2018-07-19, 15:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det ser ut som en typisk uthyrningslägenhet, helt utan personliga detaljer, inte ens en blomma och billigaste tänkbara skräpmöbler, riktigt sunkigt.

Precis, deras gamla lägenhet är såld och de får vara i en uthyrningslägenhet istället.
Citera
2018-07-19, 15:57
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
.... och DÄR kom lilla filmen med bilder från lägenheten med texten "nu kan vi njuta & vila resten utav dagen och ta emot vår gäst med hela våra hjärtan"
Svenskläraren i mig gråter 😭
Kan bero på att hon är 4-språkig? Finsk mor, spansk far, knagglig lågstadieengelska och svenska. Kan bli svårt att hålla reda på grammatiken?
Citera
2018-07-19, 16:02
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Det ser ut som en typisk uthyrningslägenhet, helt utan personliga detaljer, inte ens en blomma och billigast tänkbara skräpmöbler, riktigt sunkigt.

Edit: Nu har jag tittat på filmen några gånger, det är inte en lägenhet som någon har inrett för personligt bruk.
Det där är ingen privat bostad. Har hon sagt det? Vilket jobbigt liv i så fall att behöva ljuga och föreställa sig dagarna i ända. Mytomani och dålig självkänsla är bara förnamnet. Jag skulle sätta allt jag äger på att detta är någon form av hotell och inget annat.
Citera
2018-07-19, 16:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Det ser ut som en typisk uthyrningslägenhet, helt utan personliga detaljer, inte ens en blomma och billigast tänkbara skräpmöbler, riktigt sunkigt.

Edit: Nu har jag tittat på filmen några gånger, det är inte en lägenhet som någon har inrett för personligt bruk.

Jag har en svag känsla av att vi snart kommer få se ett klipp med sovrummet fyllt av blommor.
"Jag bryr mig inte om vad som skrivs på media, för jag är en så stoor stjärna"

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-07-19, 16:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det där är ingen privat bostad. Har hon sagt det? Vilket jobbigt liv i så fall att behöva ljuga och föreställa sig dagarna i ända. Mytomani och dålig självkänsla är bara förnamnet. Jag skulle sätta allt jag äger på att detta är någon form av hotell och inget annat.

Hon brukar kalla lägenheten för något i stil med "Vårt andra hem"

Jag läste i tråden att Anna påstår att familjen har ägt lägenheten i 19 år, inte en möjlighet, efter 19 år samlas det personliga detaljer i en lägenhet. Den här lägenheten ser äcklig ut, så kan ingen ha det i 19 år.

Edit: Anna skriver naturligtvis inte "vårt" hon skriver "vårat"
Senast redigerad av trottwell 2018-07-19 kl. 16:30.
Citera
2018-07-19, 16:35
Medlem
Men takfläkt, snälla... I Spanien. Finns där inte AC är boendet mer än sunkigt.
Citera
2018-07-19, 16:44
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Kan bero på att hon är 4-språkig? Finsk mor, spansk far, knagglig lågstadieengelska och svenska. Kan bli svårt att hålla reda på grammatiken?

Hennes mamma kom från Värmland - något hon varit VÄLDIGT tydlig med på senaste tiden.
Pappan hann hon inte träffa så länge att spanskan blev ett naturligt "second language".
Det är nog Halmpyntet och 19 år i hyreslgh som hon lärt sig spanska av, eller på Booken-svenska... "lärt sig spanska UTAV".
Och det menar jag utav alla mina hjärtan
Citera
2018-07-19, 17:01
Medlem
trottwells avatar
Läget blir mer och mer pinsamt för Anna Book, alla som ser filmen ser att det är en nedgången uthyrningslägenhet, det ser både hennes följare och alla skvaller/kändisjournalister, jag är helt övertygad om att journalisterna läser denna tråd.
Citera
2018-07-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag har en svag känsla av att vi snart kommer få se ett klipp med sovrummet fyllt av blommor.
"Jag bryr mig inte om vad som skrivs på media, för jag är en så stoor stjärna"

MVH/Gnomegirl

Haha du hade rätt. Nu kommer filmer på lägenheten helt utan kontext. Annas maniska uppladdningar tyder mer på desperation. Uppenbart att hon läser här. Anna, du har nog inte betalat för lyan eller dess kostnader. Så vad försöker du åstadkomma eller påskina?
Citera
2018-07-19, 18:17
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här har vi lilla filmen som visar sovrumsdelen i sunkiga segunda casa...

https://m.imgur.com/a/LHMDI4N

Usch!

Vedervärdig, sunken lägenhet. Precis som en uthyrningslägenhet med 40 år på nacken.

Hur kan en världsstjärna som Book gå med på att bo så illa?
Citera
2018-07-19, 19:01
Medlem
Måste faktiskt försvara Anna, man åker inte ner till medelhavet för att spendera tiden i en lägenhet, så hur den ser ut är ganska oväsentligt. Och spanjorerna själva prioriterar heller inte boendet.

Man åker ner för fräscha pooler, vita stränder och turkost hav samt restauranger som serverar högklassig mat. Men för att gå emot Anna, några fräscha pooler, vita stränder, turkost hav eller fräscha restaurangrätter har vi inte sett, än?
Citera
2018-07-19, 19:17
Medlem
Booken känner sig nog lite i underläge allt. Pernilla Wahlgren visade ju upp sitt hus för någon tidning, sitt egna 🏠. Inte hyrt eller lånat. Sen har en av systrarna Graaf köpt hus, ett eget 🏠 och visat upp i tidningen. Booken bor i en äldre liten hotell lägenhet när hon den stooora stjärnan är i Spanien. Inget fel med det mer än att det ska låta så märkvärdigt när det inte är det. Men de fyller ju lägenhet med hjärtan 💓 💓. Läst för mycket av Booken 😥
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in