2015-05-02, 12:03
Medlem
Smellmysockss avatar
Såg eller hörde nånstans att hon har gått ut med att hon har väldigt dålig ekonomi. Som synsk förstår jag direkt att hon vill vara med i lyxfällan. All TV tid är bra TV tid.

Tror dock hon borde söka till Biggest Looser. 4:an kan då förändra konceptet och kalla serien för Biggest Looser Celebrity Edition. Just ordet Looser skulle bli så härligt dubbelbottnat, Celebrity härligt ironiskt.

Skojar bara. Hon är en av Sveriges största artister oberoende hur man betonar ordet "största".
Citera
2015-05-02, 12:43
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
Såg eller hörde nånstans att hon har gått ut med att hon har väldigt dålig ekonomi. Som synsk förstår jag direkt att hon vill vara med i lyxfällan. All TV tid är bra TV tid.

Tror dock hon borde söka till Biggest Looser. 4:an kan då förändra konceptet och kalla serien för Biggest Looser Celebrity Edition. Just ordet Looser skulle bli så härligt dubbelbottnat, Celebrity härligt ironiskt.

Du menar en helt ny programserie? Annars finns det redan en serie som heter Biggest loser. Men det är inte den då?

Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks

Skojar bara. Hon är en av Sveriges största artister oberoende hur man betonar ordet "största".

Som tur är blev det rätt mot slutet!
Citera
2015-05-02, 12:49
Medlem
Ordlands avatar
Kan tänka mig att betala en skrynklig hundralapp för lite hudbilder av grov karaktär, med nostalgiska svepskäl som täckmantel förstås.
En början på väg ur det ekonomiska trångmål hon befinner sig i, så att säga.
Citera
2015-05-02, 13:41
Medlem
Föreställ er besvikelsen,förödelsen om hon inte fått vara med i jubileumsäsongen!!! Så som hon iglat sig fast i TV4, suttit i publiken nästan varje helg, expertkommentator hemma vid tvn mm. Nu skiter hon i tjejmilen , vinkar byebye till Loosern , han behövs inte mer nu när hon får egentid i media! Kan inte vara lätt att vara närstående Miss Piggy nu när hon vältrar fram, drämmer till allt som står i vägen. Jag längtar till fredagarna och kommer njuuuta när hon åker ut
Citera
2015-05-02, 18:01
Medlem
TV4 vill ha med henne för att det blir någon form av löjeskomik. Jag är mer intresserad av vad Tony Irwing kommer att ge henne för kritik. Hon anklagade ju honom sist för att favorisera Måns Zelmerlöf och anklagade någon för fusk. Hon skulle ha vunnit enligt henne själv och sprang därifrån precis som hon gjorde i bakprogrammet. Där försvann hon på prisutdelningen och kom aldrig tillbaka då hon ansåg att dom övriga fuskat som tränat hemma med baket. Kul person den där Book.
Citera
2015-05-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
TV4 vill ha med henne för att det blir någon form av löjeskomik. Jag är mer intresserad av vad Tony Irwing kommer att ge henne för kritik. Hon anklagade ju honom sist för att favorisera Måns Zelmerlöf och anklagade någon för fusk. Hon skulle ha vunnit enligt henne själv och sprang därifrån precis som hon gjorde i bakprogrammet. Där försvann hon på prisutdelningen och kom aldrig tillbaka då hon ansåg att dom övriga fuskat som tränat hemma med baket. Kul person den där Book.

Är det nån som har insyn i vad hon skriver på facebook eller liknande om hur det går med dansträningen?
Laila Bagge skriver ju om hur tufft det är med dansandet...
Eller Anna Book kanske är såå duktig så hon inte behöver träna alls??? Nån som vet?
Citera
2015-05-05, 15:02
Medlem
Såg hennes tryne på omslaget på Tv-guiden (tror jag det var)
Anna Books revansch
Citera
2015-05-05, 15:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Anna Books revansch

Revansch mot vad?! Att hon kom tvåa i första säsongen av Let's Dance?

Blir det mer dåliga låtar "inspirerade" av hennes danser i Let's Dance + den där kvällen i spökhuset?!
Citera
2015-05-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Vinner inte Tunnan så är det fusk. Alltid.
Citera
2015-05-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Vinner inte Tunnan så är det fusk. Alltid.
Först och främst får vi ju se om hon dyker upp på Fredag
Hon kan ju lika gärna ha blivit anhållen för snatterier, Hon har ju lite svårt att skilja på det som Finns på Ica Maxi är hennes eller nåt man betalar för,
Citera
2015-05-06, 18:37
Medlem
Kul om hon kunde slå två flugor i smällan och dansa efter sin egen sång. ABC är den enda jag känner till och kan ju bli en riktig hit. Igen.
Citera
2015-05-06, 21:43
Medlem
Jag tror på en catfight mellan M Piggy o Bagge. Vore kul, då det inte oväntat brukar skära sig med hennes medtävlare . Alltid ngn som minsann fuskar. Läste för länge sedan att Carin Da silva inte gillade AB under säsongen hon tävlade. A hängde därmed ut Carin i sin bok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in