Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 18:39
  #15277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
+1

Jobbar inom psykiatrin och jag anser att denna diagnos passar in bra på henne.

Det som jag tycker skiljer henne från en Narcissististisk personlighetsstörning är det sexuellt utlevande beteendet. Vi har ju sett ett antal bilder där hon antingen blir tafsad på, eller har sina händer på andra män. För att inte tala om hennes historier om sitt sexliv med Roberto.

Kan pyttelite om psykiatriska diagnoser, men är nyfiken på vad Histronisk personlighetsstörning innebär. Kan du förklara med några meningar - tycker det skulle vara kul att veta eftersom ni är flera som nämnt denna diagnos om henne. Hon är alltså inte narcissisist eller psykopat som jag annars gissar på....☺
Citera
2018-02-16, 18:52
  #15278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kan pyttelite om psykiatriska diagnoser, men är nyfiken på vad Histronisk personlighetsstörning innebär. Kan du förklara med några meningar - tycker det skulle vara kul att veta eftersom ni är flera som nämnt denna diagnos om henne. Hon är alltså inte narcissisist eller psykopat som jag annars gissar på....☺

Det står en förklaring nån sida bakåt 🖒
Citera
2018-02-16, 19:07
  #15279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot
Enligt de rykten som går, som bl a sprids av Bianca Ingrosso, så har "alla" som deltar i lets dance sex med varandra och lite överallt, i så fall borde ju Anna Book också haft sex under sin tid där. Är det någon här som hört något om det??
Om man spekulerar, vem skulle då hennes sexpartner/ers vara ??

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ts-dance/promo

Att "alla som deltar i Lets Dance har sex med varandra och överallt" tror jag vi kan avskriva som en stor överdrift. Med tanke på att påståendet kommer från Bianca Ingrosso som ju inte direkt är känd för sina subtila uttalanden (typ att hon bara måste del ge världen att hon en gång gjort ner sig på ett flyg etc). Sex i alla hörn kanske stämmer på Bianca och några till typ Selmeröv (som ju har haft erkänt svårt att "hålla den i hölstret" i flera sammanhang), men knappast för Tunnan (även om hon erkännt att hon är nymfoman). Hon hade säkert velat men jag tror varken hennes dansare David Watson eller någon annan var så sugen. David tyckte nog det var ansträngande som det var att släpa runt på "skåpet". Hon fick nog lomma hem till halmpyntet för lite action mellan fläskleggen.
Citera
2018-02-16, 19:23
  #15280
Medlem
nu är det livesändning
Citera
2018-02-16, 19:38
  #15281
Medlem
colberttts avatar
Anna kör nu live och jämför sin egen skrivstil med Robertos och peakar till oss här inne (så kul att få bekräftat att hon verkligen läser här, jävla nolla) att ”man måste vara FUCKED UP som tror att jag sätter mig ner och skriver ett alla hjärtans dag-kort till mig själv *labilt hånskratt*” Men Anna. Du ÄR fucked up. Och det skulle inte förvåna någon om du skrev ett kort till dig själv, för du är så jävla störd och bränner alla broar.

Hon hälsade också till oss att Roberto och hon INTE skall skilja sig.
Citera
2018-02-16, 20:48
  #15282
Medlem
Ursäkta en okunnig, men flera av inläggen pekar på att hon ”drogar”. Är det fludder eller uppåttjack i så fall? Om så är fallet är det ju knappast konstigt att hon tappar det nygjorda fejset och får ångest. Det får ju alla som knarkar nu och då. Och nej, jag har inte sett någon ”liveshow” eller dylikt. Bara hur hon satt och cyklade som besatt i Biggest Looser.
__________________
Senast redigerad av Blueberryhill 2018-02-16 kl. 20:56.
Citera
2018-02-16, 21:04
  #15283
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberryhill
Ursäkta en okunnig, men flera av inläggen pekar på att hon ”drogar”. Är det fludder eller uppåttjack i så fall? Om så är fallet är det ju knappast konstigt att hon tappar det nygjorda fejset och får ångest. Det får ju alla som knarkar nu och då. Och nej, jag har inte sett någon ”liveshow” eller dylikt. Bara hur hon satt och cyklade som besatt i Biggest Looser.

Skulle inte förvåna mig om tunna nyttjade det under BL , för innan det sändes var hon ibl manisk under sina lives . En live så gick hon så snabbt man nu kan med så korta ben samtidigt som hon höll en jäkla låda . Och länge . Allt kändes överenergiskt för någon som inte har tränat spec mkt i sitt liv innan .
__________________
Senast redigerad av nickomyra 2018-02-16 kl. 21:20.
Citera
2018-02-16, 21:44
  #15284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberryhill
Ursäkta en okunnig, men flera av inläggen pekar på att hon ”drogar”. Är det fludder eller uppåttjack i så fall? Om så är fallet är det ju knappast konstigt att hon tappar det nygjorda fejset och får ångest. Det får ju alla som knarkar nu och då. Och nej, jag har inte sett någon ”liveshow” eller dylikt. Bara hur hon satt och cyklade som besatt i Biggest Looser.
Amfetamin. Det är därför hon pendlar mellan energisk, puttinuttig men samtidigt iskall(mot sina barn) i kombo med att bli tvärt aggressiv så fort hon får mothugg. Men nu har hon nog kommit till fas 2 då det inte var så lätt att bara sluta när hon ville, därav bölandet men då kan man ta sig ett lite återfall och känna sig oslagbar igen. Om än aldrig mer så oslagbar som i tjackmissbrukets fas 1.

Att hon knarkar är "gammalt"(nåja...), men mer intressant att tv4 godtar det. Kanske rent av tv4 som fick henne att börja att knarka så hon skulle kunna leverera på tv? Jag har totalt tappat tron på tv4.
Citera
2018-02-16, 22:12
  #15285
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Amfetamin. Det är därför hon pendlar mellan energisk, puttinuttig men samtidigt iskall(mot sina barn) i kombo med att bli tvärt aggressiv så fort hon får mothugg. Men nu har hon nog kommit till fas 2 då det inte var så lätt att bara sluta när hon ville, därav bölandet men då kan man ta sig ett lite återfall och känna sig oslagbar igen. Om än aldrig mer så oslagbar som i tjackmissbrukets fas 1.

Att hon knarkar är "gammalt"(nåja...), men mer intressant att tv4 godtar det. Kanske rent av tv4 som fick henne att börja att knarka så hon skulle kunna leverera på tv? Jag har totalt tappat tron på tv4.

Ha ha ha. Ditt inlägg är bara så bra! Kan bara se hur Flodis-Tunnan frustar och skakar av ilska när hon läser det.

Jag vet inte om hon knarkar eller ej och jag bryr mig inte ett dugg. Men det som är så kul är hon läser här och att hon går bananas.

Meddelande till Tunnan:
Om du inte gått i strid med allt och alla då hade denna tråd dött ganska snart. Särskilt tacksamt är det då du alltid lyckas få till att du är förfördelad när så inte alls är fallet. Vidare så retar ju din eviga missunsamhet och otacksamhet gallfeber på folk. Fattar du hur tacksamma alla NORMALA människor varit för allt du fått av arga snickaren om de fått det?

Dock ett tips i all välmening: logga ut dig från alla sociala medier så ska du nog se att intresset för dig försvinner och ingen kommer tala om dig. Visst skulle det va lugnt och skönt? . Om ett år kommer du vara i princip bortglömd. Nä. Men just det, du vill ju alltid synas o höras.
Citera
2018-02-16, 22:21
  #15286
Medlem
Jag fattar varför Anna kallas Tunnan och sonen Haklöse men varför kallas hennes gubbe Halmpyntet?
Citera
2018-02-16, 22:31
  #15287
Medlem
https://www.expressen.se/noje/melodi...llas-av-maken/ Roberto tycker om att Anna är med andra och gör vågade scener

QUOTE=colberttt|63250824]Anna kör nu live och jämför sin egen skrivstil med Robertos och peakar till oss här inne (så kul att få bekräftat att hon verkligen läser här, jävla nolla) att ”man måste vara FUCKED UP som tror att jag sätter mig ner och skriver ett alla hjärtans dag-kort till mig själv *labilt hånskratt*” Men Anna. Du ÄR fucked up. Och det skulle inte förvåna någon om du skrev ett kort till dig själv, för du är så jävla störd och bränner alla broar.

Hon hälsade också till oss att Roberto och hon INTE skall skilja sig. [/quote]
Citera
2018-02-16, 22:43
  #15288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Amfetamin. Det är därför hon pendlar mellan energisk, puttinuttig men samtidigt iskall(mot sina barn) i kombo med att bli tvärt aggressiv så fort hon får mothugg. Men nu har hon nog kommit till fas 2 då det inte var så lätt att bara sluta när hon ville, därav bölandet men då kan man ta sig ett lite återfall och känna sig oslagbar igen. Om än aldrig mer så oslagbar som i tjackmissbrukets fas 1.

Att hon knarkar är "gammalt"(nåja...), men mer intressant att tv4 godtar det. Kanske rent av tv4 som fick henne att börja att knarka så hon skulle kunna leverera på tv? Jag har totalt tappat tron på tv4.
http://www.penguinbay.net/wp-content.../annabook1.png Vem är det som langar i så fall? Är det den där frisören som langat till halva stan, så kan jag dock inte fatta att han inte har åkt fast för länge sen. Farbror blå måste ju bara känna till hans affärer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback