Idag var jag redo för tunnans första livesändning och tryckte på record, hallelulja tänkte jag!
Och liven började bra, tunnan i sitt absoluta esse som hon själv sa, crazy och uppåt som in i helskotta! Det var länge sedan jah såg henne så speedad faktiskt. And I liked it!!!!!😁
Snackade konstant med den där ”tunnelbanebettan” som följer henne på liven och sa att de måååste träffas irl snart!
Hon var så jäkla speedad så hon måste ha gått på något.
Pratade även om varför hon aldrig sjunger med i låtarna hon lyssnar på (vi tar det som en komplimang här inne va? 😁 hej tunnan!) och påstod att hon ville ju inte förstöra låtarna genom att sjunga över dem, utan hon vill låta artisten glänsa..(ja alla vet ju att om Anna öppnar munnen så överglänser hon alla och det är väl därför hon är så sparsam med sjungandet antar jag, för att låta alla andra få en chans att glänsa med😉

Pratade om Keratin och sa att det låter ju ”nästan som något olagligt!! Jag ska iväg och ta lite keratin!!!” Och så spårade hon ut på det ett tag och asgarvade (Fick känslan av att hon refererade till melatoninen vi har snackat om)
Ja och till det tråkiga då, som sagt spelade jag in hela första liven. TRODDE JAG. Det visade sig att inspelningen avbrutits av någon jävla anledning. BAAM på mig.😖
Men jag såg att några andra lagt upp lite lives här, hoppas det var från första sändningen. Den var fantastisk som sagt😁
Men som någon annan skrev här inne, otroligt sjukt med en gråtande Anna, gråtande Antonio och sen en helt speedad Anna på live efter det. Det stärker mina misstankar om att hon måste tagit en akutdos av något rejält uppiggande.