2018-01-03, 15:47
Medlem
Jag hoppas det inte är pga mej som hon bröt ihop igår. För två dagar sedan så kunde jag inte låta bli att skicka ett förslag på en låttext via hennes instagram och föreslog att hon kunde framföra den på melodifestivalen. Hon skrev tillbaka att hon skulle framföra låten med glädje och att hon hade kontakter för att få med den. Igår skrev jag tillbaka att tyvärr finns låten redan fast på engelska. Hon har nu blockat mej.
Citera
2018-01-03, 16:22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag hoppas det inte är pga mej som hon bröt ihop igår. För två dagar sedan så kunde jag inte låta bli att skicka ett förslag på en låttext via hennes instagram och föreslog att hon kunde framföra den på melodifestivalen. Hon skrev tillbaka att hon skulle framföra låten med glädje och att hon hade kontakter för att få med den. Igår skrev jag tillbaka att tyvärr finns låten redan fast på engelska. Hon har nu blockat mej.

Nej de va inte därför.
Citera
2018-01-03, 16:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Säääkert, allt snack om att vara sann och uppriktig mot sig själv och andra o.s.v. är "tjurbajs". Hon ljuger som en häst travar både för sig själv och andra.....inte är det några skivbolag som har ringt henne! Hade någon hört av sig hade hon gladeligen sjungit in "Helan går" eller vad som helst bara hon får vara med på skiva... Den musik hon "känner för" (och som familjen förmodligen plågas med) är antagligen Celine Dions, som hon helt säkert ylar hemma precis som hon gör i bilen.

Ja hon ställer upp på allt och precis vad som helst.
Citera
2018-01-03, 16:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Haha, kul prank.

Det var inte därför hon brutit ihop. Hennes och familjens problem är långt större än så. Hela hennes luftslott håller på att blåsa bort i o m hennes ovilja att betala för sig. Karma karma karma!
Citera
2018-01-03, 16:41
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
U-n-d-e-r-b-a-r idé!!
Kudos till dig
Citera
2018-01-03, 16:58
Medlem
Låten som jag skickade med svensk text var en låt av Celine Dion. Jag trodde hon skulle känna igen texten trots att den var översatt. Det är uppenbart att hon inte kan Celine Dions kändaste låtar för då borde hon ha reagerat direkt. Jag trodde hon skulle svara att texten redan fanns men det gjorde hon inte.
Citera
2018-01-03, 17:11
Medlem
Det hade varit så kul om hon gått ut i media och sagt att hon skulle ställa upp i melodifestivalen med en text skriven bara för henne.
Citera
2018-01-03, 17:49
Medlem
Tackat nej till inspelningar herregud vem tror hon skall tro på detta? Ers Hemskhet är totalt iskall i branschen. Kollade Cdon vad det går att köpa för musik med Tunnan EN LÅT på en Mellosamling den som vart diskad hade skivjäveln inte varit tryckt hade låten säkerligen rykt.

Egentligen borde jag känna empati med en människa som snart ödelagt sitt liv men jag har sett henne i aktion och känner bara tugga i dig du har gjort dig förtjänt av skiten du sitter i, en stor skitunna mes skit ända upp till hakan med häständer som hela tiden glappar om hennes fantastiska liv och hennes ödmjuka personlighet
Citera
2018-01-03, 18:02
Medlem
Citat:

Hur dum får man vara...Tunnan alltså... Hon skrev tillbaka att hon skulle framföra låten med glädje och att hon hade kontakter för att få med den.

Mellon för i år är ju redan spikad med artister och låtar! Eller kan hon ha menat att ställa upp 2019??
Citera
2018-01-03, 18:24
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad som ligger bakom viktraset låter jag vara osagt. Hon kan ju faktiskt helt enkelt ha gått i någon form manisk episod. Jag uppfattar henne som väldigt manisk i alla fall.

Jag tror inte TV4 har någon som helst rätt att kräva några drogtester av deltagarna.
Öh, varför skulle dom inte det? Det är bara säga "vill ni vara med i vårat tävlingsprogram och få pengar för det, oavsett erat resultat, så kräver vi att ni kan visa att ni inte knarkar", vad är det som är problematiskt med det? Låter snarare som en självklarhet.
Citera
2018-01-03, 18:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Öh, varför skulle dom inte det? Det är bara säga "vill ni vara med i vårat tävlingsprogram och få pengar för det, oavsett erat resultat, så kräver vi att ni kan visa att ni inte knarkar", vad är det som är problematiskt med det? Låter snarare som en självklarhet.
Det är något som måste avtalas innan avtalet ingås.
Citera
2018-01-03, 18:27
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är något som måste avtalas innan avtalet ingås.
Ja, det är klart. Du sa i tidigare inlägg att tv4 inte hade rätt till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in