2018-02-23, 20:24
Medlem
Nu är det bara att invänta när Tunnan gråter ut i press och media om att Biggest loser förstörde henne och att nästan alla går upp i vikt igen. Undra vems felet är denna gång
Citera
2018-02-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Kom på varför hon inte är inbjuden till event längre, hon har sparkat sin manager Alexander Erwik samt skyldig han 80-90 000kr som han skulle driva in via kronofogden. Ingen med något i huvudet skulle skriva kontrakt med henne. Det sista han fixade var Biggest loser efter han försvann så försvann jobb och event erbjudande
Konstigt att AE jobbade med henne överhuvudtaget då jag trodde han blivit smartare med åren, men kanske han bara är snäll, dum, pengakåt eller alltsammans? Fattar väl en treåring att AB roffar åt sig hela kakan om hon kan, hon blir ju aldrig mätt så att säga 😂
Citera
2018-02-23, 21:32
Medlem
Han skrev ett inlägg tidigare att han ville inte riktigt tro på alla rykten som florerade omkring Tunnan, ville ge henne en chans. Han skrev oxå att nu vet han att alla rykten är sanna. Tror detta finns på bloggbevakningen
Citera
2018-02-24, 07:53
Avstängd
thaimans avatar
Läd dagens Rocky i dag i DN, huvet på spiken. Handla om AB
Citera
2018-02-24, 09:12
Medlem
LemPicas avatar
Kan inte någon av er som kan se hennes lives ta en ps och lägga ut?
Iom att hon endast verkar posta gamla bilder vore det intressant att se bild från live så att man kan avgöra huruvida hon tjockat på sej eller ej.
Citera
2018-02-24, 09:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
"Ja, Antonio är jättesnäll!" utbrast hon i lajven.
Hon kanske menar att han bjuder på sprit, ser till att småtjejer däckar och utnyttjar tillfället. Det är snällt det. Verkligen snällt.

Ja jättesnäll kille...
Citera
2018-02-24, 11:32
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Iom att hon endast verkar posta gamla bilder vore det intressant att se bild från live så att man kan avgöra huruvida hon tjockat på sej eller ej.
Det postas klipp från liven här titt som tätt, senast igår om jag minns rätt.
Citera
2018-02-24, 11:35
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Hon har redan sagt att hon gått upp i vikt avsiktligt eftersom hon tyckte hon var för smal.
Snart kommer det i pressen: Nu känner jag mig sexig och sund igen! Anna Book känner sig sexigare och mer som sig själv med hull på kroppen. "Roberto vill ha kurviga kvinnor, vårt sexliv är bättre en någonsin nu när han inte sticker sig på mig för jag är för smal längre. Vi var oroliga för att det skulle gå hål på våra egon."
Kom ihåg var ni hörde det först
Citera
2018-02-24, 11:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Hon har redan sagt att hon gått upp i vikt avsiktligt eftersom hon tyckte hon var för smal.
Snart kommer det i pressen: Nu känner jag mig sexig och sund igen! Anna Book känner sig sexigare och mer som sig själv med hull på kroppen. "Roberto vill ha kurviga kvinnor, vårt sexliv är bättre en någonsin nu när han inte sticker sig på mig för jag är för smal längre. Vi var oroliga för att det skulle gå hål på våra egon."
Kom ihåg var ni hörde det först

Tragiskt och patetiskt säger jag bara. Suck
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-02-24 kl. 11:58.
Citera
2018-02-24, 15:34
Medlem
Killthepoors avatar
På väg till kvällens ”spelning”.

https://minfil.org/GdxdEfdbb6/968097...C4F9DC7CC2.MP4
Citera
2018-02-24, 16:08
Medlem
Killthepoors avatar
Får man bjuda på lite mer?

https://minfil.org/F1ydEcdbb1/B34298...A45B521C01.MP4
Citera
2018-02-24, 16:24
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
På väg till kvällens ”spelning”.

https://minfil.org/GdxdEfdbb6/968097...C4F9DC7CC2.MP4
Hon måste gå på något. Hennes maniska prat, upprepningar, ticks ("pilla och dra" i håret är en favorit), hemska oäkta skratt är inte normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in