2018-03-12, 20:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Jo, jag såg när hon satt påverkad (alkohol och tabletter?) och betedde sig efterblivet och agressivt.

Det är den riktiga Anna.

Och ja, tänderna kostade "bajs".

Sveriges ojämförligt störste c-kändis. Ingen tvekan längre.

Det mesta av pengarna har nog gått till henne själv och sitt utseende hursomhelst .. tänder , tuttar , mage ,hår , botox , märkeskläder , barbiedrog?
Citera
2018-03-12, 20:39
Medlem
godboys avatar
Någon som har en susning om var alla StolleTANDosarna kommer ta vägen då lägenheten väl blir såld?
Citera
2018-03-13, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 26cm
Hon kan knappt prata med dem och hon tror att hon kommer kunna sjunga med dem.

Behöver hon ju inte kunna. Hon mimar ju alltid har vi fått reda på i tråden...😁
Citera
2018-03-13, 06:11
Medlem
Har inte sett Melodifestivalen i år men såg finalen bl.a. för att jag ville se Tunnans reklaminslag som skrivits mycket om här....och jag satt vid och uthärdade hela detta "temaprogram" riktat till barn och bögar (har inget emot dessa grupper - tycker det är viktigt att de får sina intressen tillgodosedda , men nästa år kan väl programmet gå i barnkanalen).

.....men jag måste fan ha blinkat en gång för mycket för jag såg inte till Tunnan. Trodde att inslaget i finalen skulle bli något "alldeles extra" - kanske live i Frends. Men en sista gång svek Björkman Tunnan. Gissar att hon sitter och ruvar på hämnd......
Citera
2018-03-13, 08:13
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Har inte sett Melodifestivalen i år men såg finalen bl.a. för att jag ville se Tunnans reklaminslag som skrivits mycket om här....och jag satt vid och uthärdade hela detta "temaprogram" riktat till barn och bögar (har inget emot dessa grupper - tycker det är viktigt att de får sina intressen tillgodosedda , men nästa år kan väl programmet gå i barnkanalen).

.....men jag måste fan ha blinkat en gång för mycket för jag såg inte till Tunnan. Trodde att inslaget i finalen skulle bli något "alldeles extra" - kanske live i Frends. Men en sista gång svek Björkman Tunnan. Gissar att hon sitter och ruvar på hämnd......
En kvalificerad gissning är att inslaget pockades bort för att ett bidrag fick framföras en gång till p g a teknikstrul. Och att Anna på något sätt kommer att ta upp detta i media.
Citera
2018-03-13, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
En kvalificerad gissning är att inslaget pockades bort för att ett bidrag fick framföras en gång till p g a teknikstrul. Och att Anna på något sätt kommer att ta upp detta i media.

Just det, tjejen som hade ljudstrul. Tror ni det kan ha varit medvetet av SVT för att slippa sända det sista inslaget med Tunnan? Det var väl dessa inslag som enl. henne "inte skulle gå obemärkt förbi". Nu var det just det de gjorde. Vet inte hur hon bär sig åt men allt hon rör vid blir till bajs och tonfisk...
Citera
2018-03-13, 11:07
Medlem
26cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Behöver hon ju inte kunna. Hon mimar ju alltid har vi fått reda på i tråden...😁

Ah, glömde det. My bad
Citera
2018-03-13, 11:20
Medlem
Den kriminelle sonen kör live på insta , han säger att snart flyttar dom från Solna och det ska bli sååå skönt, han sitter bara och jäspar och är försenad till skolan, igår skrev han något om att han var sårad men van att bli det. Tunnan var ute och åkte igår såg henne i Solna centrum, svullen i ansiktet såg ut som hon gråtit, R var med och gick före verkade som dom var osams. V höll armen om Tunnan, kändes pinsamt det var helt klart något som hänt
Citera
2018-03-13, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Den kriminelle sonen kör live på insta , han säger att snart flyttar dom från Solna och det ska bli sååå skönt, han sitter bara och jäspar och är försenad till skolan, igår skrev han något om att han var sårad men van att bli det. Tunnan var ute och åkte igår såg henne i Solna centrum, svullen i ansiktet såg ut som hon gråtit, R var med och gick före verkade som dom var osams. V höll armen om Tunnan, kändes pinsamt det var helt klart något som hänt
"Trubbel i paradiset"? Ja, inget konstigt alls, så många problem som hon har nu så vore det snarare onormalt om hon inte såg "gråtsvullen" ut..Vi får hoppas för barnens skull att allt ordnar sig till slut.
Citera
2018-03-13, 12:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
I liven igår, när hon var i det ledsna stadiet avslöjade hon:
Till påsk hade hela familjen tänkt åka till segunda casa, men svärfar ska komma till Sverige då, så det blir inget med den resan.
Det börjar närma sig svärfars besök och troligtvis kontraktsskrivning.
Återigen är det Antonio som är leverar sanningen: De ska snart flytta.
Booken påstår fortfarande att "det beror på om Roberto får det pris han vill ha för lägenheten".
Vilken soppa
Citera
2018-03-13, 17:12
Medlem
Nån har lagt bud på deras lya..... tyvärr är det inte öppen budgivning
Citera
2018-03-13, 19:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Nån har lagt bud på deras lya..... tyvärr är det inte öppen budgivning

Tack och lov i så fall, svärfadern hade väl hållit räfst och rättarting med familjen om det inte funnits någon köpare.
Nåväl, det förklarar väl i så fall att hon har gråtit och inser att de måste flytta därifrån.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-03-13 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in