2018-03-16, 18:52
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Min dotter som följer Antonio berättade just nu att han sänt en live där han gråter och mår jättedåligt.
Han hade sagt ngt om: Jag står inte ut, vet inte vad jag ska göra, var är människor när man behöver dom och sagt att ikväll skulle han supa.
Det verkar som om samtalet Puma69 hörde tidigare i dag stämmer.
Då måste man ju fundera på hur det står till i skallen på Booken?!? Något har hänt som gör att hennes son mår skit och hon drar iväg en live där hon säger att hon mår jättebra och skrattar och jollrar på sitt sedvanliga sätt.
SÅ sjukt!!!!!

Tänk vad alls skulle bli glada om han äntligen kunde ta livet av sig.
Antonio är en pedofil och serievåldtäktsman som alla hatar och som förstört många barns liv.
Citera
2018-03-16, 18:58
Medlem
godboys avatar
Kanske började komma ikapp Antonio vad han faktiskt har gjort och utsatt en annan människa för. Sen kanske folk har börjat att ta avstånd från honom också på grund utav Hans gärningar för få normala människor vill ju umgås med en barnvåldtäktsman.
Citera
2018-03-16, 19:05
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Kanske började komma ikapp Antonio vad han faktiskt har gjort och utsatt en annan människa för. Sen kanske folk har börjat att ta avstånd från honom också på grund utav Hans gärningar för få normala människor vill ju umgås med en barnvåldtäktsman.

Den enda som tycker Antonio gjort något bra är väll han som hyllar ała vldtäktsmän och kvinnoförtryckare - Samir Badran
Citera
2018-03-16, 19:50
Medlem
Killthepoors avatar
Idag var jag redo för tunnans första livesändning och tryckte på record, hallelulja tänkte jag!
Och liven började bra, tunnan i sitt absoluta esse som hon själv sa, crazy och uppåt som in i helskotta! Det var länge sedan jah såg henne så speedad faktiskt. And I liked it!!!!!😁
Snackade konstant med den där ”tunnelbanebettan” som följer henne på liven och sa att de måååste träffas irl snart!
Hon var så jäkla speedad så hon måste ha gått på något.
Pratade även om varför hon aldrig sjunger med i låtarna hon lyssnar på (vi tar det som en komplimang här inne va? 😁 hej tunnan!) och påstod att hon ville ju inte förstöra låtarna genom att sjunga över dem, utan hon vill låta artisten glänsa..(ja alla vet ju att om Anna öppnar munnen så överglänser hon alla och det är väl därför hon är så sparsam med sjungandet antar jag, för att låta alla andra få en chans att glänsa med&#128521
Pratade om Keratin och sa att det låter ju ”nästan som något olagligt!! Jag ska iväg och ta lite keratin!!!” Och så spårade hon ut på det ett tag och asgarvade (Fick känslan av att hon refererade till melatoninen vi har snackat om)

Ja och till det tråkiga då, som sagt spelade jag in hela första liven. TRODDE JAG. Det visade sig att inspelningen avbrutits av någon jävla anledning. BAAM på mig.😖

Men jag såg att några andra lagt upp lite lives här, hoppas det var från första sändningen. Den var fantastisk som sagt😁

Men som någon annan skrev här inne, otroligt sjukt med en gråtande Anna, gråtande Antonio och sen en helt speedad Anna på live efter det. Det stärker mina misstankar om att hon måste tagit en akutdos av något rejält uppiggande.
Citera
2018-03-16, 19:53
Medlem
Killthepoors avatar
Föresten när jag kom in på liven pratade hon om att hon skulle vara med i Talang ikväll, och fick såklart lite kommentarer i stil med ”men du behöver väl inte vara med där? Du sjunger ju så braaaaaaaaaaa”
Och hon svarade att ”man kan ju göra annat och ha andra talanger?”

Så nu blir det talang för er här inne ikväll, boka tvn😉
Citera
2018-03-16, 20:22
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Föresten när jag kom in på liven pratade hon om att hon skulle vara med i Talang ikväll, och fick såklart lite kommentarer i stil med ”men du behöver väl inte vara med där? Du sjunger ju så braaaaaaaaaaa”
Och hon svarade att ”man kan ju göra annat och ha andra talanger?”

Så nu blir det talang för er här inne ikväll, boka tvn😉
Nja - hon fejkgarvade och berättade att någon ANMÄLT henne till Talang.
Märktes att det "störde" henne en aning
Citera
2018-03-16, 22:01
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nja - hon fejkgarvade och berättade att någon ANMÄLT henne till Talang.
Märktes att det "störde" henne en aning

Aha, det var synd. Såg ju fram emot detta😕😁
Men det kommer nog mera underhållning inom kort ändå med tanke på allt som händer runt omkring henne nu😏
Citera
2018-03-16, 22:46
Medlem
Undrar varför hon inte är med i Farmen Vip (first time ever on planet earth)?
Citera
2018-03-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
För då hade Camilla vägrat att vara med. Hon fick nog av Anna Book i Biggest Loser.
Citera
2018-03-17, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Tänk vad alls skulle bli glada om han äntligen kunde ta livet av sig.
Antonio är en pedofil och serievåldtäktsman som alla hatar och som förstört många barns liv.
Lite hårt. Tänk på hans stöd som nog inte varit det bästa. Han har förtjänat det straff han fått men tycka att han ska ta livet av sig är inte rätt.
Citera
2018-03-17, 00:46
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g

Hon pratade om det där i en live för ett tag sen, hon sa att hon inte hade blivit tillfrågad men att det berodde på att hon hade fullt upp med Biggest loser under tiden farmen spelades in.
Så undermeningen var typ att de bemödade sig inte att fråga ers höghet för de visste att hon var en så upptagen kvinna
Citera
2018-03-17, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Lite live från vår numera något anonyma sångfågel

https://minfil.org/WbifP2dcbc/AEE7B3...1DE4151E27.MP4
Uppenbart påtänd. Färgat håret hos Bobby.. (sniff sniff) lol...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in