2019-05-01, 21:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Ny bild på IG

https://www.instagram.com/p/Bw7SlAsFtiI/

Anna och hennes vattenmeloner..sista bilden på IG.
Jag står inte ut med vattenmeloner, sedan jag såg detta klipp.

https://youtu.be/kgptXwzhRyc

Smask,smask, smask.
Vilka andra 40 taggare i sina sinnens fulla bruk beter sig så?

Man inser att det inte händer mycket i Annas liv då
färdigsåser, så mycket bättre och att ingen gillar henne avhandlades
i inlägget.Inspelad strax efter BL VIP med botoxslät panna.
Citera
2019-05-01, 22:39
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det är väl bra att ca IQ 78 Anna tror att hon bor i Sigtuna. Kungen gick väl där på ngn skola i sin ungdom. Granne med våra kungligheter i Solna. Hon väljer sina bostäder med omsorg. Kanske blir hon adlad som Af eller Von Book. Lite ironi det sista.
"Utaf Book" kanske.
Citera
2019-05-01, 22:58
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
"Utaf Book" kanske.
Snyggt!
Citera
2019-05-01, 23:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ny bild på IG

Hon skriver att de ska borra i väggar o kakel. Herregud, de kommer garanterat spräcka kaklet och förstöra våtrumsskyddet. Finns inte en chans att de kommer fixa detta. De kan ju inte ens klara av att såga till o sätta fast en list under diskmaskinen (Arga Snickaren)
Citera
2019-05-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Suck. Har tittat på Tant Fyrkants live idag och det är så sorgligt.
Först släpper hon loss mundiarrén i en timme på väg till Solna sedan exakt samma evinnerliga tjatande/upprepande på väg hem (just ordet ”hem” betonas väldigt ofta).
Att Halmpyntet står ut säger en del om honom. Han bara MÅSTE vara kraftigt UG.

För utom alla hennes intelligensbefriade:
- Taaack
- Hej Hej
- Va gullig du är
så screenshotar hon t ex
- Frågan om hon använder bilbälte
- Frågan om hon bor i Sigtuna
- Frågan om hon vill vara med i ”Så mycket bättre”

Det som verkligen bevisar att hon är en flitig besökare på fb (hej Anna ) är när de på väg hem passerar kommunskylten och hon läser högt (och tydligt): ”Sigtuna Kommun” samtidigt som hon levererar ett hånflin.

Book är verkligen sorglig och lever ett sorgligt liv.
Citera
2019-05-01, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb

Hur fan tänker folk?! Ska de andra artisterna göra varsinn verision av ABC?!

Nu var u allt taskig. Samba Sambero blev ju även den en världsmegahit! Spelas i radio världen över dagarna i ända. Sålde säkert guld i 30 länder.
Citera
2019-05-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Detta är det jag inte fattar heller med hela flytten till hus - Felicia är faktiskt vuxen och borde ha flyttat ut vid det här laget, om inte annat borde det faktum att föräldrarna flyttar ut ur hennes barndomshem varit en klar signal att det kanske är dags att skaffa eget? Dom andra två barnen är på gränsen till vuxna också (Antonio borde väl gå ut gymnasiet i vår?), så att Anna och maken uppgraderar till hus är ett lite udda val.

Lägg sedan till att ingen verkar vara händig i familjen och att allt tyder på att renoveringarna är mest ytliga för att snygga upp och sedan sälja dyrt. Säljaren hade väl pysslat med begagnade bilar tidigare...

Symtomatiskt för Anna Book; hon llgger hela tiden 30 år bakåt i utvecklingen. I synnerhet mentalt.
Citera
2019-05-01, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hon skriver att de ska borra i väggar o kakel. Herregud, de kommer garanterat spräcka kaklet och förstöra våtrumsskyddet. Finns inte en chans att de kommer fixa detta. De kan ju inte ens klara av att såga till o sätta fast en list under diskmaskinen (Arga Snickaren)

Äsch då! Antonio har väl gått ett halvårs kurs för att bli snickare. Ett badrum fixar han galant
Citera
2019-05-02, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Äsch då! Antonio har väl gått ett halvårs kurs för att bli snickare. Ett badrum fixar han galant

Nu ska vi inte vara småsinta. Vad jag förstår så har han gått en hel gymnasieutbildning på området, så han kan nog åstadkomma en vattenskada eller kortslutning hur enkelt som helst.
Citera
2019-05-02, 03:17
Medlem
Skottihuvets avatar
Citat:
Ny bild på IG

Varför får jag ”Kunde inte ladda media” när jag klickar på länken? (iPhone)

Pga att jag är blockad eller??
Citera
2019-05-02, 04:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Symtomatiskt för Anna Book; hon llgger hela tiden 30 år bakåt i utvecklingen. I synnerhet mentalt.

30 år ? Nu drog du väl ändå till i underkant det är nog närmare 40 år som Anna är efter i utvecklingen, med en viss pendling mellan 45-35 år beroende på dagsformen.Tanten fyller ju 50 nästa år och att Anna är mogen som en 19-20 åring vore ju att överdriva en jättebauta smula. 😁
Inte ens den mest omogna 19 åringen kan bli lika omogen som Anna.
Citera
2019-05-02, 07:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Varför får jag ”Kunde inte ladda media” när jag klickar på länken? (iPhone)

Pga att jag är blockad eller??

Japp pga blockad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in