2014-08-14, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Är det någon slags mystiskt skämt som jag inte förstår? Den föreställningen gör väl Gardell helt själv trodde jag?

Exakt! Han går ganska hårt åt Anna Book i föreställningen, detta är ytterligare ett skämt från Gardell....
Han har humor den gode Jonas.
Citera
2014-08-14, 10:52
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Är det någon slags mystiskt skämt som jag inte förstår? Den föreställningen gör väl Gardell helt själv trodde jag?

My bad ! Har inte sett Gardell live så har ingen koll på honom tyvärr. Personerna i kommentarerna under bilden han lagt ut har väldigt roligt åt Anna och det är många som tror hon ska vara med i föreställningen precis som jag
Citera
2014-08-14, 11:00
Medlem
ebba112s avatar
Här har ni Annas bild från instagram som Jonas Gardell använts sig av på sin Facebook sida.

https://anonfiles.com/file/def2d30f0...bef964157573a7
Citera
2014-08-14, 14:56
Jag fattar inte.
Skickar Gardell blommor till Anna (vad har hon gjort för att förtjän dem?) för att sedan håna henne på twitter?
Och vad f-n då för, i så fall?
Citera
2014-08-14, 15:27
Medlem
Jag fattar inte heller något!
Citera
2014-08-14, 16:16
Medlem
Jonas Gardell verkar endast ha en sak i huvudet eller 3 rättare sagt. Bajs, kuk och knulla. Han är så äcklig och jobbig människa. Hörde hur föraktfull han var i något TV-program för en tid sedan då han vägrade ta någon person i hand eller vad det var.

Om nu Anna Book godkänt att denne pajas ska använda henne i sin show lär det INTE bli något snällt. Nu undrar man om Book vet vad hon godkänt vilket jag inte tror. Den känsliga karln som anser sig så förnedrad i sin uppväxt drar sig nog inte för att ge Book en riktig dos av samma medicin. En sak är i alla fall säkert. Det kommer inte bli så hjärtligt som Anna hoppas.
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-14 kl. 16:21.
Citera
2014-08-14, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jonas Gardell verkar endast ha en sak i huvudet eller 3 rättare sagt. Bajs, kuk och knulla. Han är så äcklig och jobbig människa. Hörde hur föraktfull han var i något TV-program för en tid sedan då han vägrade ta någon person i hand eller vad det var.

Om nu Anna Book godkänt att denne pajas ska använda henne i sin show lär det INTE bli något snällt. Nu undrar man om Book vet vad hon godkänt vilket jag inte tror. Den känsliga karln som anser sig så förnedrad i sin uppväxt drar sig nog inte för att ge Book en riktig dos av samma medicin. En sak är i alla fall säkert. Det kommer inte bli så hjärtligt som Anna hoppas.

Fy Faaan!
Har alltid hatat, nåja innerligt ogillat den fjanten.
Som han beter sig, den fördomsfria fan.

Å så den naiva rultan Book då då....
Begriper hon inte..
Citera
2014-08-14, 18:31
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag fattar inte.
Skickar Gardell blommor till Anna (vad har hon gjort för att förtjän dem?) för att sedan håna henne på twitter?
Och vad f-n då för, i så fall?

Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag fattar inte heller något!

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Tja, det finns väl tre olika möjligheter. Antingen har Book självdistans och humor i överflöd och helt enkelt givit Gardell sin välsignelse till att han driver med henne, eller så har Gardell erbjudit henne pengar för att använda något hon har rättigheterna till (jag dör om bögen tänker sjunga ABC), eller kommer hon medverka på något sätt i egen hög person (vilket i så fall är en variant på alternativ ett, att hon har självdistans).

Bara att vänta och se. Kan bli roligt. Såvida ingen av dem sjunger ABC!
Citera
2014-08-14, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Försökte hitta hennes Instagram men hittar den inte? Är den borta?
Nu fattar jag varför hennes IG var borta för mig, hon har kastat om efternamnen. Här har du hennes IG nu: http://instagram.com/annatoledanobook?modal=true
Citera
2014-08-14, 18:47
Medlem
Anna +
Bögen =
Complete
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-08-14 kl. 18:50.
Citera
2014-08-14, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Nu fattar jag varför hennes IG var borta för mig, hon har kastat om efternamnen. Här har du hennes IG nu: http://instagram.com/annatoledanobook?modal=true

Och den retade mig
Citera
2014-08-14, 19:07
Medlem
Vill tillägga att jag har ingenting emot bögar men just denna pajas Gardell får mig att äcklas och han betraktas enbart som en sexuell elak varelse. Tycker nästan synd om Book och inte minst barnen då hon kommer att hamna i hans inkomstträsk. Äckligare karl finns nog inte och han kommer inte dela med sig ifall han nu gett blommorna som tack för medverkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in