2018-12-18, 21:09
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
När det gäller Anna Book så är det bara att avslöja så mycket som möjligt om henne och hennes son. Antonio är faktiskt farlig och sjuk. Att våldta barn och där är han faktiskt dömd också för så jag tycker att han är farlig och sjuk. Att han dessutom stjäl en Parajumperjacka från en liten 15 åring är verkligen fult gjort. Varför ger han sig på barn hela tiden?

Jag tror inte att han frågade sin mamma om lov om att byta någon tröja mot en jacka. Detta ljuger Anna om.
Det värsta i hela denna soppa är väl att Anna helt öppet erkänner att hon brukar kopulera på ICA.s kundtoalett...
Någonstans där förlorade hon väl min sista respekt...
Citera
2018-12-18, 21:10
Medlem
Om någon i tråden har en stund över så skulle det vara kul om någon kunde närvara under hovrättsförhandlingen. Inget datum är utsatt ännu. Vet inte om målet ens får prövningstillstånd. Det ligger i alla fall på avd 7 i Svea Hovrätt.
Citera
2018-12-18, 21:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Om någon i tråden har en stund över så skulle det vara kul om någon kunde närvara under hovrättsförhandlingen. Inget datum är utsatt ännu. Vet inte om målet ens får prövningstillstånd. Det ligger i alla fall på avd 7 i Svea Hovrätt.

Är inte den sekretessbelagd om brotten skett innan han blev 18?
Citera
2018-12-18, 21:26
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det värsta i hela denna soppa är väl att Anna helt öppet erkänner att hon brukar kopulera på ICA.s kundtoalett...
Någonstans där förlorade hon väl min sista respekt...
Näe 🤔 det värsta i denna soppa är att hon har en 30-årig dotter - med jäkligt konstiga livsprioriteringar - boende hemma,
en 18-årig störd son - dömd för våldtäkt, sexuellt ofredande, blottning och nu stöld,
en 16-årig dotter som hon lägger ut halvnakna bilder på - gärna med kommentarer om hennes kropp
... samtidigt som hon varenda gång hon får chansen hintar om sex. På ICA’s toalett, utomhus, 4 timmar i sängen , Roberto gillar mina ”girlisar... sex och utseende i all oändlighet.
Something i wrong with this family 🥶
Citera
2018-12-18, 21:32
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vi ser alla fram mot hovrättsförhandlingarna.
Hoppas Anna har sin hovslagare med, med tanke på hennes enorma hästtänder.
Citera
2018-12-18, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Nej det tror jag inte.
Citera
2018-12-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Näe 🤔 det värsta i denna soppa är att hon har en 30-årig dotter - med jäkligt konstiga livsprioriteringar - boende hemma,
en 18-årig störd son - dömd för våldtäkt, sexuellt ofredande, blottning och nu stöld,
en 16-årig dotter som hon lägger ut halvnakna bilder på - gärna med kommentarer om hennes kropp
... samtidigt som hon varenda gång hon får chansen hintar om sex. På ICA’s toalett, utomhus, 4 timmar i sängen , Roberto gillar mina ”girlisar... sex och utseende i all oändlighet.

Ja och 30 åriga dottern som varken har eget boende eller något socialt liv med massor av vänninor eller studier eller jobb.
Eftersom hon pratar om sin ångest och olika diagnoser så går hon väl på sjukpenning eller något annat. A kassa kanske?
Citera
2018-12-18, 21:40
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Nej det tror jag inte.
Grabben är väl 18 nu. Läste någonting om att han redan varit ute med familjens gamla Volvo i skumma ärenden...
Citera
2018-12-18, 21:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Familjen är sjukligt sexfixerad troligen pga mammans sexmissbruk och obearbetade traumatiska upplevelser sedan barndomen.
Detta har förstås skadat barnen så att de har en helt förvriden syn på både sex och verklighet.
En normal familj hade förstås sökt hjälp och stöd för detta för länge sedan men givetvis inte denna dysfunktionella familj.
Dårskapen sprider sig för varje generation.
Citera
2018-12-18, 22:18
Citat:
Nej det tror jag inte.
Jo. Det är inte öppen förhandling
Citera
2018-12-18, 23:35
Medlem
Det som kommer fram visar på en hel del problem i familjen. Sen har de säkert bra stunder också. Men är det inte för alltförföräldrar eller nåt sånt Booken bloggar för?? Rimmar lite illa i så fall. Jag menar att då ska man väl vara en förebild!? Hon hade ju kunnat skriva om hur hon stöttar sin son men samtidigt så lyfter hon i så fall fram honom i rampljuset och det är han inte hjälpt av. Tycker familjen ska backa från offentligheten och vara familj istället för som nu, ägna tid åt oväsentliga saker, löshår och färg på nagellack. Men vi trogna läsare här hade fått en delvis tristaste tillvaro. Inte klokt egentligen hur fascinerande det är med histroniskt personlighetsstörda typer😂
Citera
2018-12-18, 23:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Det som kommer fram visar på en hel del problem i familjen. Sen har de säkert bra stunder också. Men är det inte för alltförföräldrar eller nåt sånt Booken bloggar för?? Rimmar lite illa i så fall. Jag menar att då ska man väl vara en förebild!? Hon hade ju kunnat skriva om hur hon stöttar sin son men samtidigt så lyfter hon i så fall fram honom i rampljuset och det är han inte hjälpt av. Tycker familjen ska backa från offentligheten och vara familj istället för som nu, ägna tid åt oväsentliga saker, löshår och färg på nagellack. Men vi trogna läsare här hade fått en delvis tristaste tillvaro. Inte klokt egentligen hur fascinerande det är med histroniskt personlighetsstörda typer😂

Problemet är att man blir både arg på dem samtidigt som man tycker att hela situationen är tragisk eftersom de har haft hur många chanser som helst att ordna upp sina liv men de vägrar att ta dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in