2019-05-07, 19:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Snoppviftaren verkar ha hamnat i nytt klammeri med rättvisan. Vilken OTUR han har.

Enligt Mr Koll finns det nu FEM brottmål där han är åtalad. Någon som vet mer?

Det vi i tråden vet hittills är väl tre mål? En barnvåldtäkt, en blottning/hot samt en stöld. Eller har jag missat nåt?
Citera
2019-05-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Tio mil var det Anna gick. Per dag. Säger hon det så är det sant.

Själv är jag helt slut efter en mil, jag kan gå tre på en dag men då är jag trött resten av veckan, då är jag ändå van motionär, rätt långt över medel skulle jag vilja påstå.

Jag bara skrattar,
Citera
2019-05-07, 19:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Snoppviftaren verkar ha hamnat i nytt klammeri med rättvisan. Vilken OTUR han har.

Det vi i tråden vet hittills är väl tre mål? En barnvåldtäkt, en blottning/hot samt en stöld. Eller har jag missat nåt?

Nu måste han väl ändå vara myndig och vara beredd på att krypa in i kurran när han begår en massa brott?
Citera
2019-05-07, 19:21
Medlem
Lite foton från liven och instagram

https://postimg.cc/gallery/1ylnxkgsg/
Citera
2019-05-07, 19:27
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Två är överklaganden till hovrätten, i båda fallen fastställde de domarna. Tjuv, våldtäktsman och blottare är vad han är.
Citera
2019-05-07, 19:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Vad gammal och sliten människan ser ut.
Allt tramsande med lögner och förnekanden gör ju att hon åldras 10 år på en vecka. Stå för dina val och lär dig av dina misstag, människa!!!
Citera
2019-05-07, 19:30
Medlem
Citat:

Tack för dina skärmdumpar, de får vi inte nog UTAV.

Så...om man låter två personer, som har till yrke att inreda andras hem, göra just detta i sitt hem...blir det verkligen personligt då?
Eller är det för att man inte har en egen personlighet som man anlitar inredare?
Vasen var skitful btw, ser ut som nåt man använde i kemisalen.
Citera
2019-05-07, 19:44
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Tio mil var det Anna gick. Per dag. Säger hon det så är det sant.

Själv är jag helt slut efter en mil, jag kan gå tre på en dag men då är jag trött resten av veckan, då är jag ändå van motionär, rätt långt över medel skulle jag vilja påstå.

Asså hon sa faktiskt 10-12 mil, på riktigt. Tio till tolv mil per dag!
Citera
2019-05-07, 19:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Tack för dina skärmdumpar, de får vi inte nog UTAV.

Så...om man låter två personer, som har till yrke att inreda andras hem, göra just detta i sitt hem...blir det verkligen personligt då?
Eller är det för att man inte har en egen personlighet som man anlitar inredare?
Vasen var skitful btw, ser ut som nåt man använde i kemisalen.

Framför allt är dessa människor dyra att anlita. A.B gör av med alla pengar i ett nafs på skräp istället för på saker som är till nytta i ett hus. Inga trädgårdsredskap eller gräsklippare verkar vara inköpta och ingen extra bil. Onödiga pengar på grävning verkar de ha lagt pengar på förstås. Troligen grävde man för nära grannens tomt så att de blev arga och fick blidgas med en blomsterkvast.
Citera
2019-05-07, 19:54
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Är det någon mer som ser denna live??? Jag sitter och gapar håglöst och fattar ingenting - är hon nån jävla konstinstallation eller???

Fråga från tittare
”Hur tänker du med EU-valet?”
Anna Book:
”Jag kommer att rösta ja till EU, jag är för det.”

?!?!?

Hon är verkligen helt borta! Anna - du läser ju här! Europaparlamentsvalet handlar inte om att rösta ja eller nej till EU. Hur kunde du tro det? Tror du att vi röstar ja eller nej till EU med några års mellanrum kanske? Så är det inte. Och du får handla på Willys i Märsta - det är helt OK. Du är varken en sämre eller bättre människa för det. Bra att du handlar på Willys också för du måste börja hushålla med pengarna.
Citera
2019-05-07, 20:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Tack för det. Underbara små bilder, men man känner knappt igen människan längre. Undrar vad hon gjort?
Citera
2019-05-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och du får handla på Willys i Märsta - det är helt OK. Du är varken en sämre eller bättre människa för det. Bra att du handlar på Willys också för du måste börja hushålla med pengarna.

Carola handlar i Märsta! Taggar massa olika ställen och butiker i Märsta.

Sådär, om Carola, idolen, gör det är det okej, Anna Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in