2018-01-18, 19:57
Medlem
motyls avatar
Äldsta dottern F's instagramkonto återigen öppet.
Citera
2018-01-18, 20:01
Medlem
jonbonos avatar
Svårt att fatta att Anna Book har 1172 sidor på FB. Finns det så mycket att skriva om denna f.d. B-kändis?
Citera
2018-01-18, 20:03
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonbono
Svårt att fatta att Anna Book har 1172 sidor på FB. Finns det så mycket att skriva om denna f.d. B-kändis?

B-kändis? Nu var du generös. Jag tror man får leta sig betydligt längre fram i alfabetet för rättvis beskrivning av eventuellt kändisskap.
Citera
2018-01-18, 20:22
Medlem
godboys avatar
Citat:
Saken är den att det är hennes beteende som gör att om blir omskriven. Hon tror att hon är större än Celine Dion (Ja, jo, kroppsligt så går det många Celine på en Flodis-Tunna) Men sångmässigt, nä skulle inte tro det! Hon tror sig vara så jävla bra men i själva verket så kan hon ingenting. Finns massor med människor som haft en viss sångkarriär när de var yngre, men som idag gör helt andra saker då de inte kommit vidare.

Sen så ljuger hon ju om precis allt! Hon kan ju ljuga om en så tramsig sak som att förneka att kon köpt en färdigrätt och påstå att hon gjort den själv, trots att hon livear ut när hon tar den ur sin förpackning. Vem ens bryr sig om en kändis köpt en färdigrätt? Nä just det, INGEN. Men hela grejen är ju att hon försvarar sig in i kaklet trots att massor med människor har sett henne live värma färdigrätten.

SÅ här är det med allt hon håller på med. Som lägenheten som ligger ute och ska visas i helgen. Nä vi ska inte sälja, vi vill bara kolla marknaden. Säkert! I nästa mening så säger hon att de kommer sälja om de får rätt pris. Just att hon är som hon är gör att hon är så tacksam att skvallra om. Sen så vet vi att hon läser här med, det gör det än mer kul.
Citera
2018-01-18, 20:37
Medlem
Liven som var på em/kvällen var så osmaklig på många sätt. Att sitta lättklädd i neglige, helt uppenbart anser hon att hon är något av Sveriges sexigaste sedan sitta och visa tros inköpen hon gjort gjorde att det kändes som det skulle vända sig i magen. Inte konstigt att sonen har en störd bild på motsatta könet med en mamma med detta beteende. Vilken dysfunktionell familj, sedan att Felica 27år!!! Fortfarande bor hemma säkert singel pga hon är lika knäpp i huvudet och storhetsvansinne som sin mamma
Citera
2018-01-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Liven som var på em/kvällen var så osmaklig på många sätt. Att sitta lättklädd i neglige, helt uppenbart anser hon att hon är något av Sveriges sexigaste sedan sitta och visa tros inköpen hon gjort gjorde att det kändes som det skulle vända sig i magen. Inte konstigt att sonen har en störd bild på motsatta könet med en mamma med detta beteende. Vilken dysfunktionell familj, sedan att Felica 27år!!! Fortfarande bor hemma säkert singel pga hon är lika knäpp i huvudet och storhetsvansinne som sin mamma
Felicia är "to glam to give a damn"... Det ödmjuka beteendet har hon lärt sig av sin perfekta vackra moder...
Citera
2018-01-18, 21:44
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Till Felicias försvar så är det ett Helvete att hitta bostad nu för tiden. Speciellt om man inte har de ekonomiska möjligheterna som krävs för att köpa/belåna en. Hon är nog knappast den enda i Sverige som befinner sig i den sitsen.

Lägg till att Tookan verkar vara en sådan människa som lätt gör andra till medberoende (hennes barn sitter och försvarar henne med näbbar och klor på Instagram - vilken vettig människa lägger sådant på sina barn?!) och som verkar väldigt svår att bli av med. Skulle inte förvåna mig det minsta om Felicia faktiskt har försökt flytta ut men blir gulit trippad till förbannelse av Anna varje gång. Det i kombination med att det är uppenbart att tjejen inte mår bra bäddar inte direkt för en sund förälder/barnrelation.
Citera
2018-01-19, 00:16
Medlem
Kattriarkens avatar
Hittade en äldre artikel som skrevs i sviterna av Annas GPB-operation. Jag citerar:

Citat:
Men jag är inte och kommer aldrig att bli ett sexobjekt, säger hon.
Vilket för den skull inte betyder att hon inte känner sig sexig som kvinna.
– Jo, jag känner mig alltid sexig. Jag är en stark kvinna och tror på mig själv. Min mamma sa alltid att jag var sexuell redan som liten, haha.

Visserligen så är det vanligt att barn undersöker sina och sina kamraters kroppar, men är inte formuleringen "du var sexuell redan som liten" en något udda grej att höra från sin egna mor?

https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/
Citera
2018-01-19, 00:58
Bannlyst
Citat:

Var det en retorisk fråga eller? Som du själv konstaterar så är det 1172 sidor and counting och dom är ju inte fyllda med x och mellanslag precis?
Kuriöst inlägg på min ära?

Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Visserligen så är det vanligt att barn undersöker sina och sina kamraters kroppar, men är inte formuleringen "du var sexuell redan som liten" en något udda grej att höra från sin egna mor?

https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/

Jag tror att det är en herrans tur för alla parter att man inte vet så mkt detaljer om vad som försiggick med Anna och fylltrattsmamman vid tiderna runt hennes "genombrott".....Bara det vissa i tråden som bodde nära eller gick i samma skola har berättat verkar rätt läskigt.

Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Mm, precis och jag tror att det är den stora anledningen till försäljningen av lägenhet.
Kan det vara så att kronofogden ger dom en chans att sälja själva först och sen om det inte går så tar de över? Ingen aning om hur det fungerar..

Alltså den här kronofogdeskulden som du pratar om, är den baserad på Haklös böter och skadeståndskrav eller?
För det var väl bara runt 100 papp typ? Max 200 iaf? Tror ju inte fogden börjar sälja päronens miljonlägenhet för den sakens skull mer eller mindre samtidigt som domen vinner laga kraft.....Finns nog avbetalningsmöjligheter m.m först.

Nä, då tror jag mer på A: Farfar Patriark Toledano har fått nog och hivar ut sin besvikelse till son med dumkärring, arbetsoförmögen gökunge, våldtäktsson och allt.

Eller B: Roberto har skakat ner testiklarna i påsen och sagt "Stopp det är slut din vitkaklade fågelskrämma till fetto in vardande".

B lät rätt osannolik nu när jag satte den på pränt.
Senast redigerad av Smokes-Lets-go 2018-01-19 kl. 01:02.
Citera
2018-01-19, 01:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Jag tror att det är en herrans tur för alla parter att man inte vet så mkt detaljer om vad som försiggick med Anna och fylltrattsmamman vid tiderna runt hennes "genombrott".....Bara det vissa i tråden som bodde nära eller gick i samma skola har berättat verkar rätt läskigt.

Alltså den här kronofogdeskulden som du pratar om, är den baserad på Haklös böter och skadeståndskrav eller?
För det var väl bara runt 100 papp typ? Max 200 iaf? Tror ju inte fogden börjar sälja päronens miljonlägenhet för den sakens skull mer eller mindre samtidigt som domen vinner laga kraft.....Finns nog avbetalningsmöjligheter m.m först.

Nä, då tror jag mer på A: Farfar Patriark Toledano har fått nog och hivar ut sin besvikelse till son med dumkärring, arbetsoförmögen gökunge, våldtäktsson och allt.

Eller B: Roberto har skakat ner testiklarna i påsen och sagt "Stopp det är slut din vitkaklade fågelskrämma till fetto in vardande".

Hur är det med ryktena om en eventuell otrohet då? Kan det föranleda en flytt?
Eller att grannarna/BRF ringt till svärfadern och sagt att de inte vill att familjen bor kvar pga tex olaglig sprithandel och annan kriminalitet?
Citera
2018-01-19, 01:10
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go

Det låter ju inte riktigt sannolikt nej. Men, om en annan dominant kvinna förfört Roberto, då kan det vara möjligt. En miss Ferguson till väktarkollega kan nog förmå Roberto att ta klivet, då vågar han inte annat.
Citera
2018-01-19, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
På liven just nu...

Tooken säljer sina BH:ar ...

https://myfile.org/kbF9z6debf/A6D2DB...79B9A3B95A.MP4

Nu ligger din länk ute på bloggbevakning och du har fått lite cred på slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in