2018-02-03, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
I Annas trosförsäljarinlägg så ser man gossen, Antonio söka kontakt. Han undrar om hon fattar att han skall dra nästa dag? Det viftar hon bort. För att hennes trosuppvisningar är på topp. Jag som ALDRIG trott att jag skulle känna empati med det kräket(Antonio) har sedan dess funderat på att FY FAN att växa upp med en så sjuk morsa.

Men journalisterna, med TV4 i spetsen, fortsätter att smöra för Booksan(Bookskam?). Fast man kan tycka att en enkel slagning på google borde ge journalister alternativet att bojkotta fanskapet(Anna Book) helt.

Jag har tänkt exakt samma. Antonio har blivit en produkt av att ha vuxit upp med Anna. Han har blivit präglad med en sexuellt gränslös mamma. Vanessa skyr Annas kamera och ändå ska Anna dra in henne i bild, om än med våld fast Vanessa skriker nej.
Citera
2018-02-03, 00:38
Medlem
Anna har förstört Felicia och Vanessa. Varför har inte Mehmet som är Felicias pappa ingripit? Satan vad ful Felicia är utan allt smink och korrigering.

Anna är fet, hon måste gått upp ca 7 kg
Citera
2018-02-03, 07:24
Medlem
Satte morgonkaffet i halsen i morse när jag var inne på Aftonblaskan och läste Markus Larssons recension om Mellon, Anna ska vara med i kväll! I en fejkad reklam om huvudvärk,hahaha!
Jag som inte kollat på detta spektakel på många,många år känner mig nu tvingad att bänka mig framför TV:n.. Detta ska bli kul!
Citera
2018-02-03, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Satte morgonkaffet i halsen i morse när jag var inne på Aftonblaskan och läste Markus Larssons recension om Mellon, Anna ska vara med i kväll! I en fejkad reklam om huvudvärk,hahaha!
Jag som inte kollat på detta spektakel på många,många år känner mig nu tvingad att bänka mig framför TV:n.. Detta ska bli kul!

Förnedrande var ordet, hennes insats i melodifestivalen är en fejkad reklam om huvudvärk för hon kan ju inte sjunga och hon kan inte vara programledare. Hon har noll reklamvärdet och kan inte få produkter att säljas. Så en fejkad reklamfilm för huvudvärk är vad hon klarar. Fy satan vad förnedrande. Hon gör allt även om hon förnedras. Så otroligt synd om hennes barn.
Citera
2018-02-03, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Faan. Jobbar kväll å natt. Är det någon som kan lägga in spektaklet här så jag har något roligt att se fram emot när jag kommer hem.
Citera
2018-02-03, 08:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
Faan. Jobbar kväll å natt. Är det någon som kan lägga in spektaklet här så jag har något roligt att se fram emot när jag kommer hem.
Du kan titta på eländet på svtplay i efterhand.
Citera
2018-02-03, 08:44
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Förnedrande var ordet, hennes insats i melodifestivalen är en fejkad reklam om huvudvärk för hon kan ju inte sjunga och hon kan inte vara programledare. Hon har noll reklamvärdet och kan inte få produkter att säljas. Så en fejkad reklamfilm för huvudvärk är vad hon klarar. Fy satan vad förnedrande. Hon gör allt även om hon förnedras. Så otroligt synd om hennes barn.

Huvudvärk???? Hur fan kan de bli ont i en protes?
Citera
2018-02-03, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Huvudvärk???? Hur fan kan de bli ont i en protes?
Tror det kallas för Fantomsmärta,hehehe...
Citera
2018-02-03, 09:34
Medlem
Hon borde väl göra reklam för bitsocker istället...
Citera
2018-02-03, 09:45
Medlem
Tooheyss avatar
Blir nog att kolla på mello ikväll

Citat:
Är det någon som har självdistans och kan bjuda på sig själv är det faktiskt jag så efter ett par vändor ändrade jag mig och kände att det kunde vara kul att prova något nytt. Sedan får jag ju vara med i Mello utan att behöva svettas och tävla.

Citat:
Får du bra betalt?

– Jag får alltid bra betalt. Men jag avslöjar inte hur mycket jag fick.

https://www.expressen.se/noje/melodi...raket-med-svt/
Citera
2018-02-03, 09:49
Medlem
Artikeln ovan f.ö. skriven av någon "Dante Tomsen", ser ut av bilden att döma som ett henmonster. Vafan hittar slasktidningarna alla "journalister"? Aino Oxblod hade det nog för körigt.
Senast redigerad av Menace2Sobriety 2018-02-03 kl. 09:53.
Citera
2018-02-03, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Artikeln ovan f.ö. skriven av någon "Dante Tomsen", ser ut av bilden att döma som ett henmonster. Vafan hittar slasktidningarna alla "journalister"? Aino Oxblod hade det nog för körigt.
Haha bra skrivet! Journalister är de ju inte men det finns väl ingen som vill skriva sånt här slask förutom just henmonstren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in