2019-09-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jisses, vad för galen tunna har dessa barn hoppat in i?

Varför spamma Annas kommentarfält? Jag följer eländet på avstånd, jag rekommenderar att dessa fans gör det också.

Ett bra förslag inget bra för kidsen.
Citera
2019-09-24, 06:54
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ett bra förslag inget bra för kidsen.
Det var tydligen någon tävling där det gällde att bli blockad av Book. Mindre rolig tävling kan tyckas.
Citera
2019-09-24, 07:58
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det var tydligen någon tävling där det gällde att bli blockad av Book. Mindre rolig tävling kan tyckas.

Nja, det var väl ändå en ganska kul tävling. Ingen kom till skada och Anna fick lite skön uppmärksamhet och content till sitt snyftande på instagram.
Citera
2019-09-24, 09:21
Medlem
Boopidoos avatar
Märstamorsan stannar givetvis inte där, utan tar chansen att vältra sig i självömkan! Hon frossar i hur hemskt det är att människor särskilt VÄNNER varit inne och läst på hennes IG men inte skrivit några vänliga och stöttande ord till henne.
Buh hu hu hu

https://postimg.cc/QFL7rXw9

Herre jisses lugna ner dig och ta av dig offerkoftan!
Citera
2019-09-24, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Märstamorsan stannar givetvis inte där, utan tar chansen att vältra sig i självömkan! Hon frossar i hur hemskt det är att människor särskilt VÄNNER varit inne och läst på hennes IG men inte skrivit några vänliga och stöttande ord till henne.
Buh hu hu hu

Ingen människa med självaktning vill ha med henne att göra. Kul att hon tror att hon var vänner.
Citera
2019-09-24, 11:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Buh hu hu hu

Herrejösses, tala om att vilja DRUNKNA i självömkan !
Anna vill verkligen ligga nere i botten, inte flyta upp på ytan
och simma vidare...nänä, bara ligga kvar i botten som en död säl.

Väldigt talande inlägg i övrigt, Anna kräver och fortsätter och gräver,
istället för att i beaktande att agerandet var gjort i ett omoget oförstånd och gå vidare.
Ungdomarna bad om ursäkt och thats it, det är ju hur Anna hanterar saker
och ting vidare som inte funkar hos henne.
Hon har väl knarkat chips och kakor hela natten som tröst efter detta fasansfulla terroristdåd.
Citera
2019-09-24, 11:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Buh hu hu hu

Vad är det för klipp hon pratar om och vad är det för påhopp hon fått? "Känner" jag Anna rätt så har hon väl fått en fråga om vart hon gör sina naglar och blivit kränkt
Citera
2019-09-24, 11:52
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad är det för klipp hon pratar om och vad är det för påhopp hon fått? "Känner" jag Anna rätt så har hon väl fått en fråga om vart hon gör sina naglar och blivit kränkt
Nej, det var en ”nollningsuppgift” som gick ut på att skriva provocerande och taskiga saker på hennes IG för att bli blockad. Inte ett särskilt välgenomtänkt uppdrag men hennes reaktion är så överdriven att det blir larvigt. (En del av kommentarerna finns på Bloggbevakning)
Citera
2019-09-24, 12:07
Medlem
Citat:
Buh hu hu hu

Fast skämtet var ju faktiskt väldigt dåligt och lågt, och om då folk hon umgås med varit in och sett eländet och inte stöttat henne med en kommentar så fattar jag om hon tycker det är konstiga vänner.
Att kändisar har ytliga vänskaper är uppenbart, men en så elak grej skulle jag inte vilja att ens en jätteavlägsen bekant blev utsatt för.
Citera
2019-09-24, 12:30
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Fast skämtet var ju faktiskt väldigt dåligt och lågt, och om då folk hon umgås med varit in och sett eländet och inte stöttat henne med en kommentar så fattar jag om hon tycker det är konstiga vänner.
Att kändisar har ytliga vänskaper är uppenbart, men en så elak grej skulle jag inte vilja att ens en jätteavlägsen bekant blev utsatt för.

Dåligt och lågt
Anna har kallat en flicka för "lilla smuts" när flickan kritiserade Annas son för att sonen har våldtagit ett barn, detta är sonen dömd för.
Det kallar jag dåligt och lågt.
Att Anna blir attackerad på detta sätt är en naturlig följd av att Anna är en genomelak och ond människa.
Det finns skäl till att ungdomarna har valt just Anna Book som måltavla.
I ett inlägg kallas Anna för "smuts" jag ser ett samband med "lilla smuts"
Citera
2019-09-24, 12:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Nej, det var en ”nollningsuppgift” som gick ut på att skriva provocerande och taskiga saker på hennes IG för att bli blockad. Inte ett särskilt välgenomtänkt uppdrag men hennes reaktion är så överdriven att det blir larvigt. (En del av kommentarerna finns på Bloggbevakning)

Aha var det bara det, kopplade inte att det var de löjliga kommentarerna hon syftade på. Så överdrivet som vanligt, blocka snorungarna och gå vidare.
Citera
2019-09-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Dåligt och lågt
Anna har kallat en flicka för "lilla smuts" när flickan kritiserade Annas son för att sonen har våldtagit ett barn, detta är sonen dömd för.
Det kallar jag dåligt och lågt.
Att Anna blir attackerad på detta sätt är en naturlig följd av att Anna är en genomelak och ond människa.
Det finns skäl till att ungdomarna har valt just Anna Book som måltavla.
I ett inlägg kallas Anna för "smuts" jag ser ett samband med "lilla smuts"

Det har du förvisso rätt i, jag har inte så bra koll på Anna Book men det du nämner är ju inte alls ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in