2018-07-18, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna kan också hyra en lägenhet i huset för att lura i människor att de har kvar den tidigare lägenheten. Typ "Vi har inte alls behövt sälja lägenheten i Spanien, titta vi är här nu"
I hyran kan nyckel till poolen ingå.

Ja det är ju inte mycket interiörbilder hon lägger upp, ingen alls vid närmre granskning.

Har hon nyligen gjort ett tutt-jobb förövrigt? Senaste instainlägget när hon hukar sig framåt visar ovanligt fasta tuttar för att sitta på en jojo-bantare.
Citera
2018-07-18, 10:25
Medlem
håll tillgodo

https://postimg.cc/gallery/18x0oiwni/
Citera
2018-07-18, 11:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna kan också hyra en lägenhet i huset för att lura i människor att de har kvar den tidigare lägenheten. Typ "Vi har inte alls behövt sälja lägenheten i Spanien, titta vi är här nu"
I hyran kan nyckel till poolen ingå.

Ja det är mycket troligt att det är så
Citera
2018-07-18, 13:04
Medlem
Enligt tramsfrans på instagram har fadde gått ut med att bla Han och Roberto ska åka till Älvdalen som kändisbrandmän. Frågan är bara när Roberto åker?
(Tips på sida för att ladda upp bild mottages tacksamt, helst där man inte måste regga sig)
Citera
2018-07-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Enligt tramsfrans på instagram har fadde gått ut med att bla Han och Roberto ska åka till Älvdalen som kändisbrandmän. Frågan är bara när Roberto åker?
(Tips på sida för att ladda upp bild mottages tacksamt, helst där man inte måste regga sig)

Roberto kan åka direkt eftersom dom är i Sverige. Jag sa ju att dom inte är i Spanien.
Citera
2018-07-18, 13:11
Medlem
fuskas avatar
Citat:

http://tinypic.com/

Där har du.

Spännande att Anna A-B-C är så kåt på uppmärksamhet...
Tycker faktist synd om henne.
Senast redigerad av fuska 2018-07-18 kl. 13:12. Anledning: Stava.....
Citera
2018-07-18, 13:39
Medlem
Angående Nemos Podd (intervjun med Anna)
1 timme och 22 minuter in pratar hon om våldtäkten som hennes son är dömd för.

Hon skyller ifrån sig drar konstiga paralleller, men lyckas återigen klämma ur sig att ett offer är inte alltid ett offer och en förövare är inte alltid en förövare, vittnen ljuger och hänvisar till Dr Phil för att visa att folk ljuger och inget är sant förens det är bevisat… Sonen är dömd i två instanser.
I vårt samhälle så är det nog svårt att hitta en tyngre bevisprövning. Skamligt! Hon försöker fortfarande insinuera att det inte är sant… och skickar ingen tanke till den 13 åriga tjej som sonen våldfört sig på.

Det är helt jävla skadat!! Skäms Anna!!
Citera
2018-07-18, 14:08
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
håll tillgodo

Fy vilka äckliga bilder. Karln ser ut som en riktig slemputte. Synd att vi inte får se dom ligga. Hade varit en riktig underhållning typ den gamla porrfilmen med falukorven.
Citera
2018-07-18, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
håll tillgodo

Jag tycker de ser lika kära och glada ut som min äkta hälft och jag!
...fast det behöver vi inte bevisa via instagram förstås
Citera
2018-07-18, 14:56
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
Där jag bor finns det en pool som alla i området får använda. Dock krävs det att man har en nyckelbricka för att komma in till själva poolen. Detta är för att hindra obehöriga att bada. Exv andrahands kontrakt eller personer från andra områden. Detta medför att det finns många som är runt stängslet och låtsas bada. Stängslet är ganska tight runt poolen så det ser ut precis som på AB s bilder.

Tack vara dig har hon nu lagt upp massor med bilder/filmer där de är innanför stängslet. Så det är nog så att de är tillbaka i den spanska betongbunkern från 70-talet. Jag fascineras mest av hur tråkig hennes mat ser ut. Allt kött/kyckling/fläsk ser helt överstekt ut, hon är riktigt oskicklig i köket, inte bara ohygienisk.
Citera
2018-07-18, 14:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Jag tycker att Anna Book skall vara frivillig kändisbrandman, men det vågar hon inte.
Senast redigerad av trottwell 2018-07-18 kl. 15:03.
Citera
2018-07-18, 16:10
Citat:
Tramsfrans har nog läst det på det Twitter-konto som är parodi på Fadde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in