2019-01-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Eh, loppis verkar det som.... Hon kanske kan starta en ny karriär som torg-madam sedan och stå på nytt torg varje dag i veckan och sälja typ grönsaker och blommor etc.
Ja hon får helt enkelt börja torga och sälja sina stora gamla trosor och sina gamla prylar plus lite frukt och grönsaker.
Citera
2019-01-10, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag var tvungen att slå upp vilka som är upphovsmän till ABC eftersom det hela tiden avhandlas i tråden och hittade förutom det även ett konstigt klipp med Dr Alban, Hasse Kvinnaböske och Anna sjungandes ABC i ett Net On Net lager

Nåväl, de som är upphovsmännen är i alla fall: Martin Contra, Björn Frisén och Keith Almgren.
https://sv.wikipedia.org/wiki/ABC_(Anna_Book-l%C3%A5t)

Sedan kommer då det konstiga klippet som ni kan förundras över:
https://www.youtube.com/watch?v=8ynqmJScvok

Kommer ihåg när klippet gick som reklam.
Driver de inte rakt av med Annas drömmar om medverkan i Så Mycket Bättre? Jag menar det är ju en uppenbar parodi på programmet.
Citera
2019-01-10, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krossaren8
Kommer ihåg när klippet gick som reklam.
Driver de inte rakt av med Annas drömmar om medverkan i Så Mycket Bättre? Jag menar det är ju en uppenbar parodi på programmet.
Det va precis det jag tänkte också, att det är likt SMB. Detta ser ju ut att vara innan hon vann och grejade med löständer va?
Vad kan netonnet betalat henne för detta giget? 20-30.000?

Eller fick hon prylar? som hon nu vill skänka till bättre behövande.
Och de som inte går att skänka ska hon sälja...
Citera
2019-01-10, 11:59
Eftersom att detta är en skvallertråd kan ju aktiva postare ta höjd för det.

Vad har Anna för diagnoser?
Citera
2019-01-10, 12:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Eftersom att detta är en skvallertråd kan ju aktiva postare ta höjd för det.

Vad har Anna för diagnoser?

Histronisk narcissism troligtvis.
Citera
2019-01-10, 12:23
Citat:

Ja, så kan det vara, men det finns nog mer därtill.
Citera
2019-01-10, 12:37
Medlem
någon som vet hur det går med målet som ligger hos stockholms tingsrätt gällande antonio o stöld?
Citera
2019-01-10, 12:49
Medlem
Frammes avatar
Citat:
En alldeles utmärkt diagnos. Den ligger i alla fall i botten. Sen kan den nog ökas på. Apropå diagnoser, så hamnar jag hos Roberto och övriga. Dom verkar ha liknande. Kan inte glömma svärfar, hur har han det med denna familj? Minimal kontakt hoppas jag, om han själv inte är sjuk.
Citera
2019-01-10, 13:06
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Eh, loppis verkar det som.... Hon kanske kan starta en ny karriär som torg-madam sedan och stå på nytt torg varje dag i veckan och sälja typ grönsaker och blommor etc.
Alla som väljer att köpa av någon annan på torget skulle bli kallade troll, hatare och patetiska människor utan liv. Anna har fan haft ett erbjudande om att sjunga duette med Darin!! Men hon tackade nej, hon har fullt upp.
Citera
2019-01-10, 13:13
Medlem
Frammes avatar
Anna har ett överflöd av kommentarer om andra, tack och lov är hon själv perfekt. Torgmadame skulle säkert ta svinpriser för sin gamla skit, och få betala för att bli av med den. Hon kan efter loppisen få sjunga duette med mej.
Citera
2019-01-10, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Anna har ett överflöd av kommentarer om andra, tack och lov är hon själv perfekt. Torgmadame skulle säkert ta svinpriser för sin gamla skit, och få betala för att bli av med den. Hon kan efter loppisen få sjunga duette med mej.
Då önskar jag låten "John" då av Anna och dig i duett vid torgståndet.
Citera
2019-01-10, 14:23
Medlem
Killthepoors avatar
Såg att Trolljägarna är på gång igen med ny säsong.
Var det inte Anna som ville vara med där eller hur var det nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in