2019-02-26, 23:36
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nu spårar hon igen. Är hon bipolär?

Hon verkar bli manisk ibland , minskt sagt .. det kan bero på både biopl . . Amefetamin( adhd / barbietabletter ) +nallat lite av bag-in-boxen ?
Vad kan det mer bero på ?

Och alla dessa lögner som oftast är så dåliga . Kan det bero på nån diagnos eller vad ?
Hon verkar inte bry sig det minsta om att hon ljuger .
Citera
2019-02-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon verkar bli manisk ibland , minskt sagt .. det kan bero på både biopl . . Amefetamin( adhd / barbietabletter ) +nallat lite av bag-in-boxen ?

Och alla dessa lögner som oftast är så dåliga . Kan det bero på nån diagnos eller vad ?

Det värsta är nog ändå att hon hittar på att folk varit elaka mot henne och utsatt henne för påhopp och annat utan att det finns uns sanning i det. Som med lukasbetting tex. Hon försvarar sina blockeringar med lögner om vad man ska ha sagt till henne i PM. När den eg anledningen är att hon inte klarar att argumentera med folk som har rätt i sin kritik till henne/vill erkänna att de har rätt. Då smutskastar hon folk istället och tror att vare sig de eller läsarna ser igenom.

De som ff kommenterar med <3 kanske också vänt sig 380 grader
Citera
2019-02-26, 23:40
Medlem
Citat:

Kan jämföra med min 5-åring härhemma. Han ljuger ganska vilt ibland - och det är för att han är i en ålder där han fortfrande tror att ingen genomskådar lögnerna.

Samma med Book; hon är intellektuellt svag och tror därför att personer köper hennes uppenbara lögner.

Sedan är det som man säger; en storlögnare ljuger så mycket så att denne till slut tror på lögnerna själv. Tunnan ljuger om allt och alla; och till slut lever hon i en helt desillusionerad värld.
Citera
2019-02-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
Alltså, jag dör!!! Det är svårt att släppa denna oerhört märkliga fascinerande knepig-göken alltså… 380-grader - klassiker redan!!
Och snart kommer vi får bekräftat att hon läser här för hon kommer med all säkerhet att nämna det nån kanal nånstans.

”…min instagram svämmade över med views som lååååångt överskrider de 60.000 följarna som jag har…" Nog läser hon Flashback minsann. Vet inte vilket specifikt inlägg hon refererar till men hon menar alltså att hon fått över 60.000 views... Tillåt mig att presentera din statistik igen Anna: Du har 1,28% i engagmentrate…
Media uploads: 7093 (vilket stämmer exakt med dagens inlägg så…)
Followers 60,239
Following 777
Engagment rate: 1,28 %
Avg likes: 696,88
Avg comments: 71.16 (där du antagligen står för ungefär 25% själv i dina svar)
Från detta skulle du alltså fått över 60,000 views på ett enda inlägg?

”… Och flytten kräver extremt mycket tid…”

Saxat från bloggen ”Ensam är stark! När jag satte igång igår så hade jag tänkt att packa två lådor, men det blev fyra.*” Wow… måste tagit extremt mkt tid. Att ha som mål att packa 2 lådor och bli glad för 4… På en hel dag???!!!! Då skulle jag också bli stressad...

När vi flyttade till vårat hus på dryga 200 kvadrat packade vi allt + flyttade allt från det gamla till det nya på totalt en lördag och söndag. Vi var 4 personer.

Tunnan behöver 6 månader på sig att packa 120 kvadrat
Citera
2019-02-26, 23:54
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
När vi flyttade till vårat hus på dryga 200 kvadrat packade vi allt + flyttade allt från det gamla till det nya på totalt en lördag och söndag. Vi var 4 personer.

Tunnan behöver 6 månader på sig att packa 120 kvadrat

Ja och ändå ska de ju börja om fr scratch .. så det kan ju inte vara mkt att packa alls . Allt det nya är ju redan packat .
Och det gamla har hon väl rensat och sålt av på loppisar och blocket ?
Citera
2019-02-27, 00:41
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Det värsta är ju när Felicia och Anna ljuger sig gul och blå
i Malous program.
Jag var tvungen att kolla in intervjun igen och det är
verkligen pinsamt att se.
Bl.a. säger Felicia att ”Jag har alltid varit väldigt liten”
Lögnerna är så host*host* ärftliga ....
https://nyheter24.se/noje/911750-sa-...elicia-ut-idag
Citera
2019-02-27, 05:30
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det är en fråga som seriöst klingat i mitt huvud ganska länge, och jag är övertygad om att svaret på den är "Ja".

Anna har även förnyat sina tänder i form av porslinskronor för att hon så länge skämts för sitt leende. Ingreppet innebar att hon fick slipa ner sina gamla, riktiga tänder.
– Mina tänder blev gulare och gulare på grund av extrem muntorrhet, berättade hon i en livevideo.
Nyheter24

Tidigare har det ju hetat att det var någon sjukdom som tvingade henne att installera porslinsgaddarna. Nu handlar det plötsligt om att hon skämts för sina fula tänder, som ska ha blivit gula pga munntorrhet. Hur ska hon ha det?
Och hur påverkas porslinet av munntorrheten?

Porslin påverkas inte av muntorrhet det är bara ny. 24as dåliga svenska.
Citera
2019-02-27, 06:37
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Allvarligt
Tycker ni inte att det räcker med denna mobbning av familjen
Någon undrade om hon hade brutit ihop? Det vore ju konstigare om hon inte gjort det.
Hur skulle ni känna er själva om ni blev behandlade på det vis hon blir?
Visst, hon vill synas, hon är stolt över vissa saker och vill visa upp dessa, väldigt barnsligt och naivt i min värld, men kan hon inte få göra det då? Det är inte Annas fel att hennes son har en skruv lös, hon som mamma försvarar honom så gott hon begriper, dottern har jag ingen uppfattning om, men försök för fan att vara lite mänskliga, det mår ni nog bara bättre av
Nu får nog även jag en massa skit, men det kan jag ta. Man ska vara snäll mot de svaga och tänka efter före.
Hon försvarar sexuella övergrepp och anklagar offret. Det är inte normalt eller ok på något sätt. Om hon tog ansvar för sin son skulle det kanske se annorlunda ut.
Jag kan ta att folk är svaga, det jag inte kan ta med Anna är att hon ljuger, utmålar sig som offer, aldrig tar ansvar och förskönar allt. Plus att hon är sjukt elak och kör med rena mobbar fasoner, hon är långt ifrån vuxen. Så det får hon gott stå för!
Senast redigerad av PinkLacey 2019-02-27 kl. 06:39.
Citera
2019-02-27, 06:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Haha😂 Det här var för roligt alltså😁
Hur är det möjligt att jämt och ständigt schabbla upp dessa ordspråk, vinklar, professionella skäl och diverse uttryck hela tiden.
Ha ha, ja, hela grejen är ju den att hon försöker framhäva sig bättre än alla andra samtidigt som hon har på sig en offerkofta som lätt skulle inrymma både Saturnus o Jupiter. Grejen med henne att hon är så extremt uppmärksamhetskåt, samtidigt som hon är otacksam och oförskämd (t ex IKEA, Arga Snickaren, oförskämd mot vårdpersonal m fl)

Om någon annan vänt på ett begrepp, tex ordspråk eller råkat säga 380 grader istället för 360 eller snarare 180 som hon menade så hade ingen brytt sig, kanske bara skrattat lite. Men hon försöker låtsas att vara bildad och hon har ju inte koll på mycket, det gör det extra roligt. Kanske inte så lätt när man inte gått ur grundskolan och aldrig haft ett riktigt jobb där man lärt sig samspela.
Citera
2019-02-27, 06:56
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det är en fråga som seriöst klingat i mitt huvud ganska länge, och jag är övertygad om att svaret på den är "Ja".

Anna har även förnyat sina tänder i form av porslinskronor för att hon så länge skämts för sitt leende. Ingreppet innebar att hon fick slipa ner sina gamla, riktiga tänder.
– Mina tänder blev gulare och gulare på grund av extrem muntorrhet, berättade hon i en livevideo.
Nyheter24

Tidigare har det ju hetat att det var någon sjukdom som tvingade henne att installera porslinsgaddarna. Nu handlar det plötsligt om att hon skämts för sina fula tänder, som ska ha blivit gula pga munntorrhet. Hur ska hon ha det?
Och hur påverkas porslinet av munntorrheten?
Allt är som vanligt, hon hoppar som en studsboll mellan diametralt olika förklaringar, ljuger man om allt så går det inte att hålla isär lögnerna.
Citera
2019-02-27, 06:57
Vad beror Annas muntorrhet på? Mediciner?
Citera
2019-02-27, 07:04
Medlem
colberttts avatar
Tunnan har raderat kommentaren ”380 grader <3” (och med 100% sannolikhet blockat han som skrev det) MEN hon har INTE ändrat gradvinkeln i sin text. Det är ju jätteroligt! Är hon inte bara eljest deluxe, tror hon också att 380 grader är korrekt? Mystiken tätnar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in