Luciano ”Lucky” Ingrosso som har en egen tråd här på Flashback är eller var en vän till Anna Book och hennes familj. Han är ju kriminell men det kan man läsa om i hans tråd. Han blev dömd för att ha slängt en tändare på Anna Book när hon försvarade hans flickvän som är vän med Anna Book.
(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?
Nu till liksom världen är liten. Luciano är ofta på Termovägen. Jag har stött på honom flera gånger rökandes cannabis tillsammans med mamma Darrar och hennes kompis M*lin Vul*tic
* a * e som bor granne, dörren bredvid Darrar.
Nu kommer Luciano och M*lin Vul*tic * a * e ta bort sina likes och kommentarer tillvarandra på Facebook så den som vill kan ju gå in och spara ner innan de raderas.
Trots att Luciano dömdes för några år sedan för att ha slängt tändaren på stackars Anna så stötte jag på Luciano och Antonio när jag skulle ner till garaget för några veckor sedan.
Luciano är en säljare och langare av knark och lite till.
De som kan titta lite på ratsit på namnen ser att de bor på samma våningsplan. Darrar och M*lin Vul*tic. * a * e
Jag undrar om Anna Book och Luciano Ingrosso numera är vänner? Är tändaren ett minne blott?
Luciano är också vän med Felicias pappa Mehmet. Så sjuk liten värld och alla vägar bär till Termovägen...