2025-08-28, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Är Vanessa gravid?

Precis vad jag tänkte också.
Citera
2025-08-28, 01:58
Medlem
Är hon utan haka?
Citera
2025-08-28, 02:24
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Är hon utan haka?
Båda barnen på bilden saknar haka men kompenserar med att ha guldfiskögon istället.

Pappan ser ju rätt bra ut så det är ett mysterium att inte avkomman blev därefter. Mamman är ingen skönhet, erkännes, men ser bättre ut än sina barn åtminstone.
Citera
2025-08-28, 08:53
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Båda barnen på bilden saknar haka men kompenserar med att ha guldfiskögon istället.

Pappan ser ju rätt bra ut så det är ett mysterium att inte avkomman blev därefter. Mamman är ingen skönhet, erkännes, men ser bättre ut än sina barn åtminstone.
En liten protest mot att anmärka på fru Books barns utseende eller anatomi.
att skriva om Anna och hennes förändringar kropplsigt är en sak, men barnens är övertramp.
Ja jag vet att jag går OT och för första gången protesterar i tråden.
Citera
2025-08-28, 09:54
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
1. Varför har Antonio likadana kläder som sin pappa?
2. Varför högtryckstvättas gatorna? Råder det inte vattenbrist i Spanien?
3. Är Tomas Kaya och Anna Book fortfarande bästisar? (senaste inlägget om T.K på Bloggbevakningen)
Väntade bara på att det skulle komma upp "skit" om Kaya. Anna kan inte ha normala vänner. Visar sig att killen är extremkristen och nu kommit ut som extrem abortmotståndare. Han jämför bland annat abort med förintelsen... woha. Utöver det är han emot att "barn" ska få byta kön. Det kan man få tycka vad man vill om, men hans argument är att hjärnan inte är färdigutvecklad förrän man är mellan 25 och 30 år och därför ska man inte få ta ett sådant beslut innan dess. Jag antar att han även då anser att man inte ska få köpa alkohol eller rösta före 30 då heller? En jävla dåre helt enkelt. Jag förutsätter att han även hatar bögar och ja... han är tydligen syrian själv, så invandrare blir ju svårt att vara emot då.
Med en sådan kompis blir det svårt att argumentera för att Vanessa ska få göra abort. Gissar att hon blivit på smällen med någon random strandraggare som redan dragit. Annars hade vi fått höra mer om saken. Anna har som vanligt målat in sig i ett hörn och tvingas nu ta ställning till vad hon egentligen har för åsikter. Och sanningen är väl den att hennes åsikter - precis som Trumps - är beroende av vem som för tillfället är hennes senaste best friend ever.
Citera
2025-08-28, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
En liten protest mot att anmärka på fru Books barns utseende eller anatomi.
att skriva om Anna och hennes förändringar kropplsigt är en sak, men barnens är övertramp.
Ja jag vet att jag går OT och för första gången protesterar i tråden.
Håller inte med då ätteläggen flashar tillsammans med Tooket på sociala media! De har valt ett offentligt liv i och med detta. Sen kan vi alla konstatera att hakan är obefintlig. Likväl som brösten kommenteras kan väl också en obefintlig haka kommenteras. Att hon dessutom fått epitetet ” den lilla Ljåttan” är ju mammans skapelse
Citera
2025-08-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Väntade bara på att det skulle komma upp "skit" om Kaya. Anna kan inte ha normala vänner. Visar sig att killen är extremkristen och nu kommit ut som extrem abortmotståndare. Han jämför bland annat abort med förintelsen... woha. Utöver det är han emot att "barn" ska få byta kön. Det kan man få tycka vad man vill om, men hans argument är att hjärnan inte är färdigutvecklad förrän man är mellan 25 och 30 år och därför ska man inte få ta ett sådant beslut innan dess. Jag antar att han även då anser att man inte ska få köpa alkohol eller rösta före 30 då heller? En jävla dåre helt enkelt. Jag förutsätter att han även hatar bögar och ja... han är tydligen syrian själv, så invandrare blir ju svårt att vara emot då.
Med en sådan kompis blir det svårt att argumentera för att Vanessa ska få göra abort. Gissar att hon blivit på smällen med någon random strandraggare som redan dragit. Annars hade vi fått höra mer om saken. Anna har som vanligt målat in sig i ett hörn och tvingas nu ta ställning till vad hon egentligen har för åsikter. Och sanningen är väl den att hennes åsikter - precis som Trumps - är beroende av vem som för tillfället är hennes senaste best friend ever.

Ja, hon har höjt honom till skyarna!
Citera
2025-08-28, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Eftersom Anna nu är trogen katolik så borde hon vara emot abort, det är en stor synd
Citera
2025-08-28, 12:05
Medlem
moralhoras avatar
Ingenting är ju förvånande i förhållande till Kaya. Förväntade sig människor att han skulle ha andra åsikter? Han är, som påpekats, extremkristen.

Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Eftersom Anna nu är trogen katolik så borde hon vara emot abort, det är en stor synd

Annas "kristendom" går ju mest ut på att hon kan briljera i hur bra hon är på att vända andra kinden, samtidigt som hennes inbillade fiender (som kanske eller kanske inte vet att Anna är sur på dom) kommer att lida i skärselden. Jag tvivlar på att hon har tänkt så mycket på moraliska dilemman när det gäller religionen mot det moderna samhället.
Citera
2025-08-28, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har Lilla Anna konverterat eller är hennes katolicism bara ett nyck?
Citera
2025-08-28, 12:12
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Har Lilla Anna konverterat eller är hennes katolicism bara ett nyck?

Tror det är en referens till att hennes spanska släkt är med stor sannolikhet katoliker och Anna yrar ju hela tiden om att hon är "spanjorska". Men Anna är väl protestant, precis som de flesta andra i Sverige.
Citera
2025-08-28, 12:24
Medlem
Anna solar

https://postimg.cc/gallery/JB3L9JP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in