2017-07-05, 02:46
Medlem
Readyfreddies avatar
Ja, nu börjar hon bli smal.
https://www.instagram.com/p/BWGn-eFh...danobook&hl=sv

När man kollar igenom bildbunten på länken så undrar man inte om Antonio blir grovt kriminell (kanske han redan är i och för sig), utan hur grovt.
Citera
2017-07-05, 07:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

När man kollar igenom bildbunten på länken så undrar man inte om Antonio blir grovt kriminell (kanske han redan är i och för sig), utan hur grovt.

Håller med. Han och flickvännen ser inte ut som guds bästa barn.
Citera
2017-07-06, 00:09
Medlem
Silverskors avatar
Citat:

Antonio kanske är prospect till AIK's Firman Boys. Han är iklädd en Stone Islandtröja på en av bilderna från mammans insta. Typiskt huliganklädmärke. 😎
Citera
2017-07-06, 03:16
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ha ha... är du sur för att du inte har lika fina tänder som Anna?
Nu var du orättvis. INGEN har lika fina tänder som Anna!

Idag blev det bananpannkakor, hon kan säkert hålla ihop dieten till BL-finalen men sen blir det nog svårt, hon lär ju inte löst det som orsakar matmissbruket.
https://www.instagram.com/p/BWKOhO3h...danobook&hl=sv
Citera
2017-07-06, 05:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Nu var du orättvis. INGEN har lika fina tänder som Anna!

Idag blev det bananpannkakor, hon kan säkert hålla ihop dieten till BL-finalen men sen blir det nog svårt, hon lär ju inte löst det som orsakar matmissbruket.
https://www.instagram.com/p/BWKOhO3h...danobook&hl=sv

Varför ens orka lägga ut bilder på var och varannan måltid? Självklart vet redan vi alla att det Tunnan är bäst på är just att äta!

Nu gäller väl detta inte bara Tunnan, men vad tröttsamma folk är som ska lägga upp bilder och skriva på Facebook/Instagram när de äter, super, skiter, spyr. Vem fan bryr sig? Att Tunnan som nog är en av Sveriges mest uppmärksamhetskåta individer lägger upp all sörja på sociala medier är väl föga förvånande.

Som sagts så många gånger tidigare i tråden så borde hon ju vara bortglömd sedan länge, hon har ju inte gjort något särskilt förutom att sjunga ABC och något litet i Solstollarna. Finns ju kändisar som varit mer framgångsrika än fläsktunnan som idag jobbar på ICA eller med normala lönejobb. Men Tunnan gör allt för att inte bli bortglömd. Inte ens PK- idiot- kändisarna står ut med henne. T ex Läckberg.
Citera
2017-07-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Varför ens orka lägga ut bilder på var och varannan måltid? Självklart vet redan vi alla att det Tunnan är bäst på är just att äta!

Nu gäller väl detta inte bara Tunnan, men vad tröttsamma folk är som ska lägga upp bilder och skriva på Facebook/Instagram när de äter, super, skiter, spyr. Vem fan bryr sig? Att Tunnan som nog är en av Sveriges mest uppmärksamhetskåta individer lägger upp all sörja på sociala medier är väl föga förvånande.

Som sagts så många gånger tidigare i tråden så borde hon ju vara bortglömd sedan länge, hon har ju inte gjort något särskilt förutom att sjunga ABC och något litet i Solstollarna. Finns ju kändisar som varit mer framgångsrika än fläsktunnan som idag jobbar på ICA eller med normala lönejobb. Men Tunnan gör allt för att inte bli bortglömd. Inte ens PK- idiot- kändisarna står ut med henne. T ex Läckberg.

Nu är jag en sådan som förespråkar matbilder, framförallt sådant man lagat själv.

Men just en sådan bild när man slänger fram ingredienser och skriver att man "ska" laga är totalt meningslöst. Jag ser ingen mer bild än halva apelsiner och banansoppa? Blev det pannkakor?
Citera
2017-07-06, 10:10
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Nu är jag en sådan som förespråkar matbilder, framförallt sådant man lagat själv.

Men just en sådan bild när man slänger fram ingredienser och skriver att man "ska" laga är totalt meningslöst. Jag ser ingen mer bild än halva apelsiner och banansoppa? Blev det pannkakor?
Finns fler bilder, du får bläddra.
Såg dock inte så gott ut, kan jag tycka.
Och denna besatthet av att ständigt lägga ut matbilder tyder på, för mig, att man har ett spänt förhållande till mat överlag. Anna borde få bort sitt fokus på mat, till något helt annat.
Citera
2017-07-06, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Finns fler bilder, du får bläddra.
Såg dock inte så gott ut, kan jag tycka.
Och denna besatthet av att ständigt lägga ut matbilder tyder på, för mig, att man har ett spänt förhållande till mat överlag. Anna borde få bort sitt fokus på mat, till något helt annat.

Jag vet hur man bläddrar men pilen dök inte upp via länken.

Jag tycker dock det såg gott ut, man måste ju ändå ge henne komplimang för att hon anstränger sig med mysfaktorn till varje måltid i alla fall, även om bildpublicering är en bidragande faktor.

Besatthet? Tror bara att hennes dröm är att ha ett eget matprogram i TV, den nya Leilas eller något fast med inriktning på spansk mat. Hoppas det blir aktuellt, det hade varit förbannat bra TV.
Citera
2017-07-06, 12:11
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Jag vet hur man bläddrar men pilen dök inte upp via länken.

Jag tycker dock det såg gott ut, man måste ju ändå ge henne komplimang för att hon anstränger sig med mysfaktorn till varje måltid i alla fall, även om bildpublicering är en bidragande faktor.

Besatthet? Tror bara att hennes dröm är att ha ett eget matprogram i TV, den nya Leilas eller något fast med inriktning på spansk mat. Hoppas det blir aktuellt, det hade varit förbannat bra TV.

DET håller jag med om!
Helst där man får kommentera hennes matlagning live.
Ett sådant program hade slagit Let`s Dance, med hästlängder.
Det är så jävla roligt att se hur hon tacklar, eller snararare INTE tacklar kritik, frågor, eller något hon diktat upp helt fel i sin skalle. Hon riktigt mästrar folk, samtidigt som hon kräver att alla andra ska vara snälla och kärleksfulla, annars blockar hon dem.
Citera
2017-07-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Så lever ju svenska c och d kändisar, de har någon slags hit i Sverige för 30-40 år sedan som de upprepar till förbannelse, när ingen vill lyssna längre så börjar de prata om sina känslor och gråter ut i olika tv-soffor , de lagar mat, de äter mat, de lägger upp bilder på sin mat och detta måste hela tiden ske via något media verktyg för går sedan deras dröm i uppfyllelse så får de sedan delta i olika lekprogram i tv och får på det sättet en inkomst.
Citera
2017-07-06, 16:38
Medlem
Readyfreddies avatar
Ikväll klockan 20:00 repriserar kanal 5 och Arga snickaren succéprogrammet från Annas kaotiska lägenhet ute i Solna.
Citera
2017-07-06, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
DET håller jag med om!
Helst där man får kommentera hennes matlagning live.
Ett sådant program hade slagit Let`s Dance, med hästlängder.
Det är så jävla roligt att se hur hon tacklar, eller snararare INTE tacklar kritik, frågor, eller något hon diktat upp helt fel i sin skalle. Hon riktigt mästrar folk, samtidigt som hon kräver att alla andra ska vara snälla och kärleksfulla, annars blockar hon dem.

Ja Sveriges mästerkock kändisversion hade hon passat i. Stressen, gråten, paniken, ifrånskyllandet, domarnas bedömning, matlagandet. Varför finns inte kändisversion av det? Anna hade ju spräckt alla tittarrekord som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in