2018-04-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Min sambo blev accepterad igår efter ett par månader! Jag är dessvärre bortplockad sedan länge, tilll på köpet pga en ytterst tramsig anledning.

Jag har blivit blockad två ggr utan någon som helst anledning. Antar att jag följde någon som hon inte gillar. Nu räcker det med att se vad ni skriver och länkar till här, orkar inte göra nåt mer fejkkonto och krusa för kärringen.
Citera
2018-04-29, 18:26
Medlem
Boopidoos avatar
Jag har också råkat ut för det (efter att ha gillat ett av Alexander E's inlägg). Det gör att jag tror att hon har väldigt få riktiga följare och det är därför hon klarar av att kartlägga allt de gör. Bara det är helt stört 🙄 beteende.
Dessutom tror jag hon kartlägger om Lazy F och snoppviftar A har samma följare som hon har. Blockad hos en, blockad hos alla
Citera
2018-04-30, 05:33
Medlem
Ingen som tänkte att allt som Tunnan lägger upp på insta är ånyo PW light kost osv inga helkropps bilder, så det är som vi sagt ( skrivit) hon har gått upp i vikt och försöker att gå ned det igen. Hon är ej heller med i något på TV, glans dagarna efter Biggest loser är över.
Citera
2018-04-30, 08:44
Medlem
I vanliga BL så brukar ju förra årets vinnare gästa programmet under något avsnitt. Funderar på om det kommer vara så i kommande säsong av BL VIP och om det är därför som Anna nu har fått träningsmani igen. Det var väl ungefär den här tiden förra året som hon var iväg på inspelning?
Citera
2018-04-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
I vanliga BL så brukar ju förra årets vinnare gästa programmet under något avsnitt. Funderar på om det kommer vara så i kommande säsong av BL VIP och om det är därför som Anna nu har fått träningsmani igen. Det var väl ungefär den här tiden förra året som hon var iväg på inspelning?

Så kan det mycket väl vara!
Citera
2018-04-30, 15:29
Medlem
Kan intyga att tunnan är påväg tillbaka i sin goa runda vigör, såg eländet i MOS för ett par dagar sedan ätande på en food court och det var inte sallad om jag så säger 🤣
Citera
2018-04-30, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Kan intyga att tunnan är påväg tillbaka i sin goa runda vigör, såg eländet i MOS för ett par dagar sedan ätande på en food court och det var inte sallad om jag så säger 🤣

Du skulle tagit en bild och lagt upp.
Hon har en em på en live gått igenom att hon inte gått upp i vikt mer än något kilo samt fuskar inte med maten osv.
Hon sköter såväl kost och motionen
Citera
2018-04-30, 17:44
Medlem
Kan intyga att Anna verkar släppa in vem som helst på sin insta nu. Skapat ett konto enbart för hennes skull och nu blivit accepterad. Det är ens inget seriöst konto...
Citera
2018-04-30, 19:52
Medlem
Tänkte gå fram till henne på MOS och låssas vara ett fan 🤣 hon såg sliten och fläskig ut, pinsamt och sitta och svulla när hon är BL VIP vinnare 🤣🤣🤣
Citera
2018-04-30, 22:07
Medlem
Killthepoors avatar
Laddar upp lite videos från insta från de senaste dagarna.

De här sk powerwalksen verkar det inte vara någon fart i direkt, verkar gå rätt slött vad jag kan se. Men tar man 12412 steg på 7,6 km så förstår jag att det inte går undan.
Jag jämförde med mig själv som går 10200 steg på 7,9 km ( och jag är 157 cm)

Och självklart är hennes otroooooligt ordentliga barn ute och firar valborg med henne, de är minsann inte ute och slarvar som andras ouppfostrade barn🤦🏻‍♂️
Ja den kvinnan är bara för mycket alltså.

https://minfil.org/S4gfn8e5b9/17C50E...3D930DC174.MP4

https://minfil.org/P3g0n5eeb7/81F0CA...DA7BC3856C.MP4
Citera
2018-04-30, 22:20
Medlem
Någon som vet om Anna är någon av de 500 personerna som är inbjuden till Lill-Babs begravning eller hon skall försöka få ta någon av de övriga 450 platser som är till övriga?
Citera
2018-04-30, 23:24
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Någon som vet om Anna är någon av de 500 personerna som är inbjuden till Lill-Babs begravning eller hon skall försöka få ta någon av de övriga 450 platser som är till övriga?

Hon lär våldgästa sig in, precis om på Noppes begravning.

Varje kändis bör ju skriva in i testamentet att Anna Book INTE skall komma in i kyrkan.

Lill-Babs hade givetvis inte velat se Anna Book i kyrkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in