2017-08-07, 23:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...jag tror att det har stått i tråden att det är Robertos far som äger lägenheten? Han har ju tydligen fastigheter i Spanien också. Är han kanske pigg på att punga ut till skadeståndet...?

Jag trodde att han bara ägde lägenheten i Spanien
Ja det är klart, de har ingen större inkomst och en massa betalningsanmärkningar så jag är inte förvånad om svärfadern måste gå in som borgenär för dem.
Citera
2017-08-08, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Det känns inte som om det är en frisk människa som har skrivit detta! Det är offerkofta i kubik och helsnurrigt! "Tragedin", "pöbeln", konstiga hot (vad har de med våldtäkten att göra? Är de från de riktiga "förövarna"?) Nä det här är en knepig människa...

en helskum människa JA
Citera
2017-08-08, 00:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det är klart, de har ingen större inkomst och en massa betalningsanmärkningar så jag är inte förvånad om svärfadern måste gå in som borgenär för dem.
Är du säker på att du vet vad en borgenär är?
Citera
2017-08-08, 00:23
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Är du säker på att du vet vad en borgenär är?
Vi kan väl i detta fall upplysa om att en borgenär lånar ut pengar emedan en borgensman "går i borgen" dvs lovar att betala om låntagarna själva inte gör det.

Så nu har vi kört lite "allmänbildning" i tråden också.

Edit: I och för sig inte omöjligt att svärfar även varit/är borgenär åt paret Toledano Book genom att låna ut pengar till dem.
Senast redigerad av SvartaBjorn 2017-08-08 kl. 00:26. Anledning: Tillägg...
Citera
2017-08-08, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Ja vad ska säga... kräksmile.
Taget från Annas insta från Dr Alban festen.

patrikisakssonofficial@annatoledanobook du har mess från mig snygging.
annatoledanobook@patrikisakssonofficial Återkopplar asap!!!
annatoledanobook@patrikisakssonofficial 😘🙏🏼❤️

Vad jag kan se är kommentarerna från PI och Dr A kvar??
Citera
2017-08-08, 01:28
Medlem
Har Book gått ut grundskolan? Vem skriver så där? Känns som att ju mer hon skriver desto snurrigare verkar hon. Hur hon kan beskriva sina egna sexuella aktiviteter i media då hon visste att sonen var anklagad för en våldtäkt är värst av allt. Vad har dom barnen varit med om som har såna föräldrar då dom flesta normala behåller sitt sexliv för sig själva.

Om hon nu anser att folk inte känner henne har hon fel då hon talar om varenda tugga hon äter, hur hon bantar, vilken fantastisk familj dom är, kärleksfulla, ärliga, ödmjukheten och vilka våningar som finns i Spanien och den långa karriären som fullfjädrad artist med album som heter duga. Blev en lång mening och jag kände mig nästan som fru Tok själv.
Citera
2017-08-08, 02:49
Medlem
Tagelapas avatar
Hon upprepar som ett mantra att "ni vet inte vem jag är och hur jag är, ni vet ingenting om vår familj".

Det är ju ett otroligt uttalande av en person som ägnat de sista 20 åren åt att vräka ut sig i alla möjliga tidningar och tv-program. Hon har grinat och gnällt sig igenom hur många intervjuer som hellst. Grinat i alla möjliga och omöjliga tv-program.
Spiken i kistan var väl Arga Snickaren. Både hur hon betedde sig innan, när hon hysteriskt hulkande hatade sitt hem. Ville inte vara där, hade aldrig trivts där, kunde inte vara ensam hemma för då blev du lamslagen och bara satt och stirrade i soffan, hade inte förmågan att ringa hantverkarre när det blev telefonkö o s v i all jävla oändlighet.

När man sen får se hennes egna privata soprum, både de uppe i lägenheten och det i källaren (förrådet) så förstår man ju ännu mer hur det står till.

Att hon sedan betedde sig som ett riktigt ärkesvin när hon vräkte sin ilska och sitt missnöje över Anders Ö toppade hela eländet.

Så jo, nog vet den delen av svenska folket som råkade se de två programmen med Arga Snickarn vem du är. Vem din fega man är som inte vågar säga ifrån. Vem din late son är som med egna ord uttryckte att han var lat och helst smet undan.

Detta tillsammans med gäddhängsoperationer, bröstoperationer och nu sist postordertänderna gör väl att man får en hyfsat klar bild av vem du är som vill visa sådant publikt.
Till detta kan man ju lägga hysterin med hårtovan, lösnaglarna som går av, att alla andra fuskar och bara du är ärlig, att du är långfingrad och att tidigare vänner tar avstånd från dig......ja alltihopa sammantaget gör att man får en relativt hyfsad bild av hur du är som person.

Vill man fortsätta så kan man ju bara gå till ditt IG. Du uttrycker dig som en fjortis och drar dig inte för att slänga skit på andra och framhäva dig själv och din förträfflighet. Den lilla klick av följare som inte är "köpeföljare" står väl på samma mentala nivå som du själv för de använder sig också av femtioelva olika symboler som utfyllnad av texten precis som du själv gör.

Det finns hur mycket som helst att läsa, se på YouTube och på ditt IG som gör att det nog står ganska klart vad du är för slags person. Så jo.......vi vet vem du är.
Citera
2017-08-08, 04:02
Medlem
Den här sidan är tyvärr inte tillgänglig.
Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort. Gå tillbaka till Instagram.
Brottbyklinikens Instagramkonto har visst försvunnit.
Citera
2017-08-08, 04:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort. Gå tillbaka till Instagram.

Oj då, har dottern fått sparken eller har hela företaget försvunnit?
Citera
2017-08-08, 05:45
Medlem
#bortbykliniken
har 15 offentliga inlägg

så står det när jag söker på instagram sen kan jag se 15 foton
Citera
2017-08-08, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
#bortbykliniken
har 15 offentliga inlägg

så står det när jag söker på instagram sen kan jag se 15 foton

Brottbykliniken ska det givetvis stå
Citera
2017-08-08, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke

Tandläkarens privata instagramkonto finns kvar.
Men hon har rensat bort alla gamla bilder där familjen Fläsk fanns med på.

https://www.instagram.com/jelenadentist/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in