2019-01-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
"gått ner 74 kg och ändå ser så tajt ut. I would break the fucking internet om jag lade upp den bilden"
Anna berättar att hon hittade ett foto där hon står i nån bikini typ och blir spraytannad innan finalen för BL... Hon vågar inte lägga upp den på sm för då skulle hon krascha internet... Självinsikt?
(Nej jag lyssnade inte på hela podden, skrollade fram och råkade höra detta. Det räckte.)

HAHAHA. Anna i bikinibild. Nej, internet skulle inte krascha. Dock skulle fler i Sverige behöva gå i terapi.

Hon tror att hon är Guds gåva till svenskarna
Citera
2019-01-27, 15:59
Medlem
Minkybabys avatar
Trodde ett tag att Anna Book lagt ner sin nya blogg hos Allt För Föräldrar, alternativt att hon blivit avstängd.
Länken från hennes instagram fungerar iaf inte för mig
https://www.instagram.com/annatoledanobook/
Citat:
▪️Bloggar på Allt för Föräldrar👇🏽Direktlänk annabook.se

Å andra sidan skriver hon så sällan att hennes blogg känns mer eller mindre "död"
Citera
2019-01-27, 16:03
Medlem
Tunnan har lagt upp en bild på en egengjord Cafe Latte. Den ser ut som grå lera. Dessutom dricker hon den med sugrör

För övrigt kul att se allt nyttigt hon lägger upp på Instagram, men samtidigt lyckas hon lägga på sig 10+ kg på någon månad.
Citera
2019-01-27, 16:39
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Trodde ett tag att Anna Book lagt ner sin nya blogg hos Allt För Föräldrar, alternativt att hon blivit avstängd.

Å andra sidan skriver hon så sällan att hennes blogg känns mer eller mindre "död"
Ja, vad händer? Varför uppdateras vi inte om alla spännande aktiviteter: husvisningar, premiärer, smaskiga recept, före/efter-bilder, mys hemma och på Ica, fika med BFF-väninnorna, skönhetsbehandlingar, alla inredning som ska inhandlas till nya huset, glamorösa glimtar från Segunda Casa, sexiga poser med allt i manväg (handen på bröstet!), osv. Snälla Anna, tänk på alla oss med torftiga liv, ge oss lite guldkant och dela med dig av din klokskap och självinsikt! Inga blogginlägg sedan förra måndagen...
Citera
2019-01-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Lite foton från liven igår och instagram

https://postimg.cc/gallery/2hcvfnejy/
Kan du inte skriva en kort beskrivning till de bilder du lägger upp? Uppskattar verkligen att du gör det, för jag varken vill eller orkar skaffa Instagram för att följa henne, men oftast så är det ju något helt ointressant. Men jag vill ändå kolla, för då och då är det ju något riktigt sjukt

Det hade varit riktigt underhållande med ett program med familjen som filmades likt Big Brother. Alltså med kameror som sitter lite överallt och spelar in hela tiden. I början skulle hon tänka på det hela tiden och göra sitt bästa för att spela normal, men efter bara några dagar tror jag vi skulle kunna få en inblick i hur det verkligen fungerar där ute i Solna. Det hade varit underhållning värt att betala för tror jag

EDIT: Kollade på detta klipp och kom direkt att tänka på trådens huvudperson.. https://www.youtube.com/watch?vl=en&...Bc&app=desktop kolla ett par minuter på den och sen är det omöjligt att inte förstå att Anna är narcissist. Herregud så träffsäkert.
Senast redigerad av LiteKetaTack 2019-01-27 kl. 17:29.
Citera
2019-01-28, 04:03
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast tacka nej till spelningar? Det finns ju inga att tacka nej till. Det vae ju nån hon ställde in av personliga skäl men hon har inte direkt några erbjudanden.
Hon har skrivit ett tiggarmail till en butik i Göteborgsregionen (känner ägaren) och sagt stt hon kan få butiken att göra säljrekord om hon får lite produkter och tjänster som hon kan skriva om. Hon var tom så fräck att säga att om ägaren BETALADE henne skulle hon ställa upp att bli butikens ansikte utåt.....

Ägaren tackade Anna offentligt för det fina mailet och önskade henne välkommen att shoppa i butiken när hon har vägarna förbi

Vad falls?! Varför har det här gått mig förbi? Var finns det tacket publicerat?
Citera
2019-01-28, 04:38
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby

Länken fungerar utmärkt. Du är blockad.
Citera
2019-01-28, 05:02
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Vad falls?! Varför har det här gått mig förbi? Var finns det tacket publicerat?
Butiken la ut det på sin Instagram. Var nog inte riktigt vad Booken väntat sig. Hon trodde nog hon skulle få både kläder, prylar och tjänster och inte ett "tack för ditt gulliga mail"
Citera
2019-01-28, 05:21
Medlem
61,5K följare nu... Sjunker i antal varje vecka. 😁
Hade tydligen inte ens råd att köpa fler följare nu när Roberto haklös fick sina löner.
Citera
2019-01-28, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Butiken la ut det på sin Instagram. Var nog inte riktigt vad Booken väntat sig. Hon trodde nog hon skulle få både kläder, prylar och tjänster och inte ett "tack för ditt gulliga mail"
Har du länk?
Citera
2019-01-28, 05:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
När Anna Book av professionella skäl, tackade nej till att göra den här showen, då var arrangören tvungen att kalla in en B-kändis istället för världsartisten Book. Book var erbjuden flera miljoner men pengar är inte allt. Så skulle det kunna låta om Anna fick fantisera fritt en stund.

https://www.expressen.se/noje/kronik...tar-las-vegas/

Hehehe nä hon ville vara generös och dela med sig av sina stora tilltänkta roller till sina mindre belevade kollegor som bara får små roller i livets teater.
Citera
2019-01-28, 05:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
61,5K följare nu... Sjunker i antal varje vecka. 😁
Hade tydligen inte ens råd att köpa fler följare nu när Roberto haklös fick sina löner.

Han kanske fick mindre lön nu när kulturprofilens fru köptes ut från Akademien som han är "säkerhetschef" vid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in