2018-01-18, 16:33
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här är inlägget. Det är tatueraren som gjorde ”Biggest loser”- tatueringen på Tookens vrist. Som bonus får ni bilden där Tooken ”suuuger sig fast” på den andre unge mannen

https://myfile.org/c2E2zed8b7/0B849D...EDFA6EE1F.jpeg

https://myfile.org/d3E2z7d9b7/C8DB56...9D539B453.jpeg

"Då finaste och grymmaste @johnnyedlind & @ishakmeister kom på enkel mysig matstund & uppfyllde två drömmar jag hade"

TVÅ drömmar? Jag antar att den ena drömmen var den förskräckligt fula tatueringen (typiskt Tookan att förstora upp en 7x7 cm tatuering till en "dröm") men vilken var den andra drömmen? Har hon äntligen fått igenom sin önskan att bjuda in en tredje part till sängkammaren?
Citera
2018-01-18, 16:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
"Då finaste och grymmaste @johnnyedlind & @ishakmeister kom på enkel mysig matstund & uppfyllde två drömmar jag hade"

TVÅ drömmar? Jag antar att den ena drömmen var den förskräckligt fula tatueringen (typiskt Tookan att förstora upp en 7x7 cm tatuering till en "dröm") men vilken var den andra drömmen? Har hon äntligen fått igenom sin önskan att bjuda in en tredje part till sängkammaren?

Jag reagerade också på det där, vadå 2 drömmar? Är det en trekant? Och eftersom det är en fistande hand efter ordet drömmar så blir jag lite orolig om hon haft lite kinky aktivitet med de bägge herrarna?
Citera
2018-01-18, 17:18
Citat:
Live nu. Tooken har trosproblem. Haklös vill ha uppmärksamhet i bakgrunden

https://myfile.org/QdEbzcd8b3/0EF27C...0CB1597647.MP4
Är det bara ljudfiler? Lyssnade, men fick ingen bild. Fast det kanske bara var bra iof. sig.
Hon låter packad. Ett evigt tjat om alla för stora trosor och vad man ska göra med dem, och det var tydligen viktigare än hennes älskade familj, som betyder allt.
Citera
2018-01-18, 17:30
Medlem
Citat:
På liven just nu...

Tooken säljer sina BH:ar ...

https://myfile.org/kbF9z6debf/A6D2DB...79B9A3B95A.MP4

Men usch. Jag gillar second hand och vintage, det är kul att fynda kläder... Men vem Fan köper underkläder.
Innan jag skulle sätta på mig en begagnad Annabehå snöar det hos satan.
Citera
2018-01-18, 17:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Angående lägenhet. Både Anna och Antonio är väl inne i stadiet när det börjar poppa upp erbjudanden efter 20-25 år i Stockholms bostadskö. Tror iofs ingen av dom är så kloka att de stått kvar år efter år.
Citera
2018-01-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
Men usch. Jag gillar second hand och vintage, det är kul att fynda kläder... Men vem Fan köper underkläder.
Innan jag skulle sätta på mig en begagnad Annabehå snöar det hos satan.
JA, hahaha, eller hur! Såg klippet nu precis före och tänkte detsamma som dig, hahahaha!
Stackarn, egentligen då. Är hon på desperat jakt efter pengar eller menar hon uppriktigt sagt det hon säger i klippet???
Citera
2018-01-18, 17:50
Medlem
Lindalovers avatar
Och liven, den bara fortsätter och fortsätter trots att Tooken har ett möte (?) som enligt henne skulle startat i hemmet för över 40 minuter sdan

https://myfile.org/J2G2z8dcb5/9F770F...8B2C3659B4.MP4
Citera
2018-01-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
JA, hahaha, eller hur! Såg klippet nu precis före och tänkte detsamma som dig, hahahaha!
Stackarn, egentligen då. Är hon på desperat jakt efter pengar eller menar hon uppriktigt sagt det hon säger i klippet???

Tror pengar. Oavsett vad hon vill ge sken av tror jag ekonomin är rakt åt botten. Särskilt om man uppepå det vanliga livet, maten, hyran etc ska betala skadestånd till någon.
Citera
2018-01-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
Tror pengar. Oavsett vad hon vill ge sken av tror jag ekonomin är rakt åt botten. Särskilt om man uppepå det vanliga livet, maten, hyran etc ska betala skadestånd till någon.
Mm, precis och jag tror att det är den stora anledningen till försäljningen av lägenhet.
Kan det vara så att kronofogden ger dom en chans att sälja själva först och sen om det inte går så tar de över? Ingen aning om hur det fungerar..
Citera
2018-01-18, 19:24
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Och liven, den bara fortsätter och fortsätter trots att Tooken har ett möte (?) som enligt henne skulle startat i hemmet för över 40 minuter sdan

https://myfile.org/J2G2z8dcb5/9F770F...8B2C3659B4.MP4
Alltså jag blir helt matt.
"Jag fick en ballad inatt - får se vart det leder".
Direkt till Mytomanien, tror jag.

"Den här låten hjälpte mig när HELA SVENSKA folket ville se Anna Book misslyckas"
Snacka om storhetsvansinne

Hennes maniska nästan aggessiva upprepande av "Jag älskar mina barn" blir litet sjukt.
Ingen tvivlar väl på det men hon har inte lyckats särskilt bra med sin uppfostran.

Har hon suttit på golvet hela dagen???
Citera
2018-01-18, 19:39
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Alltså jag blir helt matt.
"Jag fick en ballad inatt - får se vart det leder".
Direkt till Mytomanien, tror jag.

"Den här låten hjälpte mig när HELA SVENSKA folket ville se Anna Book misslyckas"
Snacka om storhetsvansinne

Hennes maniska nästan aggessiva upprepande av "Jag älskar mina barn" blir litet sjukt.
Ingen tvivlar väl på det men hon har inte lyckats särskilt bra med sin uppfostran.

Har hon suttit på golvet hela dagen???

Jag får bara en ljudfil när jag vill titta på eländet, ingen bild. Men ibland räcker det med att höra henne prata för att man ska rysa så skinnet krullar sig på ryggen.
Hon verkar faktiskt inte helt frisk. Jag tycker det har blivit värre med hennes galenskap. Kan ingen i familjen sätta ner foten och säga ifrån. Ta ifrån kärringen telefonen för med den gräver hon sin egen grav.

Naturligtvis älskar man sina barn men man måste kunna ta avstånd från de illgärningar de utför. Säga att jag älskar Antonio men jag accepterar inte hans beteende och naturligtvis ska han ha ett straff när han utfört kriminella gärningar. Typ.

Efter vad jag förstår så har hon viftat med både trosor och behå-ar i sändningen och velat diskutera huruvida man kan ge bort/sälja begagnade trosor. Detta diskuterar hon med sonen. Den där familjen är så skruvad så man häpnar.

off topic
Boopidoo: Jag får fortfarande närapå nervkollaps varenda gång jag får syn på din avatar. Den där jävla näsborren tar kål på mig och den uppspärrade munnen......nä fy farao. Den där bilden är bland det ruggigaste jag sett.
Men jag gillar dig Boopidoo *S*
Citera
2018-01-18, 19:49
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag får bara en ljudfil när jag vill titta på eländet, ingen bild. Men ibland räcker det med att höra henne prata för att man ska rysa så skinnet krullar sig på ryggen.
Hon verkar faktiskt inte helt frisk. Jag tycker det har blivit värre med hennes galenskap. Kan ingen i familjen sätta ner foten och säga ifrån. Ta ifrån kärringen telefonen för med den gräver hon sin egen grav.

Naturligtvis älskar man sina barn men man måste kunna ta avstånd från de illgärningar de utför. Säga att jag älskar Antonio men jag accepterar inte hans beteende och naturligtvis ska han ha ett straff när han utfört kriminella gärningar. Typ.

Efter vad jag förstår så har hon viftat med både trosor och behå-ar i sändningen och velat diskutera huruvida man kan ge bort/sälja begagnade trosor. Detta diskuterar hon med sonen. Den där familjen är så skruvad så man häpnar.

off topic
Boopidoo: Jag får fortfarande närapå nervkollaps varenda gång jag får syn på din avatar. Den där jävla näsborren tar kål på mig och den uppspärrade munnen......nä fy farao. Den där bilden är bland det ruggigaste jag sett.
Men jag gillar dig Boopidoo *S*

Det absolut jävligaste är att avataren är från en av hennes live då hon sa (samtidigt som hon flashade kakelplattorna): Mina tänder är exakt som jag vill ha dom. Dom är så FIIIIINA!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in