Citat:
Ursprungligen postat av
jonbono
Svårt att fatta att Anna Book har 1172 sidor på FB. Finns det så mycket att skriva om denna f.d. B-kändis?
Var det en retorisk fråga eller? Som du själv konstaterar så är det 1172 sidor and counting och dom är ju inte fyllda med x och mellanslag precis?
Kuriöst inlägg på min ära?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kattriarken
Visserligen så är det vanligt att barn undersöker sina och sina kamraters kroppar, men är inte formuleringen "du var sexuell redan som liten" en något udda grej att höra från sin egna mor?
https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/
Jag tror att det är en herrans tur för alla parter att man inte vet så mkt detaljer om vad som försiggick med Anna och fylltrattsmamman vid tiderna runt hennes "genombrott".....Bara det vissa i tråden som bodde nära eller gick i samma skola har berättat verkar rätt läskigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KIBy
Mm, precis och jag tror att det är den stora anledningen till försäljningen av lägenhet.
Kan det vara så att kronofogden ger dom en chans att sälja själva först och sen om det inte går så tar de över? Ingen aning om hur det fungerar..
Alltså den här kronofogdeskulden som du pratar om, är den baserad på Haklös böter och skadeståndskrav eller?
För det var väl bara runt 100 papp typ? Max 200 iaf? Tror ju inte fogden börjar sälja päronens miljonlägenhet för den sakens skull mer eller mindre samtidigt som domen vinner laga kraft.....Finns nog avbetalningsmöjligheter m.m först.
Nä, då tror jag mer på
A: Farfar Patriark Toledano har fått nog och hivar ut sin besvikelse till son med dumkärring, arbetsoförmögen gökunge, våldtäktsson och allt.
Eller
B: Roberto har skakat ner testiklarna i påsen och sagt "Stopp det är slut din vitkaklade fågelskrämma till fetto in vardande".
B lät rätt osannolik nu när jag satte den på pränt.