Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Varför sorterar man och lägger in sakerna i de gamla skåpen igen, om man ändå ska flytta snart?
Jag kan lägga ett helt skitkass på att de köpt ett parhus i Sigtuna. Jättefina hus i New England stil och otroligt billigt enligt mig. Fast pris på 4,7 miljoner och ingen avgift (dvs friköpt) 5-7 sovrum.
Knappa in Slottshöjden 8 på Hemnet så ser ni. Det tar 20 veckor att bygga upp från det man köpt. Passar rätt bra tidsmässigt med Tunnans beteende. De hade redan bokat ett hus när de sålde lägenheten, och fick behålla vinsten. Det passar perfekt in på deras ekonomiska kalkyl. Det blir ett mycket billigt boende utan varken lån eller månadskostnad.
Inte heller några renoveringar då allt är sprillans.
För en gångs skull tror jag att familjen Took har möjlighet att lyckas med ett av sina projekt. Fast man vet aldrig, hon hittar säkert något att grina ut om.
Hmm, Roberto skulle ju ha ett garage och det finns inte med i beskrivningen av dessa
hus.
Dessutom är det ett parhus, dvs inklusive grannar tätt inpå, det var väl det Anna ville slippa.
Hon har ju tjatat på att hon vill ha något alldeles, alldeles eget.
Men man vet aldrig, eftersom Anna vill verka framgångsrik och vara som alla andra, så vore
ett nybyggt hus rena drömmen.Deras bostadsrätt i Solna var ju nybyggt.