2018-12-19, 04:08
Medlem
Zoom008s avatar
Jag kan föreställa mig hur hon kör över och pratar så socialtjänsten inte får en syl i vädret då dom kommer på hembesök. Hon sitter ju i radio och kontaktar Expressen för att berätta om hur fina familjen är en exemplarisk samling folk som hela världen borde ta del av.

Hur människan kan sitta och skriva skit på bloggar och babbla på olika poddar är en gåta då hon borde ta tag i sitt liv och reda ut allt hon ställt till. Barnen är nog tyvärr skadade för livet då INGEN ens vill veta att ens morsa knullat på ICA och sen talar om det för hela svenska folket. Då är man sjuk på riktigt.

Sen undrar jag om inte Anna Book stannat i utvecklingen omkring 13 års ålder. Hela sättet att skriva och prata vittnar om detta och hon har ju fastnat i den tiden sen hon sjöng miljoninkomstlåten ABC. En sorglig person och jag har nog alltid tyckt att herr Toffel är direkt obehaglig och saknar även han all form av mognad. Tur för fina familjen att inte TV kom dit och filmade deras vardag då hon förmodligen skulle åkt in på psyket efter några avsnitt. Aino Oxblod borde få reda på hur illa ställt det är så vi slipper läsa hennes artiklar där hon skriver ned det som sångfågeln säger. Lögner och misär är Book signum. Tragiskt hur man kan få vanvårda barn helt öppet med korkade journalisters goda vilja. Även dessa borde ha stoppat Book då hon rabblar ut om sitt sexmissbruk och tänkt lite på avkommorna då det är tortyr att läsa för dom och veta att hela klassen läst löpsedeln.

Efter att ha läst här idag och om hur socialen är inblandad börjar jag ana att dom kanske var tvingade att lämna bostaden? Det stod ju någon rad om att det varit bråk i familjen och hon har väl plågat dessa grannar dagligen med sitt spelande av sina egna gamla låtar.
Senast redigerad av Zoom008 2018-12-19 kl. 04:22.
Citera
2018-12-19, 07:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Bildförklaring på denna bild från bloggen: ”roberto came in my face at a local ICA-toilet 😉😉😉😉😉😉😉”?????? https://minfil.com/J9V4Xdn3b9/FD1730...9FA774ACDB_png

Hahahaha ..... jag dööör

Anna och Roberto..hemska tanke kanske lägger
ut anonyma sexfilmer, som hennes älskade son hittar och tokrunkar till.
Citera
2018-12-19, 07:23
Medlem
Jag tänker hur obehagligt det är med dessa WT kvinnor som gör allt för kändisskap och hur barnen far så illa.

Magdalena Graaf som vek ut sig och ville bli popstjärna, gifte sig med Hedman och flyttade utomlands och som vandrat i olika boenden och män och vars son blev kriminell och brukade droger och tillsist tog livet av sig.

Anna som också gör allt för att bli känd och rik och spelar på sex. Har en kriminell son med droger och andra brott. Kommer det gå för Antonio som för Graafs son?

Dessa mammor som offrar sina söner för kändisskap.
Citera
2018-12-19, 08:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jo. Det är inte öppen förhandling

Du skriver så otroligt konstiga saker. Man kan ha stängda dörrar i ungdomsmål i tingsrätten, men det hör verkligen inte till vanligheterna. Och jag skiter i vilket goddag yxskaft du kommer med nu för hittills har du bara skrivit väldigt märkliga saker som inte stämmer med verkligheten.
Citera
2018-12-19, 08:38
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Du skriver så otroligt konstiga saker. Man kan ha stängda dörrar i ungdomsmål i tingsrätten, men det hör verkligen inte till vanligheterna. Och jag skiter i vilket goddag yxskaft du kommer med nu för hittills har du bara skrivit väldigt märkliga saker som inte stämmer med verkligheten.
Chop chop

Eftersom offret är minderårig är det stängda dörrar vanligtvis.

Yxskaftet står i garaget
Citera
2018-12-19, 09:08
Medlem
kopior från det som finns i tingsrättens papper

https://postimg.cc/gallery/2exxfo2dq/
Citera
2018-12-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jo. Det är inte öppen förhandling

Nu har jag kontrollerat. Det är öppen förhandlingar även om den misstänkte är under 18. Däremot är det stängda dörrar när det kommer till mål med barn under 15 år. Även vuxna kan få stängda dörrar när det handlar om sexbrott och andra känsliga mål. Även när de läser upp personalia så är det numera vanligt att man har stängda dörrar.

Alla rättegångar är och ska alltid vara öppna i början. Sedan kan åklagare och försvarare begära stängda dörrar och då tar domstolen paus för atr överlägga och sedan offentliggörs beslutet.
En domare begår tjänstefel om den bara stänger dörrar hur som helst. Detta är reglerat och åhörare har rätt att överklaga stängda dörrar. Vilket journalister gör ibland.
Källa är Svea Hovrätt.
Senast redigerad av Darrar 2018-12-19 kl. 09:40.
Citera
2018-12-19, 09:40
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Nu har jag kontrollerat. Det är öppen förhandlingar även om den misstänkte är under 18. Däremot är det stängda dörrar när det kommer till mål med barn under 15 år. Även vuxna kan få stängda dörrar när det handlar om sexbrott och andra känsliga mål. Även när de läser upp personalia så är det numera vanligt att man har stängda dörrar.

Källa är Svea Hovrätt.
👍
Vårdnadshavare/ juridiskt ombud kan även begära stängda dörrar vid 15+
Citera
2018-12-19, 09:42
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar

Alla rättegångar är och ska alltid vara öppna i början. Sedan kan åklagare och försvarare begära stängda dörrar och då tar domstolen paus för atr överlägga och sedan offentliggörs beslutet.
En domare begår tjänstefel om den bara stänger dörrar hur som helst. Detta är reglerat och åhörare har rätt att överklaga stängda dörrar. Vilket journalister gör ibland.
Källa är Svea Hovrätt.

Undrar om Oxblod kommer närvara vid förhandlingarna? Vore ju nästan roligt att läsa ett "innanför dörrarna" reportage från rättegången. Oxblod är ju stort fan (som det verkat) av La Book så det borde väl vara intressant........
Citera
2018-12-19, 09:44
Medlem
Zoom008s avatar
Fy fan vad dom här människorna verkar ha plågat sina barn. Hon har ju sagt till Oxblod och i olika poddar att familjen har så fina relationer och kan prata om allt. När man läser i protokollen står det precis tvärtom och sonen mår skit. Djävla subba och hennes man är ett rövhål. Frågan är om den yngsta blivit lika tokig då hon hänger med den fyrkantiga morsan på olika event och solar sig i det dom tror är berömmelse och glans. Ingen normal mamma låter tidningar skriva ut att man haft sex på ICA och dom här föräldrarna får nog ta på sig hela skulden. Jag tror fortfarande att dom vräkts från lägenheten vilket hon aldrig skulle erkänna.
Senast redigerad av Zoom008 2018-12-19 kl. 09:54.
Citera
2018-12-19, 11:39
Medlem
Nu Booken varit inne och läst här och sonens protokoll så nu är det massor med löjliga citat på insta, Är det inte bättre att ta hand om sonen än hänga på nätet!
Citera
2018-12-19, 12:18
Medlem
nickomyras avatar
Nu går Booken på julledighet .. men inte från bloggen .. så exakt vad hon går på sem ifrån vet jag inte ? Kan det vara lives ?
https://imgur.com/gallery/QZGxj3E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in