2018-04-06, 22:50
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Micke är en slug dj, känner honom väl, aktiv moderat som motarbetat byggande av boende för asylsökande och ensamkommande barn men säljer sin skabbiga kåk i Vega för ett överpris till Vårljus som öppnar HVB i Vega till grannarnas förtret 😡 Micke har milioner i skulder hos KFM och till privat personer en usel affärsman, skriver allt på sin fru och syrra betalar inte löner i tid till anställda.

Se där ja. Då behöver man inte vara orolig. Anna Book och den här Micke förtjänar varandra. Få se vem som lurar vem den här gången.
Jag ska poppa popcorn och sätta mig och vänta på fortsättningen.
Citera
2018-04-07, 09:49
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Micke är en slug dj, känner honom väl, aktiv moderat som motarbetat byggande av boende för asylsökande och ensamkommande barn men säljer sin skabbiga kåk i Vega för ett överpris till Vårljus som öppnar HVB i Vega till grannarnas förtret 😡 Micke har milioner i skulder hos KFM och till privat personer en usel affärsman, skriver allt på sin fru och syrra betalar inte löner i tid till anställda.

Hjälp, vad roligt! De är ju perfekta för varandra! Hahahhahaha. Det blir ett spännande 2018!
Citera
2018-04-07, 14:38
Medlem
Jag håller på att läsa den enormt kulturella boken om Anna Book. Hela boken bara skriker bitter kvinna som är felbehandlad och missförstånd i allt. I alla tävlingar som hon varit med i dvs Let's dance fångarna på fortet osv det har alltid varit mygel och fusk därför har hon inte vunnit. Hon har aldrig gjort något fel hon är alltid ärlig och rak. Hela boken är full av skitsnack! Så bitter kvinna får man leta efter, hon hävdar tom att hon är fel behandlad för hon är fet! Vilken jävlar sjuk bok
Citera
2018-04-07, 15:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag håller på att läsa den enormt kulturella boken om Anna Book. Hela boken bara skriker bitter kvinna som är felbehandlad och missförstånd i allt. I alla tävlingar som hon varit med i dvs Let's dance fångarna på fortet osv det har alltid varit mygel och fusk därför har hon inte vunnit. Hon har aldrig gjort något fel hon är alltid ärlig och rak. Hela boken är full av skitsnack! Så bitter kvinna får man leta efter, hon hävdar tom att hon är fel behandlad för hon är fet! Vilken jävlar sjuk bok
Det har missat, har Flodis-Tunnan givit ut en bok? Inget jag har lust att köpa, vill inte gynna fettot på minsta vis, men ändå intressant att få ta del av (det förutsägbara) innehållet.
Citera
2018-04-07, 16:25
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag visste inte att hon hade gjort en bok.
"I did it my way" är förstås undertiteln till den
Releasefesten för boken
http://finest.se/embed-gallery/?id=229466
Fantastiska bilder. Är det till och med den mytomspunna mamma Book som syns på familjebilden?
Citera
2018-04-07, 16:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Releasefesten för boken
http://finest.se/embed-gallery/?id=229466
Fantastiska bilder. Är det till och med den mytomspunna mamma Book som syns på familjebilden?

Kära nån, alla var ju där
Citera
2018-04-07, 16:41
Citat:

Gratisätare.
Citera
2018-04-07, 16:46
Medlem
ace_secs avatar
Familjen Annorlunda bleknar i jämförelse.

Boken är sjukare än den gamla blaskan "En ding ding värld".
Citera
2018-04-07, 16:48
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Denise Lopez och Rednex-Annika. Det var tider det. Innan Anna och Felicia stal hos Dee dee och flodhästade sönder Annikas bröllop.
Vilken fantastisk fin kompis man kan vara. Fuckar upp dem som står ut med henne. Bra där.
Fast ärlighet och äkthet, det kan ju Anna inte stava till. Hon gjorde dem en tjänst, det kostar bara på deras liv att ha en som henne efter sig.
Citera
2018-04-07, 17:10
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Denise Lopez och Rednex-Annika. Det var tider det. Innan Anna och Felicia stal hos Dee dee och flodhästade sönder Annikas bröllop.

Hehe. Visst är det komiskt.
Det slutar aldrig väl. Någon gång.
Alla kändisar som Book har något samröre bygger upp ett hat och avsky mot henne.
ALLA kändisar tar avstånd från Book.
Citera
2018-04-07, 18:20
Medlem
Precis Tunnan är bannlyst inte ens Dr Alban med sin underbara fru vill längre beblanda sig med Tunnan, hon gör sig omöjlig med alla, hörde ett ”ensamma mamman” My snackar skit om Tunnan vänskapen är som bortblåst , hon har lånat pengar som hon inte betalt tillbaka
Citera
2018-04-07, 18:36
Citat:
Precis Tunnan är bannlyst inte ens Dr Alban med sin underbara fru vill längre beblanda sig med Tunnan, hon gör sig omöjlig med alla, hörde ett ”ensamma mamman” My snackar skit om Tunnan vänskapen är som bortblåst , hon har lånat pengar som hon inte betalt tillbaka
frågar man ANna är det säkert pengar som var hennes... eller så ljuger My.

Nästan så jag fundera på att fixa en kreditupplysning på både Anna, gubbe och dotter, men får göra det muntligt för jag vill inte att hon ska få veta att jag har gjort det, tror hon kan ställa till ett helvete för den som lägger sig i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in