2018-09-24, 20:28
Medlem
Photoshoppeds avatar
[quote=ebba112|65349713]I kväll har Anna varit med på en liten livesändning på Facebook. Finns en sida som en av vakterna i serien tunnelbanan som visas på femman driver. Den heter - Vid din sida. Handlar om hemlösa pensionärer som hon och många andra försöker hjälpa och i kväll har Anna B bakat 100 st piroger som hon skänkt till vds och hon är med i köket och står och tjatar... Var första och inte sista gången hon gjorde detta säger hon.[/QUOTE

Jag skulle behöva vara väldigt hungrig för att äta en pirog som hon har hanterat. Hennes hygien kring mat är ju inte den bästa. Edit: Jag skulle aldrig äta hennes piroger. Ever. Kände mig tvungen att skriva det för att inte börja må dåligt.
Citera
2018-09-25, 14:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Bry dig inte om den där snuskgubben så försvinner han förhoppningsvis till andra trådar där han går på på samma sätt. Man har väl nåt slags ignorefunktion här också. Ska kolla det så slipper jag se fler inlägg från den där. Edit: Klart!

Åter till ämnet. Är det någon idé att kolla BL VIP nu. Gästspelar Anna, nu när Gunilla tagit över hennes roll som galningen i huset?

O nej inte Gunilla Persson också till råga på eländet! TVÅ galningar på samma ställe! Lika tjuriga är de också förstås
Skämskudden och skamdräkten, (dvs one-piece) är framtagna för säkerhets skull.

Hur blev det med Felicias medverkan i någon serie då? Blev hon utröstad på en gång?
Har de hittat något nytt boende efter "brölloppet"?
Citera
2018-09-25, 18:02
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Snuskgubbe? Jag lär vara yngre än dig kärringjävel. Och inte skriver jag nåt snusk heller.

OnT: När börjar Farmen VIP med Felicia?

Jag bekymrar mig bara vart Toledono-klanen ska ta vägen när gamle gubben Toledano har sålt kvarten i Solna.
Hade inte Halmpyntet ett litet krypin någonstans i Nacka.
Tycker mig ha läst det i denna tråd.
Citera
2018-09-25, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag bekymrar mig bara vart Toledono-klanen ska ta vägen när gamle gubben Toledano har sålt kvarten i Solna.

Men där har han ju vänsterprasslet!?
Citera
2018-09-25, 18:13
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ja, så var nog tanken från början...
Citera
2018-09-25, 21:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ja, så var nog tanken från början...

När det togs upp i tråden första gången då kom man fram till att Halmpyntet var målvakt i styrelsen i en bostadsrättsförening.

Inte helt optimalt när han arbetar på ett säkerhetsföretag.
Citera
2018-09-27, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj då, varför säger hon inte sådant i tidningen istället för att bara tramsa runt om sin vikt och om sitt sexliv?Det är väl bra att hon för en gångs skull visar sig generös och inte egoistisk?
Hon gör absolut ingenting om hon inte själv vinner eller får något. .
Citera
2018-09-27, 18:47
Medlem
Knullkungens avatar
På dansbandet Matz Bladhs nya skiva som släpps om en månad,
https://www.ginza.se/product/matz-bl...nu-2018/12615/
är spår nummer 7. Samba Sambero. Hur skall Anna hantera denna dansbandshyllning?
Citera
2018-09-27, 20:11
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
är spår nummer 7. Samba Sambero. Hur skall Anna hantera denna dansbandshyllning?

Gissar att hon kommer vibrera av lycka och se det som en nystart av hennes karriär.
Citera
2018-09-27, 22:59
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Hon kanske får betalt för att ge intervjuer. Hon har åtminstone varit upphovet till två av de ruggigaste rubriker jag någonsin läst, rubriker som framkallade bilder i mitt inre som jag önskar kunde försvinna, men nej - de finns kvar. Tydligen för alltid.

Rubrik 1
Anna Book:
"MEHMED
TOG MIN
OSKULD"

Rubrik 2
Anna Books
mage sprack

HAHA
Citera
2018-09-28, 09:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Hemska saker! Kanske den låten kommer med i ceremonin när de förnyar sina löften?
Citera
2018-09-28, 12:13
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Haha ja där ser man vad fel vi hade, vilken stjärna hon ändå är när Mats Bladh plockar upp hennes hit och gör en cover. Lite av glansen försvinner nog då hon troligen inte är upphovsman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in