut på riktigt istället Anna! Kram

En mörk bild på något parkeringshus eller dyligt...

Annabooktoledano
För 44 minuter sedan
PW I rasande takt känner mig sååå stark & friiiiii 😂👏👍 vinden trycker på i ryggen & ger mig underbar fart 💜💗💝 Happy Happy Happy
Citera
2014-03-14, 00:32
Medlem
Men herre! Hur instabil är hon? Och hon som enligt sin så kallade syster Susanne inte ens tänker på Denise. Hon är ju besatt. Sjukt! Skrämmande att läsa. En vuxen kvinna beter sig så här. Fy!
Citera
2014-03-14, 01:32
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Men herre! Hur instabil är hon? Och hon som enligt sin så kallade syster Susanne inte ens tänker på Denise. Hon är ju besatt. Sjukt! Skrämmande att läsa. En vuxen kvinna beter sig så här. Fy!

Oj.
Det är bara JAG JAG JAG. NI älskar MIG!

Jag blev på riktigt illa berörd av alla egocentriska inlägg hon gjort. Vad vill hon bevisa och för vem?
Den som hela tiden måste hävda sin storhet är den som är svagast, anser jag.
Citera
2014-03-14, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Så in i helvete instabil. Allt hon gör och sen lägger upp på instagram är ju direkta pikar till Denise. Sticker nog som fan i hennes hjärta att Denise gick på fest med hennes syrra Pia Book häromkvällen.
Citera
2014-03-14, 03:59
Moderator
Oddballs avatar
Det är mycket hjärtan och andra symboler. Spontant känns det inte som att den som skrivit de där alstren är född 1970...
Citera
2014-03-14, 04:20
Medlem
CarolSeavers avatar
Såg henne på tv nyligen, i "Så ska det låta", och tyckte hon då verkade ganska så normal?! :/
Citera
2014-03-14, 07:28
Medlem
Men alltså hon är faktiskt riktigt obehaglig! Nån form av diagnos måste hon ju ha? Hennes ena barn (ingen nämnd) tar efter och skriver exakt på samma obehagliga sätt och man får sektliknande känsla av det hela
Citera
2014-03-14, 07:43
Medlem
Men att Pia väljer att umgås med Denise som är Annas enda kött och blod. Dvs riktiga syster, det säger ju ganska mycket. Susanne är väl hjärntvättad med lögner. Hennes inlägg till Denise indikerar ju det. Dock förvånad över att Susanne påstår att Anna inte ens tänker på Denise när hon är besatt.

Anna verkar lida av något och verkar sjuk. Stackars barnen. Och hennes man hur mår han? Någon med mer insyn som kan säga?

Jag tycker ärligt synd om Denise. Hon har vad jag vet stöttat Anna i alla år och fått utstå mycket. Och hon verkar stark som står emot så mycket hon kan. Men förstår att hon säger ifrån. Jag är dock förvånad att åklagaren bara lägger ner. Det är ju uppenbart att Anna skriver breven och lider av mani. Fortsätt posta när Anna skriver något.. Och någon borde kontakta Denise. Hon borde anmäla Anna för allt detta också. Fy jag tycker detta är så nasty av Anna. Sanningen om henne måste ju komma ut. Ser inte media hur hon håller på? Varför belyser de inte det? Någon borde fan tipsa media. Vilka är de andra vännerna som bröt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in