Flashback bygger pepparkakshus!
2013-04-01, 14:26
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tror ingen blir gladare än Anna Book själv av att det skvallras om henne här. En person som älskar att synas och höras måste gilla detta skarpt!

Ingår det inte i jobbet som kändis att älska att synas och höras? Annars ska man skaffa ett annat jobb.
Citera
2013-04-01, 15:21
Medlem
Citat:
Jag tror ingen blir gladare än Anna Book själv av att det skvallras om henne här. En person som älskar att synas och höras måste gilla detta skarpt!

Jag tror inte att Tunnan fått vetskap om att det skrivs om henne här på Flashback, annars hade hon gråtit ut om det i kvällspressen för länge sen!
Någon skrev att det som "kändis" handlar om att synas & höras och det är ju sant. Frågan är bara om man inte då bör prestera något annat än en blogg där man hyllar sej själv & sin familj och gråter över tovor i håret & beklagar sej över hur elaka & dumma alla är!
Citera
2013-04-01, 15:26
Medlem
Citat:
Jag förstår inte att folk retar upp sig på Anna Book. En charmig och omtänksam kvinna med en snygg man och vackra barn, en oförarglig person. Varför denna uppståndelse?
Inte den vassate kniven i lådan men totalt oförargling.
Citera
2013-04-01, 21:18
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ingår det inte i jobbet som kändis att älska att synas och höras? Annars ska man skaffa ett annat jobb.
Ingår det i jobbet att älska att synas och höras, hur tänker du nu?
Citera
2013-04-02, 18:16
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag tror inte att Tunnan fått vetskap om att det skrivs om henne här på Flashback, annars hade hon gråtit ut om det i kvällspressen för länge sen!

Var det inte i någon sexnovellsavdelning en gång i tiden som det skrevs om henne, såpass grovt att de fick stänga den efter att hon klagat?

Citat:
Ingår det i jobbet att älska att synas och höras, hur tänker du nu?

Klart man måste älska att synas och höras om man ska vara kändis, finns väl inget som tyder på att det skulle vara annorlunda med Anna Book - annars skulle hon ju inte sälja ut sina pattoperationer m.m till media. Den enda linslus jag kommer på som faktiskt är aningens värre än AB, eller åtminstone var, är Don Bennechi när han var tillsammans med det där miserabla psykfallet Angelique Widengren.
Citera
2013-04-02, 21:27
Medlem
StigAllans avatar
https://www.flashback.org/sp2015418
Den är lite svårfunnen men lika kul att roa sig till fortfarande.
Hade faktiskt lust att posta länken igår redan.
Citera
2013-04-03, 12:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Var det inte i någon sexnovellsavdelning en gång i tiden som det skrevs om henne, såpass grovt att de fick stänga den efter att hon klagat?

Klart man måste älska att synas och höras om man ska vara kändis, finns väl inget som tyder på att det skulle vara annorlunda med Anna Book - annars skulle hon ju inte sälja ut sina pattoperationer m.m till media. Den enda linslus jag kommer på som faktiskt är aningens värre än AB, eller åtminstone var, är Don Bennechi när han var tillsammans med det där miserabla psykfallet Angelique Widengren.
Det finns ju de som har fått kändisskapet på köpet när dom har lyckats med någonting och som inte alls trivs med det. Sedan finns det linslusar som gör allt för att synas och höras och mår direkt dåligt av att inte göra det.
Citera
2013-04-03, 14:15
Medlem
Tunnan tillhör nog den senare kategorin där, det är nog bara i sin egen lilla blogg & i Aftonbladet hon får gråta ut nuförtiden.
Såvitt jag vet så fick hon åka till Karlskrona för att sjunga på en Polenfärja vid det senaste & förhoppningsvis sista giget!
Citera
2013-04-04, 20:02
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Tunnan tillhör nog den senare kategorin där, det är nog bara i sin egen lilla blogg & i Aftonbladet hon får gråta ut nuförtiden.
Såvitt jag vet så fick hon åka till Karlskrona för att sjunga på en Polenfärja vid det senaste & förhoppningsvis sista giget!
Det finns nog fler f.d schlagerstjärnor som gigar på färjor, eller åtminstone kommer att få göra det...
Citera
2013-04-04, 20:49
Medlem
Citat:
Det finns ju de som har fått kändisskapet på köpet när dom har lyckats med någonting och som inte alls trivs med det. Sedan finns det linslusar som gör allt för att synas och höras och mår direkt dåligt av att inte göra det.
Don Benechi så kul!! han är född som Thorsten Bengtsson och är inte italienare någonstans,
ja dom gagerna tar väl kronofogden för äcklet Anna Book, såg för övrigt henne igår, pratade i sin mobil, hon är en dvärg,
Citera
2013-04-04, 20:58
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
Don Benechi så kul!! han är född som Thorsten Bengtsson och är inte italienare någonstans,
ja dom gagerna tar väl kronofogden för äcklet Anna Book, såg för övrigt henne igår, pratade i sin mobil, hon är en dvärg,
Nej, det hade jag ingen aning om! Färgar han håret svart också? Jag tror att Anna Book är ca 155 eller har jag fel?
Senast redigerad av enfindam 2013-04-04 kl. 21:36.
Citera
2013-04-04, 21:38
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Nej, det hade jag ingen aning om! Färgar han håret svart också? Jag tror att Anna Book är ca 155 eller har jag fel?

Om han färgar håret? Tjaa...gissa själv: http://donbennechi.com/

Anna Book är åtminstone inte längre än 155 cm, snarare någon eller några centimeter under det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in