2016-02-21, 02:03
Medlem
Ingenting kan stoppa Book från att gråta ut en skvätt lite här och där. Expressen hakar på och hoppas att det fortfarande finns någon som blir upphetsad.
Citera
2016-02-21, 10:39
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ingenting kan stoppa Book från att gråta ut en skvätt lite här och där. Expressen hakar på och hoppas att det fortfarande finns någon som blir upphetsad.

...och det finns det vilket den här tråden är ett bevis på!

Anna är ett proffs och vet hur en slipsten skall dras...
Citera
2016-02-21, 10:42
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
...och det finns det vilket den här tråden är ett bevis på!

Anna är ett proffs och vet hur en slipsten skall dras...
Varför denna överdrivna beundran för en nolla som anna book?

Citera
2016-02-21, 11:14
Medlem
Kan bara instämma med föregående skrivare
Varför, varför
Citera
2016-02-21, 11:30
Medlem
Enormt provocerande att hon ljuger om sin diagnos pcos... Här påstår männinskan att det är pga denna diagnos hon går upp bland annat i vikt.
hon är lat, självgod, destruktiv och vägrar lyssna på andra. DÄRFÖR är hon tjock. Sluta ljuga! Helt fine by me att hon är tjock och i dålig form, men hon väljer ju det själv!
Citera
2016-02-21, 12:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
I dag är det i Expressen Tunnan gråter. I dag är tårarna pga att dottern blivit dumpad av sin sambo!

Var det tragedin inom familjen, som tidningarna målade upp det som? Ja jösses folk blir väl dumpade varje dag, visst är det trist att bli dumpad. Ja man blir ledsen av det, men någon tragedi är det knappast.

Skulle tippa att dottern har samma bekräftelsebehov som mor sin och det vart väl för mycket för hennes pojkvän tillslut.
Citera
2016-02-21, 14:58
Medlem
Vem har förstört hennes lägenhet?
Citera
2016-02-21, 15:24
Medlem
Blodorns avatar
Arga snickaren !

http://unvis.it/www.expressen.se/noj...-min-lagenhet/

Citera
2016-02-21, 15:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkmail
Vem har förstört hennes lägenhet?
Hon påstår Arga Snickaren har gjort det...
Dags att hon växer upp och slutar tycka synd om sig själv, Allt ska kretsa runt hon allt annan existerar inte således håller jag med Arga Snickaren väx upp för sjutton!
Citera
2016-02-21, 15:55
Medlem
Jag trodde inte att det skulle kunna bli någon mer uppståndelse på ett tag. Vips så var det Arga snickaren som blev syndabock. Efter dagens artikel bekräftar Anna Book själv diagnosen vi ställt på henne här. Hur många bokstavskombinationer är dock fortfarande oklart. Asperger, Bipolär, Crazy osv..
Citera
2016-02-21, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dags att hon växer upp och slutar tycka synd om sig själv, Allt ska kretsa runt hon allt annan existerar inte således håller jag med Arga Snickaren väx upp för sjutton!

Exakt, det är patetiskt att hon gråter ut och beskyller allt och alla för exakt allting som händer henne. Men ännu mer patetiskt är att hennes gråt uppmärksammas av medierna. Låt henne falla i glömska. Sluta låt henne leva den enda låt hon har gjort, ABC, för över 30 år sedan.
Citera
2016-02-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Exakt, väx upp och ta ansvar för ditt eget liv, för din lägenhet, för din vikt, för din karriär. "Du är vuxen, inget barn."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in