2014-08-11, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Säljer de stulet smink nu, mån tro ? Både Anna o dottern annonserar på sina ig
Fy sjutton vad pinsamt,Man ska dessutom inte köpa begagnat smink man kan få Svamp,
men det klart har hon och dottern varit på en stöldturne så är det säkert nya saker,
Den där dottern får butikerna här i stockholm hålla koll på,Hon är ett strå värre än sin mamma som ger sig på mat,Undrar hur mycket av maten hon lägger upp på sina bilder är stulet?
Jag kan inte förstå att mor och dotter har gjort sig så kända som snatterskor ibland vänner och ovänner,
Citera
2014-08-11, 11:46
Medlem
ebba112s avatar
Nu dom senaste dagarna har Anna varit väldigt noga med att lägga upp bilder på instagram så man får se portionsmängden av mat hon äter till middag. Var ett inlägg om en skål godis som hennes make letat efter för han är en godis råtta och hon äter endast 2-3 bitar om hon skulle äta något sött...

Känns som ett spel för galleriet. Hon går in här och läser och sen lägger hon upp bilder för att motbevisa det som skrivs...
Citera
2014-08-11, 17:31
Medlem
Ronilles avatar
Försökte hitta hennes Instagram men hittar den inte? Är den borta?
Citera
2014-08-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Försökte hitta hennes Instagram men hittar den inte? Är den borta?
För bara nån vecka sen så hade hon öppen IG igen efter att ha haft den låst ett bra tag, men nu så är den helt borta för mig också. Har aldrig varit helt borta utan bara låst. Har inte IG själv så kan inte inställningarna där.
Citera
2014-08-11, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Nu dom senaste dagarna har Anna varit väldigt noga med att lägga upp bilder på instagram så man får se portionsmängden av mat hon äter till middag. Var ett inlägg om en skål godis som hennes make letat efter för han är en godis råtta och hon äter endast 2-3 bitar om hon skulle äta något sött...

Känns som ett spel för galleriet. Hon går in här och läser och sen lägger hon upp bilder för att motbevisa det som skrivs...
Klart att hon läser här. Hon låste sin IG direkt efter att jag hade skrivit att hon aldrig skulle göra så pga att hon måste få sin dagliga uppmärksamhet.
Är lite nyfiken på om hon låter Denise Lopez vara nu.
Citera
2014-08-11, 19:28
Medlem
ebba112s avatar
Var inne på hennes instagram just nu så borta är den inte. Idag har hon varit hos tandläkaren och på sjukhuset med sitt onda knä... Hade visst artros och vätska i det stackarn...
Citera
2014-08-11, 22:06
Medlem
Citat:
Var inne på hennes instagram just nu så borta är den inte. Idag har hon varit hos tandläkaren och på sjukhuset med sitt onda knä... Hade visst artros och vätska i det stackarn...
knäna tar mycket stryk när man går och är så överviktig,De måste vara jobbigt för dom fötterna eftersom hon har storlek 29 i träskor, men vaderna är som stockar,kan tänka mig att det har stulits en hel del nere under hennes resa till sin svärfars lägenhet i Spanien eller vad den ligger,
Citera
2014-08-11, 23:44
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Har vid flera tillfällen försökt googla på den och inte lyckats men kommit in genom direkta länkar till inlägg. Kan det vara det som fattas?

För övrigt eftersöker jag personer på insidan som cappar och uppladdar hennes tokigheter till fristående sajter. Stort tack till jagglömmeranvändarnamnetpinsamt, du vet vem du är. Du gjorde en stor insats när det krigades som bäst.
Senast redigerad av Aigis 2014-08-11 kl. 23:47.
Citera
2014-08-12, 18:25
Medlem
Ser att Anna Book ska gå mannekäng för kläder snart, på Formex mässan.
Citera
2014-08-13, 10:28
Medlem
Det är intressant hur allt drabbar denna människa…

Varför händer allt hemskt Anna Book?

http://nyheter24.se/noje/kandissveri...mskt-anna-book

Det är helt osannolika saker som 12 liter blod i buken och att alla andra får skaldjursplatå och inte hon!
Citera
2014-08-13, 10:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Ser att Anna Book ska gå mannekäng för kläder snart, på Formex mässan.

Precis, Anna Book är en upptagen och ofta anlitad yrkeskvinna och artist. Att mannekänga passar henne bra enligt min uppfattning.

http://michelacastellari.se/2014/08/...h-modevisning/
Citera
2014-08-13, 11:14
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Precis, Anna Book är en upptagen och ofta anlitad yrkeskvinna och artist. Att mannekänga passar henne bra enligt min uppfattning.

http://michelacastellari.se/2014/08/...h-modevisning/

Att svassa runt i en monter på Formex för ett företag som Loveforever en gång om året gör ingen till ofta anlitad mannekäng. Men det är absolut roligt för henne att någon låter henne vara med nu när de har en kollektion i XXXL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in