2018-06-03, 21:59
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Kan ta gift på att hon tog den så kallade "barbiedrogen" efter en inledande trög tid på slottet. Efter en permission började fettet plötsligt rinna av Anna och samtidigt blev hon brun som en pepparkaka.
Man blir enligt uppgift brun, pigg och smal av barbiedrogen. Anna är normalt blek, trött och tjock.

Så, när Anna är brun går hon ner i vikt. När Anna inte är brun går hon upp i vikt.

Exakt! Har en nära vän som är läkare. Hans första kommentar när han såg AB under BL-tiden var just Barbiedrogen.

För att citera ”jag sätter min medicinutbildning på att hon tar Melanotan”

Det är samma med Jackie Ferm och andra brudar. Svinbruna, rasar i vikt och wooops plötsligt viktpendlare de och är mellan kurer.

Dessutom har ju både Boken och maken skrutit om hur härligt deras sexliv numera är. Tacka fan för det, man blir kåtare av Melanotan. Det är en ”biverkning”
Citera
2018-06-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Exakt! Har en nära vän som är läkare. Hans första kommentar när han såg AB under BL-tiden var just Barbiedrogen.

För att citera ”jag sätter min medicinutbildning på att hon tar Melanotan”

Det är samma med Jackie Ferm och andra brudar. Svinbruna, rasar i vikt och wooops plötsligt viktpendlare de och är mellan kurer.

Dessutom har ju både Boken och maken skrutit om hur härligt deras sexliv numera är. Tacka fan för det, man blir kåtare av Melanotan. Det är en ”biverkning”

Låter lite som vanligt hederligt uppåttjack, antar detta Melanotan är något amfetam/ephedrin liknande stimulantia?
Citera
2018-06-04, 03:48
Medlem
Zoom008s avatar
Hur var det med maken? Fanns det solbränna där också? Jag vill minnas att det var mycket sex i samma veva som hon gick ner i vikt och var brun. Henne går väl och lura i vad som helst. Litar inte på den där frisören som också ser ganska solbränd ut emellanåt. Hon gick ju hem till honom dagligen i den vevan och det var så myspys.
Senast redigerad av Zoom008 2018-06-04 kl. 03:51.
Citera
2018-06-04, 07:52
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur var det med maken? Fanns det solbränna där också? Jag vill minnas att det var mycket sex i samma veva som hon gick ner i vikt och var brun. Henne går väl och lura i vad som helst. Litar inte på den där frisören som också ser ganska solbränd ut emellanåt. Hon gick ju hem till honom dagligen i den vevan och det var så myspys.

Hängde hon hos Bobby Oduncu? Han är väl rätt känd för att deala med olagliga preparat och ha haft sexorgier...
Citera
2018-06-04, 08:48
Medlem
kanelipullas avatar
Man ser klart och tydligt i videon att hon har gått upp i vikt igen och håller på att bli fet igen.

https://www.youtube.com/watch?v=km3LAP4dglU
Citera
2018-06-04, 09:03
Medlem
Så sorgligt att ännu en invandrare ligger svenska samhället till lady ( mamma finska, pappa spanjor och zigenare) hur mycket har Tunnan kostat svenska sjukvården ch hur mycket har rättegångskostnaderna varit runt hennes kriminella barn?
Citera
2018-06-04, 09:04
Medlem
Till last ska det vara 🤣
Citera
2018-06-04, 09:28
Medlem
Jag tycker ändå att det är fint att hon under intervjuen säger hon
har vänner som har fibromyalgin, men ordet saknar hon helt förmåga att uttala... Fibromylangi, sök på den ni. Bara Annas vänner som lider tror jag.
Senast redigerad av Bellint 2018-06-04 kl. 09:36.
Citera
2018-06-04, 09:32
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Så sorgligt att ännu en invandrare ligger svenska samhället till lady ( mamma finska, pappa spanjor och zigenare) hur mycket har Tunnan kostat svenska sjukvården ch hur mycket har rättegångskostnaderna varit runt hennes kriminella barn?

Eller hur! Och inte bara det.. hon har en rutten personlighet!
Elak och ond rakt igenom! Det lyser ondska i hennes ögon!
Citera
2018-06-04, 10:20
Medlem
Skulle vara intressant och veta vart de ska flytta, med deras grandiosa personlighet flyttar de väl in i Haga slott! Undra om de flyttar till mindre så minitunnan blir tvungen att flytta hemifrån
Citera
2018-06-04, 13:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hängde hon hos Bobby Oduncu? Han är väl rätt känd för att deala med olagliga preparat och ha haft sexorgier...
Ja, det stod i nåt reportage att dom umgicks flitigt och jag har för mig att dom inte var särskilt blyga för varandra. Kanske drogen fick den homosexuelle frisören att tända till på den "nya" Book? Hon såg ju faktiskt riktigt slampig och kåt ut där strax efter vinsten.
Citera
2018-06-04, 13:35
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOOOMsday
Låter lite som vanligt hederligt uppåttjack, antar detta Melanotan är något amfetam/ephedrin liknande stimulantia?

Melanotan är syntetiska peptidhormoner som stimulerar bildandet av melanin (dvs det som gör att man blir brun) och är inte narkotikaklassat öht så vitt jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in