Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
Alltså jag blir helt matt.
"Jag fick en ballad inatt - får se vart det leder".
Direkt till Mytomanien, tror jag.
"Den här låten hjälpte mig när HELA SVENSKA folket ville se Anna Book misslyckas"
Snacka om storhetsvansinne
Hennes maniska nästan aggessiva upprepande av "Jag älskar mina barn" blir litet sjukt.
Ingen tvivlar väl på det men hon har inte lyckats särskilt bra med sin uppfostran.
Har hon suttit på golvet hela dagen???
Jag får bara en ljudfil när jag vill titta på eländet, ingen bild. Men ibland räcker det med att höra henne prata för att man ska rysa så skinnet krullar sig på ryggen.
Hon verkar faktiskt inte helt frisk. Jag tycker det har blivit värre med hennes galenskap. Kan ingen i familjen sätta ner foten och säga ifrån. Ta ifrån kärringen telefonen för med den gräver hon sin egen grav.
Naturligtvis älskar man sina barn men man måste kunna ta avstånd från de illgärningar de utför. Säga att jag älskar Antonio men jag accepterar inte hans beteende och naturligtvis ska han ha ett straff när han utfört kriminella gärningar. Typ.
Efter vad jag förstår så har hon viftat med både trosor och behå-ar i sändningen och velat diskutera huruvida man kan ge bort/sälja begagnade trosor. Detta diskuterar hon med sonen. Den där familjen är så skruvad så man häpnar.
off topic
Boopidoo: Jag får fortfarande närapå nervkollaps varenda gång jag får syn på din avatar. Den där jävla näsborren tar kål på mig och den uppspärrade munnen......nä fy farao. Den där bilden är bland det ruggigaste jag sett.
Men jag gillar dig Boopidoo *S*