2018-02-16, 22:46
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberryhill
Ursäkta en okunnig, men flera av inläggen pekar på att hon ”drogar”. Är det fludder eller uppåttjack i så fall? Om så är fallet är det ju knappast konstigt att hon tappar det nygjorda fejset och får ångest. Det får ju alla som knarkar nu och då. Och nej, jag har inte sett någon ”liveshow” eller dylikt. Bara hur hon satt och cyklade som besatt i Biggest Looser.
Precis allt talar för att hon började ta Melanotan 2 när det gick trögt i BL. Minns jag rätt så var hon som väntat usel även på bantning och träning, tills de fick permission och Anna kunde åka in till Stockholm och skaffa hjälp. Efter det blev Anna plötsligt brun, energisk och kilona började smälta bort. Satte ihop en jämförelsebild.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=mj2r7a&s=9
Citat:
Melanotan 2, även kallad ”barbiedrogen”, är ett hormonpreparat som injiceras. Produkten är inte kontrollerad och uppges göra användaren solbränd, smal och öka sexlusten. Produkten kan skada hälsan allvarligt och Läkemedelsverket avråder från all användning.
https://lakemedelsverket.se/malgrupp...-barbiedrogen/
Kul att självaste Tunnan sitter här och läser. Hoppas hon uppskattar att hon fått namn på sin psykiska störning och söker sig vidare till psykvården. Det ska ju vara en lättnad när man får namn på vad man lider av. Hoppas hon sen söker ett riktigt jobb, ingen mår bra av att gå arbetslös och leva på sin partner år ut och år in.
Citera
2018-02-16, 22:50
Medlem
Hittade en bok idag skriven av Moa Herngren ”Tjockdrottningen” tror den handlar om Anna Book 😡 en tjockis som är med i ett bantningsprogram på ett slott 🤣🤣🤣🤣
Citera
2018-02-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Precis allt talar för att hon började ta Melanotan 2 när det gick trögt i BL. Minns jag rätt så var hon som väntat usel även på bantning och träning, tills de fick permission och Anna kunde åka in till Stockholm och skaffa hjälp. Efter det blev Anna plötsligt brun, energisk och kilona började smälta bort. Satte ihop en jämförelsebild.
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=mj2r7a&s=9

https://lakemedelsverket.se/malgrupp...-barbiedrogen/
Kul att självaste Tunnan sitter här och läser. Hoppas hon uppskattar att hon fått namn på sin psykiska störning och söker sig vidare till psykvården. Det ska ju vara en lättnad när man får namn på vad man lider av. Hoppas hon sen söker ett riktigt jobb, ingen mår bra av att gå arbetslös och leva på sin partner år ut och år in.
Verkar vara en farlig drog med risk för olika infektioner och hudcancer som belöning. Nu förstår jag varför en del kvinnor får pundarutseende ”huxflux” som varken går att få bort med vare sig smink eller tandblekning.
Citera
2018-02-17, 00:04
Medlem
Zoom008s avatar
Vad är det för typ av tabletter som frisören säljer? Han ser ju helt sönderopererad ut och verkar full av botox i hela fejan.
Citera
2018-02-17, 00:26
Medlem
StAlias avatar
Där. DÄR. Gick min gräns. Tunnan och PH-luder. För mina skattepengar. I helvete. Ta dig i röven radiotjänst
Citera
2018-02-17, 00:47
Medlem
Killthepoors avatar
Hon får intervjun i Expressen att låta som att hon har fått huvudrollen i nästa stora Hollywoodproduktion.

”Bra dialog om manuset och att man förstår innebörden av vad man jobbar mot.
Det hjälper jättemycket att den man jobbar tillsammans med också är lättsam och positiv och har en skön inställning. Personkemin är jätteviktig. Jag kände att Smail gillade mig tillbaka. Vi skrattade från första stund och hade samma humor och förstod prylen. Då blir det inte så svårt som man kan tro.”

Och;

”Roberto är medveten om att det här är en del av mitt jobb och det jag vill hålla på med..”

Sen blir det ju superspännande att se vad samarbetet mellan henne och Smail kommer att leda till framöver! Jag hoppas verkligen, precis som Anna säger, att det inte är sista gången de jobbar tillsammans! Tänk er bara hur långt detta dreamteam kan ta sig bara de slår sina ultrakända huvuden ihop!😏

Och anledningen till att Roberto är så lyrisk över Annas medverkan i reklamsnuttar är väl för att hon äntligen drar in lite pengar till kaffekassan (2 paket ICA basic mellanrost?)
Citera
2018-02-17, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Hittade en bok idag skriven av Moa Herngren ”Tjockdrottningen” tror den handlar om Anna Book 😡 en tjockis som är med i ett bantningsprogram på ett slott 🤣🤣🤣🤣

HAHAHAH. Garanterat! Hahahahhaha.
Fyfan va bra! Boken kom i somras också.
"Annie Ek", Anna Book.
Bok är ett träslag, likaså ek sen Annie och Anna är ju näst på identiska namn. Lite som felix herngrens "Uno Sandberg" älskar!!

"Annie Ek väger över 200 kilo och tillbringar sina dagar med att äta och drömma sig bort i andras liv på Facebook och Instagram"
Citera
2018-02-17, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Jag fattar varför Anna kallas Tunnan och sonen Haklöse men varför kallas hennes gubbe Halmpyntet?

Jag inbillar mig för att det är typ för att halmhatten kommer från Spanien. Men kan ha fel

Edit: min andra teori, är att halm står för säng och pynt för dekoration, alltså Tunnans sängdekoration. Men denna känns kass 😅
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-17 kl. 01:08.
Citera
2018-02-17, 05:27
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Jag fattar varför Anna kallas Tunnan och sonen Haklöse men varför kallas hennes gubbe Halmpyntet?

Såhär tror jag namnet myntades:

Tunnan hänger bilder i form av julpynt, både på sin döda mamma och svärmor, i sin julgran. Ibland har det spånats här i tråden om att Roberto är otrogen och kanske mystiskt plötsligt försvinner. Då kanske även han dyker upp, hängandes i Tunnans gran, som ett jul-/halmpynt.
Citera
2018-02-17, 09:05
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:

Jag har för mig det syftar på julbock. Books bock. Men det fanns mycket roligare teorier så jag ska byta min inre bild!
Citera
2018-02-17, 09:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Bianca har en egen tråd.

Men herregud läs inlägget. Det handlar om vem Boken haft sex med.
Citera
2018-02-17, 09:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Anna kör nu live och jämför sin egen skrivstil med Robertos och peakar till oss här inne (så kul att få bekräftat att hon verkligen läser här, jävla nolla) att ”man måste vara FUCKED UP som tror att jag sätter mig ner och skriver ett alla hjärtans dag-kort till mig själv *labilt hånskratt*” Men Anna. Du ÄR fucked up. Och det skulle inte förvåna någon om du skrev ett kort till dig själv, för du är så jävla störd och bränner alla broar.

Hon hälsade också till oss att Roberto och hon INTE skall skilja sig.

Det är ju under inga omständigheter en man som skrivit kortet (obs att jag här gör förbehåll för att han är otroligt femi och kan ha skrivit kortet). Jag är rätt säker på att hon tvingat Vanessa att skriva, eftersom det ser ut som en ung tjejs handstil. En gråtande Anna tvingar dottern att skriva, jag kan riktigt se den bilden framför mig. Och JA, Anna, du är precis så störd att du är kapabel till något så sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in