2019-03-24, 15:19
Medlem
colberttts avatar
Jag undrar om de räknar med alla kostnader som kommer med ett husköp. Baserat på Tunnans inköpsskryt* på Instagram så känns det inte riktigt så.

*känns väldigt tokigt att hon köper så mycket möbler för så mycket pengar, dessutom möbler som inte alls är klassiska. Ge det fem år så är dessa fula saker utdaterade och de vill köpa nytt.
Citera
2019-03-24, 15:25
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Jag undrar om de räknar med alla kostnader som kommer med ett husköp. Baserat på Tunnans inköpsskryt* på Instagram så känns det inte riktigt så.

*känns väldigt tokigt att hon köper så mycket möbler för så mycket pengar, dessutom möbler som inte alls är klassiska. Ge det fem år så är dessa fula saker utdaterade och de vill köpa nytt.

Kan man inte hålla sig ifrån kronofogden när man bor i en ynka bostadsrätt så undrar jag hur dom ska kunna klara av det när dom flyttar till ett hus som slukar pengar.

Fem år.......nä, jag tror att inom ett par år sitter dom i en lägenhet igen. En liten en som inte är så dyr.
Citera
2019-03-24, 15:37
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Kan man inte hålla sig ifrån kronofogden när man bor i en ynka bostadsrätt så undrar jag hur dom ska kunna klara av det när dom flyttar till ett hus som slukar pengar.

Fem år.......nä, jag tror att inom ett par år sitter dom i en lägenhet igen. En liten en som inte är så dyr.

Blir spännande att se när de startar sitt nya nya liv!
Citera
2019-03-24, 19:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

Hade inte barnen varit sådana mammagrisar hade det räckt med en tvåa i Nynäshamn för henne och maken. Det hade varit en billigare och troligen bättre lösning för hela familjen.
Citera
2019-03-24, 21:07
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt

Verkligen inga genomtänka möbler. Har de fått gott om pengar kan man satsa på klassiska designpjäser som faktiskt ökar i världen. En ful glasbyrå har inget vidare andra hands värde.
Flyttade till hus för ett år sedan och samlar sakteliga på mig objekt. Som är speciella och har ett bra andrahandsvärde, blandat med lite nytt.
Men som med allt de gör är inget genomtänkt eller planerat.
Citera
2019-03-25, 07:54
Medlem
Jag kom att tänka på när hon var med i BL VIP, när de skulle ha "besöksdag" av närstående.

Inte nog med att fånet stod där med en blomsterkvast(!) av alla saker utan det faktum att när hon springer ut före alla andra för att hinna först så räcker fånen fram kvasten men hon väser högt "håll käft och kyss mig!!!".

Eh, hallå? Verkar det vara ett sunt förhållande? Snacka om att verkligen försöka hålla en visst sken uppe.
Citera
2019-03-25, 12:21
Medlem
konstigt att inte Anna är ute o tänder ljus för josefin nilsson, men de kanske inte var nära vänner som annars anna brukar vara med de flesta.
Citera
2019-03-25, 16:15
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
konstigt att inte Anna är ute o tänder ljus för josefin nilsson, men de kanske inte var nära vänner som annars anna brukar vara med de flesta.
Hon har fullt upp med att tycka synd om sig själv!
https://postimg.cc/QFmcxY65
Citera
2019-03-25, 16:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ytterligare nån som sagt upp bekantskapen med henne. Kanske t o m sagt nej till att vara med som flytthjälp? Klart världen rasar ihop för vår världsstjärna. Aino Oxblod reder säkert ut det hela för oss snart.
Citera
2019-03-25, 16:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Jag kom att tänka på när hon var med i BL VIP, när de skulle ha "besöksdag" av närstående.

Inte nog med att fånet stod där med en blomsterkvast(!) av alla saker utan det faktum att när hon springer ut före alla andra för att hinna först så räcker fånen fram kvasten men hon väser högt "håll käft och kyss mig!!!".

Eh, hallå? Verkar det vara ett sunt förhållande? Snacka om att verkligen försöka hålla en visst sken uppe.

Nä, om det måste beordras kyssar och annat så är det ett förhållande fullt med tvång, svartsjuka, bevakning och hotelser.
Hon hotade ju dem att inte rymma/försvinna medan hon var borta, i värsta maffiastil. Hade filmen Gudfadern gjorts idag hade hon troligen haft huvudrollen.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-03-25 kl. 16:24.
Citera
2019-03-25, 16:40
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Såååå patetiskt!
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ytterligare nån som sagt upp bekantskapen med henne. Kanske t o m sagt nej till att vara med som flytthjälp? Klart världen rasar ihop för vår världsstjärna. Aino Oxblod reder säkert ut det hela för oss snart.
Om man är ledsen på riktigt så lägger man inte ut det på sociala medier.
Citera
2019-03-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Om man är ledsen på riktigt så lägger man inte ut det på sociala medier.

Åjo. Om man är Primadonna assoluta, så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in