2018-04-15, 20:07
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
2 av deltagarna i årets omgång är återvändare. Båda vägde mycket mer än när dom var med för några år sedan. Klart man är lite nyfiken på om Book håller vikten eller om hon går upp som dom flesta efter hårda bantningskurer. Om hon var smal och "snygg" skulle hon nog söka upp Oxblod och be om att bli fotograferad? Vore intressant om hon håller sig smal då hon kan skriva en kokbok vad man äter och tillagar. Kan bli en bestseller.

Vår kära Anna kommer att bli lika rund som tidigare. Det kommer hon att skylla på produktionsteamet som inte följt upp hennes liv och destruktiva ätande. Indirekt kommer hon även att skylla all media över hennes misslyckade liv, sonens våldtäkter och familjens klena ekonomi.

Längre fram skyller AB på media och Flashback för att hennes fantastiska begåvade barn inte får några jobb p.g.a. arbetsgivarnas avundsjuka på Annas lysande karriär inom showbusiness...
Citera
2018-04-15, 22:37
Medlem
Mangelinas avatar
Vi fäller en tår för den avmagrade kvinnan och konstaterar i samma mening att hon såg bättre ut när hon var tjock. Men jag gillar hennes självförtroende, TROTS att hon ser ut som en zigenare som slaktade hästen för dom vita tänderna och satte dom på sig själv
Citera
2018-04-16, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Vi fäller en tår för den avmagrade kvinnan och konstaterar i samma mening att hon såg bättre ut när hon var tjock. Men jag gillar hennes självförtroende, TROTS att hon ser ut som en zigenare som slaktade hästen för dom vita tänderna och satte dom på sig själv
Avmagrade? Det gäller inte längre. På bilden med My kunde man se att den forna rondören är åter, precis som det spekulerats i här. Ordningen är återställd.
Citera
2018-04-16, 08:47
Medlem
Boopidoos avatar
Har läst Boken om Booken . Tänkte att den skulle vara en fnissig läsupplevelse, men istället gav den mig en känsla av obehag. Det blir så tydligt hur sjuk i huvudet hon är. Hela boken är en enda ocensurerad hyllning till henne själv och det handlar inte om självförtroende utan om någon mental skada. Hon har absolut NOLL självinsikt. Bl a påhoppen på Måns Z och ansvariga för Let's Dance är litet otäcka att läsa
Citera
2018-04-16, 08:59
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Har läst Boken om Booken . Tänkte att den skulle vara en fnissig läsupplevelse, men istället gav den mig en känsla av obehag. Det blir så tydligt hur sjuk i huvudet hon är. Hela boken är en enda ocensurerad hyllning till henne själv och det handlar inte om självförtroende utan om någon mental skada. Hon har absolut NOLL självinsikt. Bl a påhoppen på Måns Z och ansvariga för Let's Dance är litet otäcka att läsa

Skrämmande, kanske får ta och läsa boken någon dag.

Fast vägrar faktiskt köpa den, så får ta en sväng till biblioteket och se om dom har den inne.
Citera
2018-04-16, 09:23
Medlem
Den absolut bästa Book storyn är när hon var med i nyhetsmorgon ang hennes seger i tjockistävlingen. Dagen efter grät hon ut i pressen för att Tilde inte hyllat henne tillräckligt för segern.
Citera
2018-04-16, 11:05
Medlem
Citat:

Men jag så ju det, hon är totalt uppfylld av sig själv alla andra har gjort fel mot henne och hon har aldrig gjort något fel. I alla tävlingar som hon varit med i så har den som vunnit ALLTID fuskat spelar ingen roll vilken typ av tävling det är alla har fuskat för att vinna och hon har alltid varit ärlig osv.....
Citera
2018-04-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men jag så ju det, hon är totalt uppfylld av sig själv alla andra har gjort fel mot henne och hon har aldrig gjort något fel. I alla tävlingar som hon varit med i så har den som vunnit ALLTID fuskat spelar ingen roll vilken typ av tävling det är alla har fuskat för att vinna och hon har alltid varit ärlig osv.....

Och när hon själv till slut vinner någon random skittävling på tv så ser hon helt manisk och galen ut när hon väl koras till vinnare... #biggestlooserever
Citera
2018-04-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Och när hon själv till slut vinner någon random skittävling på tv så ser hon helt manisk och galen ut när hon väl koras till vinnare... #biggestlooserever

Och alla ska hylla henna, röda mattan gäller vart hon än kommer
Citera
2018-04-16, 16:01
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Skrämmande, kanske får ta och läsa boken någon dag.

Fast vägrar faktiskt köpa den, så får ta en sväng till biblioteket och se om dom har den inne.
Jag skickar gärna mitt ex till dig
Citera
2018-04-16, 16:05
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Jag skickar gärna mitt ex till dig

Haha ok oj är den så pass värdelös?
Citera
2018-04-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biffig
Om jag får gå lite off topic nu så såg jag unge herr Toledano Books live på Instagram för några timmar sen där han förklarade att det är slut med flickvännen och han har spenderat natten med nån som gör honom glad och får honom att skratta.

Kommer mamma Anna hasta hem nu?

Har han sovit i mammas säng nu igen....😆
...gör honom glad och får honom att skratta... mammas ponke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in