2019-02-27, 07:05
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vad beror Annas muntorrhet på? Mediciner?

PCOS, mången tarmoperationer, moderns död samt många andra oförklarliga saker.
Citera
2019-02-27, 07:07
Avstängd
thaimans avatar
Jag försvarar inte Anna som person, jag tycker bara att vissa inlägg här är förbannat barnsliga och gränsar till babystadiet.
Citera
2019-02-27, 07:09
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
PCOS, mången tarmoperationer, moderns död samt många andra oförklarliga saker.
Jo, men vad för medicin? Det kan ju förklara en del av hennes beteende om hon går på medikamenter, menar jag.
Citera
2019-02-27, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Om någon annan vänt på ett begrepp, tex ordspråk eller råkat säga 380 grader istället för 360 eller snarare 180 som hon menade så hade ingen brytt sig, kanske bara skrattat lite. Men hon försöker låtsas att vara bildad och hon har ju inte koll på mycket, det gör det extra roligt. Kanske inte så lätt när man inte gått ur grundskolan och aldrig haft ett riktigt jobb där man lärt sig samspela.

Eller att hon VET ju att talesättet är att ”Rom byggdes inte på en dag” men VÄLJER att säga Madrid för hon är ju spanjorska...

Angående gradtalet skulle det kunna vara så att hon menar att eftersom hon inte börjar om HELT på nytt (vilket hon inte skriver) så vänder hon ett helt varv plus lite till för att inte utgå från start helt och hållet. (Varsågod, Anna.)

Angående bostad. Ännu ingen dementi kring bostaden jag tagit fram. (Hon var ju snabb med att dementera Steninge Slottsby.)

Angående äldsta dottern. Varför passade de inte på att köpa ett litet krypin till henne. Borde finnas hyfsat prisvärda lägenheter i Sigtuna-trakten om hon ändå kan tänka sig bo där.
Citera
2019-02-27, 07:39
Medlem
Citat:
För att käften går i ett på henne!
Citera
2019-02-27, 07:42
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
För att käften går i ett på henne!
Men allvar. Det är väl rätt uppenbart att hon är en pillertrillare som peppar upp det med alkohol ibland?
Citera
2019-02-27, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
”…min instagram svämmade över med views som lååååångt överskrider de 60.000 följarna som jag har…" Nog läser hon Flashback minsann. Vet inte vilket specifikt inlägg hon refererar till men hon menar alltså att hon fått över 60.000 views... Tillåt mig att presentera din statistik igen Anna: Du har 1,28% i engagmentrate…
Media uploads: 7093 (vilket stämmer exakt med dagens inlägg så…)
Followers 60,239
Following 777
Engagment rate: 1,28 %
Avg likes: 696,88
Avg comments: 71.16 (där du antagligen står för ungefär 25% själv i dina svar)
Från detta skulle du alltså fått över 60,000 views på ett enda inlägg?

Tror att hon tror att hon är älskad och framgångsrik i sitt influerande nu. Det pinsamma är som sagt att med 60,000+ följare har hon oftast inte fler kommentarer än tex jag som har under 100 följare.

Dessutom har dumma Anna tvingat mig ha sjuhundra andra konton för att se vad hon gör då hon blockar utan att jag någonsin skrivit en enda kommentar (inte ens en låtsas glättig). Så är det nog för en hel del av hennes följare.

Slutligen. Ledsamt att påpeka men om jag vore B-Ö-kändis i Sverige och ville göra reklam för något skulle jag också låtsas bli Annas vän för att nå ut till alla hennes följare. Tragiskt.
Citera
2019-02-27, 07:43
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det värsta är ju när Felicia och Anna ljuger sig gul och blå
i Malous program.
Jag var tvungen att kolla in intervjun igen och det är
verkligen pinsamt att se.
Bl.a. säger Felicia att ”Jag har alltid varit väldigt liten”
Lögnerna är så host*host* ärftliga ....
https://nyheter24.se/noje/911750-sa-...elicia-ut-idag

Väldigt kort möjligen . Mamma Anna lade in jäntan för GP-OP på privatklinik . För att allmänna sjukvården gör ingen sådan operation på ungdomar .
Citera
2019-02-27, 07:48
Medlem
Citat:

Kanske från hennes gastric bypass och de biverkningar som medföljer där?

Ofta kan muntorrhet beror på att man inte dricker tillräckligt med vätska. (Kanske därför hon ständigt suger ur sitt sugrör numera.)

Och till Anna: INGEN människa går upp i vikt av att äta för lite. För att vara trovärdig behöver du berätta att du kompenserar med andra intag (godis, kakor, snabbmat, whatever) istället för dina schemalagda måltider. Men är man matmissbrukare är det klart svårt att erkänna men jag tror att du kan vinna på att vara ärlig - se bara responsen då du äntligen erkände för dig själv, och alla andra, att du gått upp i vikt. Samt aldrig tränar längre.
Citera
2019-02-27, 08:45
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag försvarar inte Anna som person, jag tycker bara att vissa inlägg här är förbannat barnsliga och gränsar till babystadiet.
Jag undrar om du verkligen hör hemma här? Inlägg på Flashback varierar stort i kvalitet och seriositet, och det är väl bland annat det som gör forumet så underhållande och informativt. Någon kläcker en ide som någon annan spinner vidare på, etc. Vi är nog många som ser löjliga familjen som ett stort, tragiskt skämt, och Annas egna utspel gör henne till ett lovligt byte, eftersom hon erbjuder ett så rikligt material. Uppriktigt talat, vad väntar du dig att finna här? Tror du att det här är SvD:s kultursidors recension av Annas senaste uppträdande?
Citera
2019-02-27, 10:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Väldigt kort möjligen . Mamma Anna lade in jäntan för GP-OP på privatklinik . För att allmänna sjukvården gör ingen sådan operation på ungdomar .

Ja, hon är som som mor Anna liten,men väldigt stor...
Citera
2019-02-27, 10:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Eller att hon VET ju att talesättet är att ”Rom byggdes inte på en dag” men VÄLJER att säga Madrid för hon är ju spanjorska...

Angående gradtalet skulle det kunna vara så att hon menar att eftersom hon inte börjar om HELT på nytt (vilket hon inte skriver) så vänder hon ett helt varv plus lite till för att inte utgå från start helt och hållet. (Varsågod, Anna.)

Angående bostad. Ännu ingen dementi kring bostaden jag tagit fram. (Hon var ju snabb med att dementera Steninge Slottsby.)

Angående äldsta dottern. Varför passade de inte på att köpa ett litet krypin till henne. Borde finnas hyfsat prisvärda lägenheter i Sigtuna-trakten om hon ändå kan tänka sig bo där.

Annas dotter VILL inte flytta hemifrån, flickstackarn får sån ångest att vara
ifrån sin mamma, så det går inte.
Felicia vill bo med mamma, förmodligen i resten av sitt liv.
Dottern borde inskolas på något jobb, där Anna sitter med några timmar per dag,
tills Felicia blir mer självgående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in