2018-01-19, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Hittade en äldre artikel som skrevs i sviterna av Annas GPB-operation. Jag citerar:

<Men jag är inte och kommer aldrig att bli ett sexobjekt, säger hon.
Vilket för den skull inte betyder att hon inte känner sig sexig som kvinna.
– Jo, jag känner mig alltid sexig. Jag är en stark kvinna och tror på mig själv. Min mamma sa alltid att jag var sexuell redan som liten, haha.>

Visserligen så är det vanligt att barn undersöker sina och sina kamraters kroppar, men är inte formuleringen "du var sexuell redan som liten" en något udda grej att höra från sin egna mor?

https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/

(det fetade)
En stilla undran: eftersom vi alla vet att Anna Book inte kan låta bli att ljuga, så ställer jag mig frågande till varför vi skall ta detta hennes påstående om vad Mamma Book skulle ha sagt för sant? Kan vi inte utgå från att Anna Book ljuger även i detta?
Citera
2018-01-19, 23:17
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Apropå Annas trosfixering så uppfattar jag att den liven egentligen mer handlade om att hon ville älta sin extrema kroppstransformation snarare än att hon avsåg att sälja något.

Det eller alternativt att hon ville visa vilket överflöd av oanvända underkläder hon har, för att visa att i ett så välbärgat hem som deras råder minsann ingen brist på något. Inte ens mjuka trosor!!!

Hon var i alla fall mycket angelägen att poängtera att hon inte längre kommer i sina gamla underbrallor.

Jag är tyvärr en notorisk viktpendlare och min erfarenhet är att just urvuxna trosor inte är någon big issue, vad gör det att fortsätta använda trosor som är lite för stora?
Är väl bara dessutom att ge underbyxorna till äldsta dottern i Annas fall.

Nä, hela den liven handlar om något annat än själva frågan "kan man sälja sina oanvända trosor?" Som upprepades in absurdum.

Kan bara konstatera att du har väldigt rätt i varenda mening och är väldigt med i matchen.

Detta är dock extra sant:
'Är väl bara dessutom att ge underbyxorna till äldsta dottern i Annas fall'
Precis och då hon sluppit sitta och älta och fortsätta mala.
Citera
2018-01-20, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Kolla hemnet så ser du att det finns huuur många lägenheter som helst. Problemet ligger inte i att det inte skulle finnas bostäder. Problemet ligger i att hon saknar jobb och är för oduglig för att få anställning någonstans. Jag köpte själv en paradvåning i vasastan på över hundra kvadrat och jag har 'vanligt' jobb

Odugling, javisst. Men ni bor grannar i någon sunkig hyreskasern inom 5 år om det du skriver om dig är sant. Glöm inte var du läste det först.
Citera
2018-01-20, 02:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Makalöst. Nu har du fått mig att tycka synd om honom på riktigt.

Pripps har rätt i att barnen har skadats av sin hemmamiljö.
Föräldrarna tar inget ansvar utan lever i en sagovärld där barnen bara är accessoarer för att skenbart kunna visa upp en god fasad av sitt familjeliv.
Nu börjar fasaden allt mer krackelera och vi ser en allt mer trasig familj titta fram bakom fasaden. Ingen normal förälder stöttar ett barns kriminella handlingar inte heller är en normal förälder så egoistisk att den inte bryr sig om sitt barn och istället tramsar runt på instagram och visar upp sina underkläder.
Anna mår givetvis inte bra när hon måste flytta men som förälder måste hon bita ihop och hantera situationen som en vuxen och inte bete sig som ett barn.
Citera
2018-01-20, 08:37
Medlem
I amerikanska BL berättar deltagarna att de blev bjudna att ta droger för att gå ner i vikt av tränaren. Nu har programmets tränare och läkare hamnat i blåsväder. Undra om det är samma i den svenska BL?
Citera
2018-01-20, 08:39
Medlem
Måste vara jättekul för Vanessa att gå i skolan och alla klasskamrater och lärare sett hennes morsa visa upp sina trosor strl xxxl.
Citera
2018-01-20, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Måste vara jättekul för Vanessa att gå i skolan och alla klasskamrater och lärare sett hennes morsa visa upp sina trosor strl xxxl.

Åh vad jag tycker synd om henne läst att det är jobbigt att bo brevid skolan för ungdomar går och skriker när de går förbi lägenheten.
Typ som i 3 kronor - Karlsson Persson eller vad de hette, mamma och pappa slum och två pantade kriminella bröder också en dotter som försöker vara ordentlig
Citera
2018-01-20, 09:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Tycker hon ska spara sina trosor xxx tills hon blir gammal och behöver vuxenblöjor. Hennes pension lär ju inte bli så hög då är det bra att ha dessa trosor som pensionsförsäkring
Jag tror hon bara behöver spara dom ett halvår sen passar dom nog igen.
Citera
2018-01-20, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det kommer jag ihåg. Johannes Brost avskydde Book och kunde inte hålla inne med föraktet. Tror han mådde skitdåligt av att vistas i samma program och det var väl där hon fick benämningen knubbsäl.

Såg inte det men hon påstod att brost hade sagt att hon luktar illa vilket inte stämde alls eftersom johannes sa att han inte har sagt det! O jag tror honom!!! Vad sa dom t varandra i direktsändning? Haha skulle va kul att se! Stackars johannes 💖 om ett tiotal säger att han är snäll o en säger tvärt emot så tror man ju på de tio som säger bra saker om han 😍
Citera
2018-01-20, 10:29
Medlem
Fast jag tror nog att Johannes Brost så att hon luktar illa för så mycket som hon påpekar/berättar/säger att hon är ny duschad och smörjt sig med lotion och luktar nu gott. Det är massor av gånger så nog luktade hon skunk när de träffades
Citera
2018-01-20, 11:23
Medlem
Bladgulds avatar
Har noterat att Anna ofta slänger in ett "på riktigt" som avslut på sina reflektioner över livets omständigheter. Alltså när hon berättat om saker som hänt, vad hon känt och i synnerhet om alla dramatiska händelser hon genomgått.
Har märkt att hon gör det såväl i det hon skriver som när hon pratar. Ex vis i "arga snickaren" när hon berättar om att hon får panikattacker av att ringa till hantverkare.

Det ligger förstås nära till hands att tolka det som en bekräftelse på att allt egentligen är en lögn. Varför förutsätter hon att hon ska bli misstrodd? Är det för att hon gått genom livet med ett konstant kryddande och förskönande av vad som egentligen hänt och vad hon upplevt? En dramatisk historia behövs kanske för att ursäkta ett slarvigt beteende, skamliga sanningar eller bara för att göra sig mer intressant än man egentligen är!

Det känns fördjävla sorgligt...
Citera
2018-01-20, 12:52
Medlem
Majoriteten av vad tunnan säger är lögn el en förvrängning av den sanna historien och bara till hennes fördel. Förstår att vänner inte orkar med henne då hon är såväl kleptoman och mytoman, och efter vad jag har hört är Felicia lika därav varför hon blir av med jobben hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in