2019-06-22, 22:08
Medlem
Zoom008s avatar
Har det varit någon inflyttningsfest än?
Citera
2019-06-22, 22:13
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
På tal om lögner. Inte nog med att hon fejkar kommentarerna på sin blogg... även hennes Q&A innehåller frågor/kommentarer som hon sitter och skriver till sig själv. Patetiskt är bara förnamnet

Här en liten jämförelse. Den övre i Q&A för 3 dagar sen. Den undre i Q&A för 11 veckor sen.
Anna du måste skärpa dig - skaffa dig bättre koll

https://postimg.cc/gallery/ybrgtobu/
Osmakligt stora tuttar

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Skicka iväg för tidigt? Det går väl för fan att ta bort och redigera? Outhärdlig läsning dessutom.
Jaha, så du har permis igen. Grattis.
Citera
2019-06-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Inget hon skrivit om som
man har läst. Annars brukar hon vara snabb
att informera om allt.
Citera
2019-06-22, 22:31
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Ja, men bara familjen var bjuden.
Citera
2019-06-22, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Ja, men bara familjen var bjuden.

Var hittar man den källan ?
Citera
2019-06-22, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Var hittar man den källan ?

Ja men tänk lite. Vem ska man bjuda. Dr Alban? Tror det är skottpengar på frispringande negrer i skogen där.
Citera
2019-06-22, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Ja men tänk lite. Vem ska man bjuda. Dr Alban? Tror det är skottpengar på frispringande negrer i skogen där.

Inte vet jag vem AB valde att bjuda
därav frågan om källa.
Citera
2019-06-22, 23:32
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hon har kanske ingen pool att
visa upp kanske bara fantasier från AB?
Om det fanns en pool skulle vi garanterat ha fått se den: Anna skulle ha älskat att göra arrangemang runt den och vi skulle ha fått se t ex Vanessa käckt poserande. Nä, sanningen är nog det att det finns förberett för en pool vid trädäcket på baksidan (stod i mäklarbeskrivningen, tror jag), men Roberto har inte prioriterat färdigställandet och fastän de verkar ha multum nu, behövs det kanske 100 000 till. Anna har mig veterligen inte påstått att de har en pool utan det var nog Stoppa Pressarna som var lite för heta på gröten...
Citera
2019-06-22, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Om det fanns en pool skulle vi garanterat ha fått se den: Anna skulle ha älskat att göra arrangemang runt den och vi skulle ha fått se t ex Vanessa käckt poserande. Nä, sanningen är nog det att det finns förberett för en pool vid trädäcket på baksidan (stod i mäklarbeskrivningen, tror jag), men Roberto har inte prioriterat färdigställandet och fastän de verkar ha multum nu, behövs det kanske 100 000 till. Anna har mig veterligen inte påstått att de har en pool utan det var nog Stoppa Pressarna som var lite för heta på gröten...

Ja hon brukar vara snabb med att informera
om allt så nog har hon inte glömt poolen.

Det är säkert som du skriver, dom väntar kanske med poolen det tillkommer alltid kostnader man inte tänkt på när man köpt hus.
Citera
2019-06-23, 00:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Men skrev hon inte att det blev bråk om tomtgränsen i samband med poolen? Kanske skulle poolen ha kommit för nära granntomten så de beslöt att avvakta med den? Någon här skrev något om att en grävmaskin stått på tomten i samband när de flyttade in. Kanske den fick åka därifrån utan att få gräva upp en pool pga bråket?
Citera
2019-06-23, 01:39
Medlem
Jag skippade snabbt genom hennes stories utan ljud nu ikväll. Hon har typ åtta st filmsnuttar på den hissade vimpeln idag, midsommardagen, allmän flaggdag. En film visade en riktig flagga fastsatt i balkongräcket.
Voj voj Anna o co. Kan ni inte försöka få till nåt rätt?
Citera
2019-06-23, 02:05
Medlem
Just nu speĺar dom Abc på p3....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här