Det är något av det sjukaste jag sett. Det är ju något fel på honom.
Har har tydligen ärvt AB's storhetsvansinne.
Enligt IG är han.... wait for it *trumvirvel*..... MODELL!!!
En dvärg utan haka
Vart får familjen pengarna från är ju den ständiga frågan... Alla dessa dyra märkeskläder som ungarna har.. Hur kan fem personer ha råd med denna livsstil när det bara är storbock som har en fast lön .. Spelar ingen roll att han har dubbla jobb.. så mkt lär han inte få ut på det.
Vart får familjen pengarna från är ju den ständiga frågan... Alla dessa dyra märkeskläder som ungarna har.. Hur kan fem personer ha råd med denna livsstil när det bara är storbock som har en fast lön .. Spelar ingen roll att han har dubbla jobb.. så mkt lär han inte få ut på det.
Väldigt märkligt att vi inte ser röken av fru Book längre i Expressen och Aftonbladet. Har Aino Oxblod semester? Jag väntar på att fe se dom nya runda och mjuka girlisarna. Magen är också spännande och man undrar om det är samma hål som användes under dom 20 operationerna eller om det är 20 jack?
Tack för att du tog dig tid att lägga upp så att vi som inte fick den förra länken att fungera fick ta del av denna "modell"!
Allvarligt talat: Vad är det för fel med den här familjen???
Självklart. Inte ska jag väl behöva lida alldeles själv? Haha
Hela familjen är liksom... Nej. Men sonen är nog nästa stora stjärna om jag ska vara ärlig för fyfan vilken hjälte.
Det är väl bra när folk anstränger sig för att se fräscha ut även om dom bara ska gå och handla? Är det trevligare med stripigt hår och mysbyxor i affären, tycket du?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!