2018-07-19, 19:24
Medlem
ABCD1s avatar
Tunnan ser verkligen inte glad ut!
Tjock har hon också blivit men något är helt klart fel med eller hos Tunnan.
Det kan vem som helst se på bilderna hon lägger upp.

Vart är våldtäktsmannen då?
Är han med och jagar tjejer kanske?
Han måste vara lätt utvecklingsstörd med tanke på hur han ser ut
på vissa bilder.

Hade jag haft en sådan sunkig lya i Spanien så hade jag
definitivt INTE lagt ut någon film på den.
Då hade läsarna kunnat tro att "hennes andra hem"
hade varit fräscht och attraktivt.

Bortgjord!
Senast redigerad av ABCD1 2018-07-19 kl. 19:29.
Citera
2018-07-19, 19:27
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Usch!

Vedervärdig, sunken lägenhet. Precis som en uthyrningslägenhet med 40 år på nacken.

Hur kan en världsstjärna som Book gå med på att bo så illa?

Här lite mer av vår världsstjärnas slitna, omoderna, trista och enkla segunda casa sedan 19 år tillbaka i tiden Tänk er själva... att tillbringa sex veckor varje sommar i 19 år i denna synnerligen påvra miljö. Herregud!

https://m.imgur.com/a/KMa1SX2
Citera
2018-07-19, 19:41
Medlem
Missdexs avatar
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ten-med-maken/

I Expressen delar Anna med sig av vad hon känner för både maken och det spanska paradiset..
Citera
2018-07-19, 19:46
Bara tjocktvn som fattas. Tjock Anna - tjock tv.

Tjock enligt SAOB: om föremål med mer l. mindre cylindrisk l. rundad form: som har relativt stor genomskärning l. diameter, grov; äv. (oeg.) om streck l. linje o. d. (se a); motsatt: tunn l. fin l. smal;
Citera
2018-07-19, 19:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Fyfan vad Anna är hemsk!
Inga levande höns vid poolen!
Hon köper tydligen döda, ihjältorterade höns till sina magnifika Spanska kändismåltider?
Hur ska det gå när Putin och Trump kommer och hälsar på?

Anna! Nu måste du fixa det här!
Folket i media som du inte bryr dig om börjar spekulera, fort upp med ett foto på tårna.

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-07-19, 20:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdex

I Expressen delar Anna med sig av vad hon känner för både maken och det spanska paradiset..

Book är helgalen, i Expressen påstår hon att hon har ett hus på solkusten!

"Kärleksparet är på semester i Spanien – huset på spanska solkusten skaffade de ett år innan bröllopet.
– Det är svårt att slå det här stället. När vi flyttade hit fanns det egentligen ingenting. I dag har vi tåget som går längs med kusten, bussar, gångavstånd till Ikea och mataffärer. Vi bor otroligt fint, och vi känner oss lyckligt lottade, säger Anna Book.
De tillbringar sex veckor nere i Spanien denna sommar."
Citera
2018-07-19, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fyfan vad Anna är hemsk!
Inga levande höns vid poolen!
Hon köper tydligen döda, ihjältorterade höns till sina magnifika Spanska kändismåltider?
Hur ska det gå när Putin och Trump kommer och hälsar på?

Anna! Nu måste du fixa det här!
Folket i media som du inte bryr dig om börjar spekulera, fort upp med ett foto på tårna.

MVH/Gnomegirl

Vänta du. Snart kommer det ett inlägg om att hon minsann blivit inbjuden till både Vita huset och Kreml för att sjunga och hålla föredrag.
Men tyvärr har det krockat med hennes framträdanden på dom stora världscenerna (läs: Harrys i Säffle).
Citera
2018-07-19, 20:34
Medlem
Zoom008s avatar
Jag undrar varför Book alltid filmar taket, golvet och väggen? Man ser ju lång väg att det inte är något dom äger och skulle tonåringarna ha en våningssäng med stege? Sen är det ingen bild eller filmning av kök vilket borde vara hjärterummet för den matlagande världsartisten. Dom har ju en soffa som är 10 meter bred i Solna och på filmklippet liknar den mer en fåtölj. Har hon blivit så smal att hon får plats med hela familjen i en sån?

Jag vill se lite action i sängkammaren hur Roberto gör när han hjälper Book med vikten. 4 timmars underhållning eller upphetsande föreställning? Ska man ha en servett tillgänglig?
Senast redigerad av Zoom008 2018-07-19 kl. 20:37.
Citera
2018-07-19, 20:38
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Hennes mamma kom från Värmland - något hon varit VÄLDIGT tydlig med på senaste tiden.
Pappan hann hon inte träffa så länge att spanskan blev ett naturligt "second language".
Det är nog Halmpyntet och 19 år i hyreslgh som hon lärt sig spanska av, eller på Booken-svenska... "lärt sig spanska UTAV".
Och det menar jag utav alla mina hjärtan
Då är hon femspråkig. Värmländska är ingen lek.
Citera
2018-07-19, 20:58
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Book är helgalen, i Expressen påstår hon att hon har ett hus på solkusten!

"Kärleksparet är på semester i Spanien – huset på spanska solkusten skaffade de ett år innan bröllopet.
– Det är svårt att slå det här stället. När vi flyttade hit fanns det egentligen ingenting. I dag har vi tåget som går längs med kusten, bussar, gångavstånd till Ikea och mataffärer. Vi bor otroligt fint, och vi känner oss lyckligt lottade, säger Anna Book.
De tillbringar sex veckor nere i Spanien denna sommar."

Huset på spanska solkusten skaffade de ett år innan bröllopet.

Hus? Deras?
Citera
2018-07-19, 21:00
Medlem
Den filmsnutten där anna står på balkongen och filmar ner mot poolen så ser man en rosa plastflamingo? samt Roberto, denna filmsnutt tycker jag mig känna igen från förra året ...dock kan jag ha fel
Citera
2018-07-19, 23:16
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdex

"Kärleksparet är på semester i Spanien – bostaden på spanska solkusten fick de tillgång till ett år innan bröllopet."

Det är väl det enda som stämmer i artikeln angående deras sekunda kasa, att de fick "tillgång" till bostaden. Att lägenheten är ett "superklipp", att de "skaffade" den innan de gifte sig? Ren lögn. Jag är nästan sugen på att mejla anton.nilsson@expressen.se och fråga om han medvetet sprider fake news. Pinsamt för alla inblandade hur som helst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in