2014-08-13, 11:24
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Att svassa runt i en monter på Formex för ett företag som Loveforever en gång om året gör ingen till ofta anlitad mannekäng.

Helt riktigt, det har heller ingen påstått. Svårt med läsförståelsen?

Det här blir ett intressant event!
Citera
2014-08-13, 11:39
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Det är intressant hur allt drabbar denna människa…

Varför händer allt hemskt Anna Book?

http://nyheter24.se/noje/kandissveri...mskt-anna-book

Det är helt osannolika saker som 12 liter blod i buken och att alla andra får skaldjursplatå och inte hon!

Det var en ganska rolig artikel
Citera
2014-08-13, 12:12
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Helt riktigt, det har heller ingen påstått. Svårt med läsförståelsen?

Det här blir ett intressant event!

Jag antog att du använde mannekängjobbet som ett exempel på att hon är en ofta anlitad yrkeskvinna och artist. Det är hon inte. Faktum är att det är just detta som är det intressanta med fenomenet Anna Book: var tjänar hon sina pengar och vad gör hon hela dagarna mer än jobbar hårt på att synas och gråta ut om livets vedermödor, vilka vi alla vet drabbar fru Book hårdare än alla andra och som hon därför behöver kontakta pressen om.
Citera
2014-08-13, 12:29
Medlem
Citat:
Jag antog att du använde mannekängjobbet som ett exempel på att hon är en ofta anlitad yrkeskvinna och artist. Det är hon inte. Faktum är att det är just detta som är det intressanta med fenomenet Anna Book: var tjänar hon sina pengar och vad gör hon hela dagarna mer än jobbar hårt på att synas och gråta ut om livets vedermödor, vilka vi alla vet drabbar fru Book hårdare än alla andra och som hon därför behöver kontakta pressen om.
Hon är så jävla avdankad så man bara spyr,jävla tattar-stjäla-fittan=Anna Book
Citera
2014-08-13, 13:19
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Jag antog att du använde mannekängjobbet som ett exempel på att hon är en ofta anlitad yrkeskvinna och artist.

Helt riktigt, det gjorde jag. Det är inte detsamma som att Anna Book är en ofta anlitad mannekäng. Du har fortfarande svårt med läsförståelsen med andra ord.

Om du läser min text en gång till, sakta och tydligt, så skall du se att det klarnar.
Citera
2014-08-13, 13:21
Medlem
DJ på eventet ska tydligen vara Jennifer Lopez, kan det vara någon släkt till Denise Lopez tro?
Citera
2014-08-13, 13:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Helt riktigt, det gjorde jag. Det är inte detsamma som att Anna Book är en ofta anlitad mannekäng. Du har fortfarande svårt med läsförståelsen med andra ord.

Om du läser min text en gång till, sakta och tydligt, så skall du se att det klarnar.

Jag förstår. Du säger att hon inte är en ofta anlitad mannekäng. Du säger att hon är en ofta anlitad artist och yrkeskvinna. Då säger jag att det är hon inte heller. Jag säger också att hon istället för att bli anlitad håller sig framme i alla sammanhang hon kan antingen någon ber om det eller inte. Och jag säger också att om inget sådant tillfälle ges kommer hon ringa pressen och berätta om någon kvasihändelse för att få synas ändå. Och jag säger också att det är just därför det inte är synd om henne när folk driver med henne. Förstår du nu vad jag säger?
Citera
2014-08-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det var en ganska rolig artikel
Men hon är verkligen sjuk i hela huvudet,Det finns inga gränser för detta varelser,
och av vilken anledning ska hon vara med i Så mycket bättre?
Ska alla deltagare sjunga sin egen version av ABC???
för hon har ju verkligen inte gjort så himla mycket mer som hamnat på läpparna hos folk
hon har gråtit sig igenom de sista 15 åren om hur tv folk och privata vänner har behandlat henne,
jag har full förståelser för dessa vänner, Det kan inte vara lätt att umgås med en person soim inte har någon sjukdomsinsikt alls, utan höjer sig och sin familj till skyarna, trots att det finns folk som har varit hemma hos henne och då är det en annan vals i pipan,
Sonen som är gravt hörselskadad och har hyperdamp, den där lilla flickan som är så nervös och rädd att göra mamma flodhästen på dåligt humör för då smäller det, Jag ser dom ibland i Solna, och lider med deras barn,
Citera
2014-08-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Men hon är verkligen sjuk i hela huvudet,Det finns inga gränser för detta varelser,
och av vilken anledning ska hon vara med i Så mycket bättre?
Ska alla deltagare sjunga sin egen version av ABC???
för hon har ju verkligen inte gjort så himla mycket mer som hamnat på läpparna hos folk
hon har gråtit sig igenom de sista 15 åren om hur tv folk och privata vänner har behandlat henne,
jag har full förståelser för dessa vänner, Det kan inte vara lätt att umgås med en person soim inte har någon sjukdomsinsikt alls, utan höjer sig och sin familj till skyarna, trots att det finns folk som har varit hemma hos henne och då är det en annan vals i pipan,
Sonen som är gravt hörselskadad och har hyperdamp, den där lilla flickan som är så nervös och rädd att göra mamma flodhästen på dåligt humör för då smäller det, Jag ser dom ibland i Solna, och lider med deras barn,
Jag utgår ifrån att det du skriver är sant och då blir jag i alla fall djävligt förbannad. Har alltid tyckt synd om hennes barn då dom inte kan hjälpa att morsan är en störd person. Måste vara ett helvete att leva i denna familj och snattare står lika högt i kurs som en klottrare. Varför gör inte socialen något då hon själv avslöjar helt öppet att hon är psykiskt labil? Hur svårt kan det vara att kolla upp en person som psykiskt misshandlar sina barn och dessutom stjäl mat i affären? Ingen vill ha en morsa som uppför sig på det här viset vilket kan ge traumatiska upplevelser resten av deras liv.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-13 kl. 22:07.
Citera
2014-08-13, 22:22
Medlem
Jag vill göra ett tillägg angående den här tusenkonstnären Book. Om jag hade skrivit till pressen och med bild reklamerat att jag ligger och knullar sexton ggr varje dag som hon gjorde för att banta skulle mina barn klippt alla band eller ringt psykvården.

Heter man Anna Book och har sjungit ABC får man tydligen behandla sina barn hur illa som helst.
Citera
2014-08-13, 23:50
Medlem
ebba112s avatar
Då vet vi vad hon ska göra framöver nu då...

https://anonfiles.com/file/9b5f99932...878d81f5eb4ecf
Citera
2014-08-14, 02:57
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Då vet vi vad hon ska göra framöver nu då...

https://anonfiles.com/file/9b5f99932...878d81f5eb4ecf

Är det någon slags mystiskt skämt som jag inte förstår? Den föreställningen gör väl Gardell helt själv trodde jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in