2018-12-19, 12:27
Medlem
kan inte i min vildaste fantasi förstå hur människan orkar?!?! leva i en fantasivärld och det måste vara ett helvete att hela tiden behöva ha koll på kommentarer på blogg och insta mm så man hinner Bloooockera fort som attan. Det övergår mitt förstånd hur man flinar o tramsar på foton mm och sen har man möte med soc om sin trasida familj! nu ska jag sätta mig och läsa fup och förhöret med anna ang stölden...
Citera
2018-12-19, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nu Booken varit inne och läst här och sonens protokoll så nu är det massor med löjliga citat på insta, Är det inte bättre att ta hand om sonen än hänga på nätet!

detär så sjukt så jag har inga ord.
Citera
2018-12-19, 12:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hahahaha ..... jag dööör

Anna och Roberto..hemska tanke kanske lägger
ut anonyma sexfilmer, som hennes älskade son hittar och tokrunkar till.

Åtminstone var det mycket nära att detta skulle hända i vevan där hon sa att hon hade kontakter med porrbranschen osv.
Hade inte #Meetoo-kampanjen börjat hade de troligen släppt en massa sexfilmer.
Det var väl någon live där Anna, dottern och karln i princip sprang runt i underkläderna i sovrummet har jag för mig?
Citera
2018-12-19, 12:58
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Den hotbilden ligger Antonio och Anna bakom. Antonio genom att hota och kaxxa sig mot andra och dra på sig skulder. Anna för att hon ringer och anmäler föräldrar till socialtjänsten för att de inte tar hand om sina barn och bråkar med hennes lille prins.

Vanessa fick vara med i broschyrer till gymnasiemässan, inte för att hon var duktig utan för att alla fick erbjudande om att få bli ambassadör till gymnasiemässan. Nästan ingen orkade för att det tar så mycket tid. De som var med var de som hellre hoppade lektionerna. De flesta ville satsa på betygen. Vaness har inte bra betyg och hon är väldigt utfryst på grund av Antonio. Men inte bara på grund av Antonio. Vanessa är ingen fin flicka heller, utan är en intrigmakerska och hotar alltid med sin mamma och Antonio och börjar gråta för minsta lilla motgång.

Eftersom det visat sig att du har haft rätt i stort sett i allt som du postat i tråden så är det här om Vanessa intressant. Det vore ju konstigt om hon skulle klarat sig ifrån påverkan med tanke på vad som pågår i den här dysfunktionella familjen.
Intressant också att inse att Tant Fyrkants ”Timeout” berodde på helt andra orsaker än hon försökte få alla att tro.

Nu väntar jag bara på att någon (eller flera) av de som hon stulit av vågar träda fram.
Louise Hafdell bör nog vara extra vaksam. Tant Fyrkants sätt att ”klistra sig fast” vid henne är maniskt och beror troligen på att hon inte har några vänner öht.
Citera
2018-12-19, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu går Booken på julledighet .. men inte från bloggen .. så exakt vad hon går på sem ifrån vet jag inte ? Kan det vara lives ?
https://imgur.com/gallery/QZGxj3E

Herre Jävlar! Nu har hon gått och blivit religiös också. Och andra sidan, familjen behöver ju all hjälp den kan få.
Citera
2018-12-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Herre Jävlar! Nu har hon gått och blivit religiös också. Och andra sidan, familjen behöver ju all hjälp den kan få.

Det fattar du väl?
Bibeln ör en Tjock Book!
Citera
2018-12-19, 14:47
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury

Hon har pratat och tackat gud många gånger förut, inget nytt.
Citera
2018-12-19, 16:01
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad är det för julskiva och soloskiva hon pratar om?

Julskivan är samlingsskivan Idrottens julkskiva från 2007. Har funnits på Dollarstore för 30 kronor. Tanken var att idrottsföreningar skulle sälja den och få en del av vinsten.

https://www.discogs.com/release/6905167
Citera
2018-12-19, 16:06
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Julskivan är samlingsskivan Idrottens julkskiva från 2007. Har funnits på Dollarstore för 30 kronor. Tanken var att idrottsföreningar skulle sälja den och få en del av vinsten.

https://www.discogs.com/release/6905167

Längst ner mot höger sida så står det rating och lite annat smått och gott.
Bland annat denna lilla skojiga rad:
Last Sold: Never
Citera
2018-12-19, 16:29
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Längst ner mot höger sida så står det rating och lite annat smått och gott.
Bland annat denna lilla skojiga rad:
Last Sold: Never

Eftersom Anna kommer vilja motverka detta så är det bäst jag slår till med en skärmdump så att beviset står sig såhär innan Tunnan går in och ändrar i statistiken efter att beställa hem ett parti själv. Om det nu är möjligt.

https://minfil.com/I8u7ieo2be/732FA9...3A05757927_png

Nu finns beviset här på nätet. För alltid. Det du, Anna!
Citera
2018-12-19, 17:16
Medlem
Luciano ”Lucky” Ingrosso som har en egen tråd här på Flashback är eller var en vän till Anna Book och hennes familj. Han är ju kriminell men det kan man läsa om i hans tråd. Han blev dömd för att ha slängt en tändare på Anna Book när hon försvarade hans flickvän som är vän med Anna Book.
(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?

Nu till liksom världen är liten. Luciano är ofta på Termovägen. Jag har stött på honom flera gånger rökandes cannabis tillsammans med mamma Darrar och hennes kompis M*lin Vul*tic
* a * e som bor granne, dörren bredvid Darrar.

Nu kommer Luciano och M*lin Vul*tic * a * e ta bort sina likes och kommentarer tillvarandra på Facebook så den som vill kan ju gå in och spara ner innan de raderas.

Trots att Luciano dömdes för några år sedan för att ha slängt tändaren på stackars Anna så stötte jag på Luciano och Antonio när jag skulle ner till garaget för några veckor sedan.
Luciano är en säljare och langare av knark och lite till.
De som kan titta lite på ratsit på namnen ser att de bor på samma våningsplan. Darrar och M*lin Vul*tic. * a * e

Jag undrar om Anna Book och Luciano Ingrosso numera är vänner? Är tändaren ett minne blott?

Luciano är också vän med Felicias pappa Mehmet. Så sjuk liten värld och alla vägar bär till Termovägen...
Senast redigerad av Darrar 2018-12-19 kl. 17:32.
Citera
2018-12-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kan inte i min vildaste fantasi förstå hur människan orkar?!?! leva i en fantasivärld och det måste vara ett helvete att hela tiden behöva ha koll på kommentarer på blogg och insta mm så man hinner Bloooockera fort som attan. Det övergår mitt förstånd hur man flinar o tramsar på foton mm och sen har man möte med soc om sin trasida familj! nu ska jag sätta mig och läsa fup och förhöret med anna ang stölden...
Menar du när hon själv stal, alltså hennes förhör med polisen? Ja det hade ju varit intressant! Är väl bara dokument om sonen som publicerats här.....eller har jag missuppfattat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in